افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

شکست اوکراین قطعی است/ زمان آتش بس فرا رسیده است

  • کد خبر : 209871
شکست اوکراین قطعی است/ زمان آتش بس فرا رسیده است

آفتاب نیوز: ایلان ماسک، تاجر و میلیاردر آمریکایی، در شبکه اجتماعی نوشت. بسیاری بر این باورند که این آخرین پرداخت عمده ای است که اوکراینی ها دریافت خواهند کرد. برای دریافت این مبلغ دست به هر کاری می زنند. به گزارش راشا تودی، این میلیاردر آمریکایی که پیش از این نیز نظرات مشابهی را بیان […]

آفتاب نیوز:

ایلان ماسک، تاجر و میلیاردر آمریکایی، در شبکه اجتماعی نوشت. بسیاری بر این باورند که این آخرین پرداخت عمده ای است که اوکراینی ها دریافت خواهند کرد. برای دریافت این مبلغ دست به هر کاری می زنند.

به گزارش راشا تودی، این میلیاردر آمریکایی که پیش از این نیز نظرات مشابهی را بیان کرده بود، افزود: زمان آتش بس و مذاکرات صلح میان اوکراین و روسیه فرا رسیده است. اوکراین در این جنگ شکست خواهد خورد و هیچ چیز آن را تغییر نخواهد داد.

ایلان ماسک در پایان نوشت: چند نفر دیگر باید بمیرند تا این حقیقت پذیرفته شود؟ توافقنامه صلح باید یک سال پیش امضا می شد. از آن زمان تاکنون هزاران مرد بیهوده کشته شده اند و موقعیت اوکراین روز به روز در حال تضعیف است.

سرانجام ارتش اوکراین پس از ماه ها درگیری روز شنبه از شهر آودیوکا در نزدیکی دونتسک عقب نشینی کرد و کنترل این شهر استراتژیک به دست نیروهای روسیه افتاد.

قانونگذاران دموکرات ایالات متحده شرکت کننده در کنفرانس امنیتی مونیخ هشدار دادند که به دلیل نهایی نشدن درخواست کمک 60 میلیارد دلاری جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده برای کی یف که اخیراً توسط سنای ایالات متحده تصویب شد اما در مجلس نمایندگان ایالات متحده به تعویق افتاد، سایه شکسته شد و یاس بر سربازان اوکراینی سنگینی می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=209871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.