افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
4

اپل تایید کرد: باتری سری آیفون 15 عمر طولانی تری دارد

  • کد خبر : 209876
اپل تایید کرد: باتری سری آیفون 15 عمر طولانی تری دارد

اپل تایید کرده است که سری آیفون 15 پیشرفت های قابل توجهی از نظر عمر باتری داشته است. به گفته این غول فناوری، هر چهار مدل آیفون 15 می توانند پس از 1000 بار شارژ و تخلیه کامل، 80 درصد ظرفیت اولیه خود را در شرایط ایده آل حفظ کنند، در حالی که […]


اپل تایید کرده است که سری آیفون 15 پیشرفت های قابل توجهی از نظر عمر باتری داشته است. به گفته این غول فناوری، هر چهار مدل آیفون 15 می توانند پس از 1000 بار شارژ و تخلیه کامل، 80 درصد ظرفیت اولیه خود را در شرایط ایده آل حفظ کنند، در حالی که مدل های قبلی برای حفظ همان میزان ظرفیت، به 500 شارژ محدود شده بودند. اپل این معیارهای به روز شده عمر باتری را در صفحه اختصاصی پشتیبانی باتری آیفون خود اعلام کرده است.

اپل همچنین به وب سایت خبری 9to5Mac گفت که از یک روش تست بار ویژه استفاده می کند که شامل شارژ و تخلیه باتری 1000 بار تحت شرایط خاص است که در واقع استفاده در دنیای واقعی از تلفن را شبیه سازی می کند.

او بهبود عمر باتری در مدل‌های جدید آیفون را به «به‌روزرسانی مداوم اجزای باتری و سیستم‌های مدیریت انرژی طی سال‌ها» نسبت داد. شرکت کوپرتینویی همچنین در حال تجزیه و تحلیل مدل های قدیمی آیفون برای مشاهده عملکرد باتری های آنها و استفاده از این اطلاعات برای بهبود بیشتر عمر باتری در نسل های آینده است.

البته در اینجا یک نکته مهم وجود دارد: فرسودگی باتری می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. در عمل، عمر باتری ممکن است برای هر کاربر بسته به عواملی مانند استفاده از دستگاه، الگوی شارژ، دمای محیط و برنامه های نصب شده متفاوت باشد. به طور کلی، اپل به کاربران خود توصیه می کند که از شارژ بیش از حد یا تخلیه کامل باتری خودداری کنند تا آن را در شرایط خوب نگه دارند. علاوه بر این، دارندگان آیفون می‌توانند از تنظیمات «سلامت باتری» برای مشاهده وضعیت باتری و دریافت نکات و توصیه‌هایی برای بهینه‌سازی عمر باتری استفاده کنند.

اپل با ارتقای عمر باتری سری آیفون 15 بدون نگرانی از اتمام شارژ، تجربه بهینه تری را در اختیار کاربران خود قرار داده است. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که عمر واقعی باتری ممکن است برای هر کاربر متفاوت باشد و اعداد ذکر شده در آمار و نتایج تست لزوما برای همه یکسان نخواهد بود.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=209876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.