افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
1

طرز تهیه و رازهای نارگیل سیب زمینی ترد و خوشمزه / بخورید باور نمی کنید یک نارگیل ساده است

  • کد خبر : 209691
طرز تهیه و رازهای نارگیل سیب زمینی ترد و خوشمزه / بخورید باور نمی کنید یک نارگیل ساده است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- در لیست غذاهای ایرانی کوکوهای زیادی پیدا می کنید که هر کدام در نوع خود خوشمزه هستند. کاکائو از آن دسته غذاهایی است که اگرچه نیاز به زمان و مواد اولیه زیادی ندارد، اما بسیار محبوب است و افراد زیادی آن را دوست دارند. انواع […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- در لیست غذاهای ایرانی کوکوهای زیادی پیدا می کنید که هر کدام در نوع خود خوشمزه هستند. کاکائو از آن دسته غذاهایی است که اگرچه نیاز به زمان و مواد اولیه زیادی ندارد، اما بسیار محبوب است و افراد زیادی آن را دوست دارند. انواع نارگیل گوشتی، غیر گوشتی و گیاهی را می توان با مواد اولیه متنوع درست کرد و نوش جان کرد. کاکائو سبزیجات، کاکائو بادمجان، کاکائو ذرت و غیره. آنها فقط برخی از انواع کاکائو هستند. در این مقاله می خواهم طرز تهیه نارگیل سیب زمینی و رازهای خوشمزه بودن آن را به شما بگویم. تا آخر با من باش…

مواد لازم برای تهیه کاکائو سیب زمینی

4 عدد سیب زمینی بزرگ

2 عدد تخم مرغ

یک قاشق چایخوری نمک و زردچوبه

نصف قاشق چایخوری فلفل سیاه

روغن به میزان لازم

این مقدار مواد برای 4 نفر کافی است و بسته به تعداد افرادی که می خواهید کیک سیب زمینی درست کنید می توانید این مقادیر را کم یا زیاد کنید.

این تلاش-2 است

طرز پخت سیب زمینی نارگیلی

مرحله اول

برای تهیه نارگیل سیب زمینی ابتدا باید سیب زمینی ها را بپزید. وقتی پختند و کمی خنک شدند با رنده یا چرخ گوشت چرخ کنید.

مرحله دوم

در این مرحله تخم مرغ ها را اضافه کرده و مخلوط کنید. نمک و ادویه را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

نه جهان 5

سطح سوم

روغن را در ماهیتابه بریزید و بگذارید داغ شود. مقداری از مواد را بردارید و در دست فرم دهید و در تابه قرار دهید تا سرخ شود. دو طرف آن را سرخ کنید و روی دستمال کاغذی بگذارید تا روغن اضافی آن گرفته شود.

kuku-sibzamini3

هنر درست کردن کاکائو سیب زمینی خوشمزه

– برای اینکه کیک سیب زمینی تان سبک و پف کند، بهتر است تخم مرغ ها را در ظرفی جدا زده و وقتی حجمش زیاد شد به پوره سیب زمینی اضافه کنید.

-یک راه دیگر برای روشن شدن بافت نارگیل این است که سیب زمینی را پوست بگیرید و خرد کنید و سپس با کمی آب و نمک بپزید. اینجوری خیلی سریعتر میپزه.

خروس-no4

– بعد از تهیه سس سیب زمینی نارگیل، آن را به مدت نیم ساعت در یخچال قرار دهید تا کاملا خنک شود، به این ترتیب در دست شما خیلی بهتر و راحت تر شکل می گیرد.

– در سس سیب زمینی و نارگیل می توانید از سبزیجات خشک معطر مانند نعناع، ​​شوید، ریحان، آویشن و گشنیز و همچنین زعفران، پودر سیر و پیازچه خرد شده استفاده کنید.

– برای خوش طعم شدن نارگیل سیب زمینی می توانید مقداری قارچ را با کره و سیر تفت دهید و به مخلوط نارگیل اضافه کنید.

– سیب زمینی و نارگیل به همراه سالاد فصل ترکیبی منحصر به فرد را ایجاد می کنند که هرگز از آن خسته نخواهید شد. سالاد شیرازی و ترشی را فراموش نکنید.

این تلاش-3 است

امیدوارم این بار که می خواهید سیب زمینی نارگیلی بپزید طبق این نکات و ترفندها این کار را انجام دهید و از خوردن آن لذت ببرید. آن وقت باورتان نمی شود که این غذا یک کلوچه ساده است. اگر به آشپزی علاقه دارید، می توانید بقیه دستورهای آشپزی را اینجا ببینید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=209691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.