افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

پرتفوی بیمه دی اردبیل به 210 میلیارد توکن رسید اجرای طرح دررسان.

  • کد خبر : 210235
پرتفوی بیمه دی اردبیل به 210 میلیارد توکن رسید اجرای طرح دررسان.

حسین میکائیلوند در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: بیمه روز با سربلندی در عرصه خدمات رسانی به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران حضور دارد و تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مناسب به این قشر به کار بسته است. وی تصریح کرد: در سال جاری خدمات بیمه ای از […]

حسین میکائیلوند در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: بیمه روز با سربلندی در عرصه خدمات رسانی به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران حضور دارد و تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مناسب به این قشر به کار بسته است.

وی تصریح کرد: در سال جاری خدمات بیمه ای از خدمات سلامت محور به خدمات درمانی تبدیل شده است و در این راستا طرح های مختلفی را با هدف جلب رضایت جامعه معظم شهدا، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران معرفی می کنیم.

اجرای طرح درورسان با هدف رساندن دارو به درب بیش از 70 درصد جانبازان.

مدیر بیمه روز استان اردبیل اجرای طرح «درورسان» را با هدف تحویل دارو به درب بیش از 70 درصد جانبازان، جمع آوری هزینه های درمانی و درمانی به صورت اینترنتی برشمرد و گفت: برای رفاه حال بیمه شدگان، میدانی. عیادت از بیمه شدگان در دستور کار قرار گرفت و به همین مناسبت در هفته منتهی به 12 اسفند سالروز تاسیس روز بیمه با جانبازان بستری در بیمارستان ایثار که با حضور در یکی از مدارس رینگ حضور داشتند. زنگ بیمه را اعلام کنید و از آنها بخواهید در مورد بیمه، بیمه روز، غبارروبی قبور شهدا و دیدار با خانواده شهدا انشا بنویسند.

میکائیلوند افزود: بیمه دی از سال 83 فعالیت خود را در صنعت بیمه کشور آغاز کرد و در طول این 19 سال سعی در ارتقای مطلوب صنعت بیمه در کشور داشته است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: بیمه دی یکی از پنج شرکت اصلی در حوزه بیمه کشور است و در 10 ماهه امسال با رشد 50 درصدی موفق به صدور 160 هزار میلیارد ریال بیمه نامه در سراسر کشور شدیم.

بیش از 40 هزار بیمه شده در استان اردبیل داریم

میکائیلوند افزود: بیش از دو میلیون و 300 هزار بیمه شده در کشور و 40 هزار بیمه شده در استان اردبیل داریم که از افتخارات این مجموعه است.

وی سرمایه این شرکت را 9 هزار و 500 میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: در تلاش هستیم این رقم را به 20 هزار میلیارد ریال برسانیم.

میکائیلوند رشد 134 درصدی ارزش سهام این شرکت را از ابتدای امسال تا پایان 9 ماهه ذکر کرد و ادامه داد: راه اندازی فروش الکترونیکی 13 نفر از مسئولان بیمه، عقد قرارداد با 9 هزار و 600 مراجع پزشکی در کشور و 269 نفر. مقامات در استان اردبیل با هدف ارائه خدمات سریع و آنلاین به جامعه هدف در دستور کار قرار گرفته است.

وی ارائه خدمات از طریق 48 شعبه کشوری و بیش از 1300 نماینده و کارگزار در سراسر کشور را برشمرد و تصریح کرد: 13 نمایندگی بیمه و سه کارگزار نیز در استان اردبیل فعالیت می کنند.

مدیر بیمه دی استان اردبیل از ارائه خدمات بزرگ در قالب قرارداد با سازمان ها، نهادها و گروه های مختلف یاد کرد و گفت: در چهار سال گذشته همواره در سطح یک توان مالی فعالیت داشته ایم و توانسته ایم در زمره ی این شرکت ها باشیم. 100 شرکت برتر در گروه موسسات بیمه

ما همچنان نگران ضریب نفوذ بیمه هستیم.

میکائیلوند مقام اول را در مدیریت شکایات و کسب تندیس طلایی رضایت مشتری ذکر کرد و افزود: با راه اندازی سامانه 24 ساعته 1671 بیمه گذار می تواند از خدمات بیمه روزانه استفاده کند.

وی پرتفوی بیمه ای 10 ماهه امسال را 210 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: این رقم تا 250 میلیارد تومان قابل افزایش است.

میکائیلوند در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: همچنان نگران ضریب نفوذ بیمه هستیم و با رفع مشکلات و آموزش نیروی انسانی سعی در خدمت رسانی به بیمه شدگان داریم.

وی افزود: از 40 هزار بیمه شده معاونت درمان، 22 هزار نفر خانواده شهدا و جانبازان و مابقی متشکل از اقشار مختلف جامعه هستند.

مدیر بیمه دی استان اردبیل از مزیت بیمه روز در دسترسی آسان به خدمات بیمه آنلاین و دیجیتال خبر داد و ادامه داد: خدمات پس از صدور بیمه نامه به راحتی انجام می شود و در تمامی ابعاد در خدمت بیمه شدگان هستیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=210235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.