افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

جزئیات طرح عید تا عید و دریافت وام 20 میلیون تومانی اعلام شد.

  • کد خبر : 210225
جزئیات طرح عید تا عید و دریافت وام 20 میلیون تومانی اعلام شد.

به گزارش بازار، محمدحسین قمصری مدیرکل خدمات بازرگانی وزارت صنعت معدن و تجارت ظهر امروز (چهارشنبه 11 اسفند) در بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه ایران و حضور در غرفه خبرگزاری صداوسیما. جمهوری گفت: امسال یک متولی برای برگزاری نمایشگاه های بهاره انتخاب شد تا تعداد نمایشگاه های قابل برگزاری در کشور دو برابر […]

به گزارش بازار، محمدحسین قمصری مدیرکل خدمات بازرگانی وزارت صنعت معدن و تجارت ظهر امروز (چهارشنبه 11 اسفند) در بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه ایران و حضور در غرفه خبرگزاری صداوسیما. جمهوری گفت: امسال یک متولی برای برگزاری نمایشگاه های بهاره انتخاب شد تا تعداد نمایشگاه های قابل برگزاری در کشور دو برابر شود.

وی افزود: خوشبختانه استقبال از جشن نمایشگاه بهاره امسال بسیار خوب بوده و سال گذشته بیش از 2.5 برابر شده است. اتاق اصناف سراسر کشور بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزیر حراست مسئولیت برگزاری نمایشگاه های بهاره را بر عهده دارد.

مدیرکل خدمات بازرگانی وزارت حراست تصریح کرد: امسال توزیع کالاهای اساسی یکی از مهم ترین موضوعاتی است که در برگزاری نمایشگاه های بهاره باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین استفاده از طرح های تشویقی مانند طرح عید تا عید که تسهیلات اعتباری ویژه (20 میلیون تومان) برای افراد و اتحادیه ها در نظر گرفته می شود، اجرا می شود.

چگونه اعتبار 20 میلیون تومانی بگیریم؟
علی محمودیان، معاون اتاق اصناف ایران نیز در بازدید از غرفه ایرنا در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه ایران، از برگزاری نمایشگاه های بهاره در پایان سال، گزارشی شامل چندین بخش از جمله برگزاری نمایشگاه های بهاره را بررسی کرد.

وی افزود: امسال مقرر شد نمایشگاه های بهاره زیر نظر اتاق اصناف برپا شود که ظرفیت اجرایی این طرح را دو برابر کرده است و از سوی دیگر نظارت بر آن نیز ساماندهی شد تا گرانفروشی و تخلف صورت نگیرد. به وقوع پیوستن.” . به وقوع پیوستن.”

نایب اتاق اصناف ایران گفت: امسال برای اولین بار 20 میلیون تومان اعتبار به طرح عید تا عید اضافه شده است تا مردم بتوانند به مغازه ها، مشاغل و نمایشگاه های بهاره مراجعه کنند. با اعتبار سنجی انجام شده توسط بانک ها و پس از دریافت اعتبار خرید نسیه در این طرح گنجانده شده است.

محمودیان ادامه داد: شعار این طرح خرید و پرداخت آن در اردیبهشت ماه سال 1403 است که دریافت این اعتبار نیازی به ضمانت نامه بانکی، سفته و چک ندارد و صرفاً با اعتبارسنجی انجام می شود. لیست فروشگاه هایی که می خواهند به این طرح بپیوندند و فروشگاه هایی که در آن هستند در وب سایت اعطای اعتبار موجود است.

وی تاکید کرد: اعطای این اعتبار بر اساس موجودی حساب و میانگین حساب نیست و اگر فردی چک بلامحل یا وام معوق نداشته باشد می تواند این اعتبار را از بانک تجارت دریافت کند البته قرضل. حسن مهر بانک ایران 150 میلیون تومان اعتبار به مردم اعطا می کند تا بتوانند خرید کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=210225

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.