افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

آیا می دانید چه چیزی را با شال ترکیب کنید؟ با انتخاب و ترکیب صحیح شال در استایل خود معجزه کنید

  • کد خبر : 20996
آیا می دانید چه چیزی را با شال ترکیب کنید؟  با انتخاب و ترکیب صحیح شال در استایل خود معجزه کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز بعد از مانتو شال یکی از اصلی ترین لباس های زنان ایرانی به شمار می رود که کلید اصلی داشتن استایل خوب است. بنابراین قبل از انتخاب هر نوع شال و روسری برای استایل خود، بهتر است با اصول و قوانین راه اندازی این اکسسوری […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز بعد از مانتو شال یکی از اصلی ترین لباس های زنان ایرانی به شمار می رود که کلید اصلی داشتن استایل خوب است. بنابراین قبل از انتخاب هر نوع شال و روسری برای استایل خود، بهتر است با اصول و قوانین راه اندازی این اکسسوری های زیبا آشنا شوید. یکی از نکاتی که هنگام ترکیب شال به استایل خود هرگز نباید فراموش کنید این است که شال های ساده و طرح دار دنیایی کاملا متفاوت برای ترکیب دارند پس ابتدا به نوع شال توجه کنید. جالب است بدانید که اکثر خانم ها در ترکیب شال طرح دار و تزیین شده مشکل دارند، در حالی که اگر بدانید چطور و با چه عناصری می توانید شال خود را ترکیب کنید، جای نگرانی نیست. اگر می خواهید شال خود را از نظر رنگ ست کنید، فراموش نکنید که ترکیب هر رنگی با سفید را تن رنگ اصلی می نامند و هر چه میزان سفیدی در این ترکیب بیشتر باشد، رنگ نهایی روشن تر می شود.

رنگ سفید به خوبی با ته رنگ ها ست می شود و می توانید از این تم برای هماهنگی شال و روسری خود با کت خود استفاده کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با اصول و قوانین ست کردن شال آشنا شوید.

شال را با چه چیزی ترکیب کنیم؟

شال را با شنل ترکیب کنید. نه به معنای استفاده از یک رنگ.

فراموش نکنید که هماهنگی لباس به معنای استایل تک رنگ یا رنگ های کاملاً هماهنگ نیست، بلکه می توانید از رنگ هایی استفاده کنید که با یکدیگر هماهنگ باشند. خب اگر از شما پرسیده شده که می توانید روسری خود را با چه لباسی به استایل خود ست کنید، باید بگوییم که اولین پیشنهاد ما به شما این است که شال را با مانتو ست کنید. به عنوان مثال، اگر کت ساده ای به رنگ کرم پوشیده اید، می توانید آن را با یک شال طرح دار تزیین شده ترکیب کنید. البته فراموش نکنید که رنگ کرم یا یکی از رنگ های هماهنگ با کرم، حتی اگر در طیف متفاوتی باشد، حتما باید در شال شما وجود داشته باشد.

شال را با چه چیزی ترکیب کنیم؟

شال را با چه چیزی ترکیب کنیم؟

ست شلوار و شال را فراموش نکنید; متفاوت لباس بپوش

اگر شما از جمله افرادی هستید که هنگام ترکیب شال خود با مانتو مشکی سردرگم می شوید یا علاقه ای به پوشیدن مانتوهای رنگی ندارید، بهترین گزینه برای ترکیب شال، پوشیدن شلوار همرنگ شال است. این ترفند یکی از ترفندهای ست شال کرن برای استایل های کژوال یا کلاسیک است. بنابراین فرقی نمی کند که شلوار برزنتی بپوشید یا شلوار کتان به سبک مامان، در نهایت می توانید یک کت سفید یا مشکی را با شلوار سبز و شال زارا ترکیب کنید و استایلی جذاب و مدرن را تجربه کنید.

شال را با چه چیزی ترکیب کنیم؟

شال را با چه چیزی ترکیب کنیم؟

ست شال با کیف; روند دنیای مد در سال های اخیر.

یکی از روش های جدیدتر برای مدل دادن به شال، ست کردن آن با کیف است. اگر این روزها برای خرید کیف یا شال به مراکز خرید سر زده باشید، خواهید دید که این ست های شال و کیف چقدر متنوع و محبوب هستند. با ست روسری و کیف می توانید استایلی زیبا و کاملا شیک داشته باشید و نگرانی ست شدن شال را از خود دور کنید. خوب است بدانید که شال های ساده این روزها بسیار مد شده اند، اما اگر قصد دارید از کیف و ست شال طرح دار استفاده کنید، باید توجه داشته باشید که لباس شما طرح دار نباشد و بهتر است پارچه آن کاملا ساده باشد. . .

شال را با چه چیزی ترکیب کنیم؟

شال را با چه چیزی ترکیب کنیم؟

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20996

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.