افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

زیباترین زن جهان در جنوب ایران زندگی می کند! / قد بلند و همسر دوم مرد معروف!

  • کد خبر : 210087
زیباترین زن جهان در جنوب ایران زندگی می کند!  / قد بلند و همسر دوم مرد معروف!

شیخ موزا دومین همسر از سه همسر شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی است که به نوشته روزنامه دیلی میل، «زیباترین زن جهان» است که احتمالا نام او را نشنیده اید! شیخه مزاح، همسر امیر سابق، در مقاله ای در روزنامه انگلیسی دیلی میل قطر مانند زیباترین زن جهان اعلام کرده احتمالا تا به حال […]

شیخ موزا دومین همسر از سه همسر شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی است که به نوشته روزنامه دیلی میل، «زیباترین زن جهان» است که احتمالا نام او را نشنیده اید!

شیخه مزاح، همسر امیر سابق، در مقاله ای در روزنامه انگلیسی دیلی میل قطر مانند زیباترین زن جهان اعلام کرده احتمالا تا به حال نام او را نشنیده اید! این روزنامه نوشت: شیخه مزه بنت ناصر المسند، زنی 63 ساله قد بلند و چشمگیر – که همسر دوم سه همسر شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی است – در این مراسم شرکت کرد. عروسی ولیعهد اردن حسین و رجوی السیف در اول ژوئن طرفداران زیادی پیدا کردند.

او هنگام ورود با یک لباس صورتی و مشکی ظاهر شد، در حالی که یک لباس لیمویی انتخاب جسورانه او برای مراسم جشن بود.

اگرچه او احتمالاً برای بسیاری از بریتانیایی ها نسبتاً ناشناخته است، او مادر هفت فرزند، مالک برج شارد، بلندترین آسمان خراش اروپا، هارودز و دهکده المپیک است. شیخ موزا همچنین صاحب خانه مد ایتالیایی والنتینو است که در سال 2012 آن را به قیمت 700 میلیون یورو خرید.

شیخ مزاح، مادر امیر قطر، به دلیل استعدادش در مد، به عنوان “یکی از زیباترین زنان جهان” توصیف شده است.

در سال 2015، او در فهرست بهترین لباس‌پوشان بین‌المللی تالار مشاهیر Vanity Fair قرار گرفت. شیخه مزاح حداقل 318000 فالوور در اینستاگرام دارد.

دو همسر دیگر شوهرش علنی نیستند، در حالی که شیخه مزاح یک همسر بسیار عامه پسند و پر زرق و برق است.

ظرافت و زیبایی سلطنتی حتی شاهزاده فیلیپ را هنگام بازدید از ویندزور در اکتبر 2020 مجذوب خود کرد.

شاهزاده فیلیپ که از ظاهر خیره کننده شیخه مزاح مسحور شده بود، اغلب به نظر می رسید که مجبور بود سر خود را بچرخاند تا از تماس چشمی با همسر سوم امیر قطر جلوگیری کند.

اما شیخه مزاح پر زرق و برق، که می گوید سبک او به سنت احترام می گذارد و در عین حال مدرن و کاربردی است، به فایننشال تایمز گفت که او هیچ سبکی ندارد زیرا من نمی توانم کسی را پیدا کنم که بفهمد من چه می خواهم.

وی افزود: وقتی حوصله ام سر می رود به رختکنم می روم، کمدهایم را مرور می کنم و سعی می کنم همه چیز را با هم قاطی کنم و چیزهایی بسازم.

او علاوه بر اینکه زن زیبایی است، بسیار آرام است، آرام صحبت می کند و می داند که چه می خواهد. او از من خواست تا در قطعاتی که سفارش داده است تغییراتی ایجاد کنم. آنهایی که آستین کوتاه دارند، من آنها را با آستین بلند می خواستم و آنهایی که یقه بلند دارند، ظاهر محتاطانه تری می خواستم.

در گزارش گاردین در سال 2010 درباره این زن قدرتمند و شیک، شیخه مزاح به عنوان چهره روشن بین یک رژیم عمیقا محافظه کار توصیف شد.

به گزارش نیویورک پست، او در قطر به دنیا آمد اما در مصر و کویت بزرگ شد، جایی که پدرش پس از مخالفت با رژیم در تبعید زندگی کرد. شیخ مزاح در سال 1977 در سن 18 سالگی برای ازدواج با حمد بن خلیفه آل ثانی که در آن زمان یکی از اعضای خانواده سلطنتی قطر بود، به زادگاه خود بازگشت.

شیخ حمد از سال 1995، زمانی که قدرت را از پدرش، شیخ خلیفه، در یک کودتای بدون خونریزی با حمایت ارتش، کابینه و کشورهای همسایه، به دست گرفت، امیر قطر بود.

شیخه مزاح در سال 1986 در دانشگاه قطر تحصیل کرد و از دانشگاه حمد بن خلیفه با مدرک کارشناسی ارشد در رشته سیاست عمومی در اسلام فارغ التحصیل شد. او همچنین دکترای افتخاری را از دانشگاه جورج تاون، امپریال کالج لندن، دانشگاه مشترک المنافع ویرجینیا و دانشگاه A&M تگزاس دریافت کرده است.

او گفت که عشق به تحصیل را مدیون پدرش است که قبل از تبعید در زندان درس خوانده است.

او قبل از ازدواج با خانواده سلطنتی قطر، ظاهراً می خواست پزشک شود. در سال 2007 و 2010، شیخه مزاح، یکی از بنیانگذاران و رئیس بنیاد آموزش، علم و توسعه جامعه قطر، توسط فوربس به عنوان یکی از 100 زن قدرتمند معرفی شد.

اما همه طرفدار شیخه مزاح نیستند و او به دلیل عدم حمایت آشکارش از مسائل زنان مورد انتقاد قرار گرفته است. در قطر رادیکال، زنان شهروند درجه دو محسوب می شوند. اما در پاسخ به این سوال که چرا به عنوان یک فعال اجتماعی برای حقوق زنان مبارزه نمی کنید، گفت: نباید به یک قشر از جامعه نگاه کرد و روی آن تمرکز کرد. اگر می خواهید به زنان آموزش دهید، باید به مردان نیز آموزش دهید. اگر شما مردان تحصیل کرده دارید، به زنان خود اجازه می دهند که تحصیل کنند.

مادر امیر قطر

مادر امیر قطر

مادر امیر قطر

مادر امیر قطر

مادر امیر قطر

مادر امیر قطر

مادر امیر قطر

مادر امیر قطر

منبع: فرارو

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=210087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.