افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
4

جدیدترین ظروف آجیل آجیل خوری/بیا عید از ظرف های قدیمی ات بنوش. اینها بسیار شیک هستند.

  • کد خبر : 209663
جدیدترین ظروف آجیل آجیل خوری/بیا عید از ظرف های قدیمی ات بنوش.  اینها بسیار شیک هستند.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه توجه به کوچکترین چیزها در خانه و زندگی بسیار مهم است، مثلاً از تیز کردن چاقو گرفته تا تمیز کردن کلیدهای برق، همیشه باید برای شما مهم باشد، زیرا اگر به این موارد توجه نکنید. مشکلات، احتمالاً بسیاری شما را فردی می دانند. آنها […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه توجه به کوچکترین چیزها در خانه و زندگی بسیار مهم است، مثلاً از تیز کردن چاقو گرفته تا تمیز کردن کلیدهای برق، همیشه باید برای شما مهم باشد، زیرا اگر به این موارد توجه نکنید. مشکلات، احتمالاً بسیاری شما را فردی می دانند. آنها شما را به صورت نامرتب و صیقلی می بینند که در خانه و زندگی شما نمی گنجد. البته هیچ کدام از ما دوست نداریم اینگونه به نظر برسیم، پس بهتر است مراقب آن باشیم. حتی چیزهای جزئی تا همیشه شبیه یک خانم کدبانو به نظر برسید.همچنین مثلاً جدیدترین مدل های مبلمان آشپزخانه را بشناسید و تا جایی در خانه خانوادگی خود پیدا نکنید، احمق نمانید.

زیرا می دانید که این روزها دیگر زمان نادانی نیست و نمی توانید در تعدادی از زمینه ها ابراز نادانی کنید زیرا در این صورت مردم فکر می کنند که شما دیوانه هستید و اصلاً در باغ نیستید و ربطی به آن ندارد. . با مد روز در هر زمینه ای، با ما همراه باشید، زیرا خوشبختانه این روزها می توانید با دو جستجوی کوچک اطلاعات زیادی در مورد هر چیزی که بخواهید یاد بگیرید و اکنون در این مقاله می خواهیم تعدادی از آخرین اخبار ست های غذاخوری را به شما نشان دهیم. آجیل و اطلاعاتی در مورد انواع آن، آنچه ممکن است برای شما جالب باشد را در اختیار شما قرار می دهیم، پس با ما همراه باشید.

ظروف آجیل مسی، ظریف و جاودانه

بشقاب های مسی ظاهری جذاب و زیبا دارند که توسط هنرمندان زنجانی طراحی و تولید شده اند و از قدیم الایام بسیار محبوب بوده اند و با استفاده از آن ها به عنوان بشقاب پذیرایی در دکوراسیون شما فضا را شیک و باکلاس جلوه می دهد. محدودیتی وجود ندارد زیرا می دانید مس همیشه گران بوده و کیفیت آن نشانه اصالت است، اما باید توجه داشته باشید که اگر دکوراسیون شما کاملا مدرن است، بهتر است ظروف مسی را انتخاب کنید که کاملاً قیمتی هستند. نباشید، زیرا می تواند تضاد بدی با دکوراسیون شما ایجاد کند که اصلاً زیبا نیست.

در مورد ظروف مسی نیز باید این نکته را اضافه کرد که به دلیل استفاده از فناوری نانو آنتی اکسیدان در ساختار این مدل ظروف، تغییر رنگ یا تیرگی در آنها مشاهده نمی شود، اما قیمت آنها بسیار بالاست.

جدیدترین غذاهای آجیل خوری

جدیدترین غذاهای آجیل خوری

از ظروف آجیلی تزئینی که نمی خواهید لمس کنید لذت ببرید

یکی از مدل های پرطرفدار دربین مدل Delight است که اغلب به عنوان تزیین استفاده می شود و به قدری خاص است که ممکن است دست به آن نزنید و از آن برای سرو استفاده کنید. اکثر این بشقاب ها دارای لعاب های رنگارنگ، گل های طلایی و زیبا هستند و در تزیین آن ها هنر زیادی به کار رفته است تا محصول نهایی تبدیل به بشقاب شیک و خاصی شود که توجه همگان را به خود جلب کند. می توانید از این بشقاب ها برای زیباتر شدن دکوراسیون خود در بوفه، جزیره و میز باز یا هفت سینتون استفاده کنید. همچنین از دیگر دلایلی که این ظروف را خاص کرده است می توان به گل های برجسته، ظرافت آن ها در طراحی، نگین های کار شده در بدنه و … اشاره کرد.

جدیدترین غذاهای آجیل خوری

جدیدترین غذاهای آجیل خوری

جدیدترین غذاهای آجیل خوری

با آجیل فیروزه کوب در عید احساس سنتی کنید

هنر کوبی فیروزه ای بیش از هفتاد سال است که در ایران مورد استفاده قرار می گیرد و امروزه اصفهان قطب اصلی این هنر است و تلفیق دیگ های مسی با هنر فیروزه کوبی در ظروف تولید شده به چشم می خورد. توسط هنرمندان این شهر و شما غرق زیبایی آن خواهید شد. . امروزه بشقاب های خشکبار که در آن از این هنر استفاده می شود بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است و می توانید از آنها به عنوان تزیینات شیک استفاده کنید و سفره هفت سینت خود را با آنها زیبا کنید و پذیرای مهمانان خود باشید.

جدیدترین غذاهای آجیل خوری

جدیدترین غذاهای آجیل خوری

جدیدترین غذاهای آجیل خوری



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=209663

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.