افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

اسمارتک نیوز » پرسپولیس 2

  • کد خبر : 210248
اسمارتک نیوز » پرسپولیس 2

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، پرسپولیس و تراکتورسازی امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال از ساعت 17:15 در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی با شکست خمس به مصاف یکدیگر رفتند. در این دیدار عیسی آل کثیر که در دقیقه 46 جایگزین شهاب زاهدی شده بود، در دقیقه 57 موفق شد […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، پرسپولیس و تراکتورسازی امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال از ساعت 17:15 در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی با شکست خمس به مصاف یکدیگر رفتند. در این دیدار عیسی آل کثیر که در دقیقه 46 جایگزین شهاب زاهدی شده بود، در دقیقه 57 موفق شد گل اول پرسپولیس را به ثمر برساند و مهدی ترابی دو دقیقه بعد گل دوم قرمزها را به ثمر رساند.

پرسپولیس با این برد 33 امتیازی شد و با دو بازی بیشتر نسبت به سپاهان موقتا در رده دوم لیگ برتر قرار گرفت. شاگردان عثمر پس از شکست در اولین دیدار دور دوم لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک، موفق شدند در دومین دیدار مقابل تراکتورسازی به پیروزی برسند تا به اولین پیروزی خود پس از حضور یحیی گل محمدی دست یابند.

علیرضا بیرانوند در این دیدار کارت زرد گرفت و از بازی هفته هجدهم مقابل ذوب آهن محروم شد.

پرسپولیس 2 – 0 تراکتور
گل: عیسی آل کثیر و مهدی ترابی برای پرسپولیس
کارت زرد: سروش رفیعی و علیرضا بیرانوند (پرسپولیس)، شجاع خلیل زاده و سیامک نعمتی (تراکتور)
کارت قرمز: –

تیم پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه (میلاد سورگی)، علی نعمتی، مسعود ریگی، حسین کنعانی زادگان، سروش رفیعی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر، شهاب زاهدی (عیسی آل کثیر)، سعید صادقی، گئورگی گلسیانی.

ترکیب تراکتورسازی: حسین پورحمیدی، شجاع خلیل زاده، صفا هادی (مهدی هاشم نژاد)، گوستاوو، سیدمهدی حسینی، امیرحسین حسین زاده (میلوش دلتیچ)، ریکاردو آلوس، سعید کریم آزار (مهدی عبدی)، عارف سیماق رامعتی، عارف جماعتی،

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=210248

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.