افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
3

اسمارتک نیوز » تئاتر بدون تماشاگر!

  • کد خبر : 209517
اسمارتک نیوز » تئاتر بدون تماشاگر!

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، دیدار این دو تیم در هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال با توجه به تصمیم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت هواداران پرسپولیس پس از اتفاقات دربی، بدون تماشاگر برگزار می شود. قرمز- تیم‌های پیراهن‌دار ایرانی بدون حضور مردم سالن تئاتر خواهند داشت! اتفاق عجیبی که در این بین افتاد […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، دیدار این دو تیم در هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال با توجه به تصمیم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت هواداران پرسپولیس پس از اتفاقات دربی، بدون تماشاگر برگزار می شود. قرمز- تیم‌های پیراهن‌دار ایرانی بدون حضور مردم سالن تئاتر خواهند داشت! اتفاق عجیبی که در این بین افتاد این است که این دو تیم برای پنجمین بازی متوالی در آزادی بدون تماشاگر به میدان می روند! اما پرسپولیس در این دیدار پس از باخت با یک گل مقابل آلومینیوم اراک در اراک و در اولین دیداری که اسمار ویرا سرمربی این تیم بود، به میدان می رود.

شکستی که اشتباه علیرضا بیرانوند با خروج نامناسب از دروازه و گلی که از راه دور دریافت کرد مشهود بود. این در شرایطی است که پرسپولیس در آن دیدار بازی خوبی ارائه کرد اما چون بازیکنانی مانند شهاب زاهدی و نبیل باهویی از موقعیت های خود استفاده نکردند، امید عالیشاه محروم شد، داور خطای آشکار هند پنالتی اراکیس را نگرفت. طبق نظر کارشناسان و خریدهای جدید پرسپولیس از جمله عبدالکریم حسن، آستون آرونوف و عیسی آل کثیر به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه، شرایط قرمزهای پایتخت را سخت کرد. امتیاز کسب کنند یا برنده شوند و با 30 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند.

البته پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس تا دیروز بسته بود و باید دید خریدهای جدید این تیم امروز به مصاف تراکتور می روند یا خیر. اما آنچه مشخص است شکست مقابل آلومینیوم فشار بر جانشین یحیی گل محمدی را افزایش داده و در صورتی که سرمربی برزیلی پرسپولیس نتواند تراکتور را شکست دهد، شرایط او برای ادامه کار دشوارتر خواهد شد. پرسپولیس در این دیدار باید به مصاف تراکتوری برود که هنوز نسخه نیم فصل دوم آن مشخص نشده است.

چرا که به دلیل بازی سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا، دیدار تراکتورسازی مقابل این تیم برگزار نشد و حالا پاکو خمس که تیمش با 28 امتیاز در رده چهارم قرار دارد، پس از مدت ها تراکتور را به میدان خواهد فرستاد. نکته منفی این مربی اسپانیایی شکست 100 درصدی او مقابل پرسپولیس است. تیم تحت هدایت او در بازی برگشت فصل گذشته در تبریز 3 بر 2 و در بازی رفت این فصل 1 بر صفر مقابل یاران یحیی شکست خورد و حالا باید دید مقابل عثمر در تهران چه نتیجه ای می گیرند.

این در حالی است که آخرین دیدار دو تیم در تهران به سود تراکتور به پایان رسید. دیداری که شاگردان قربان بردیف با تک گل محمد عباس زاده توانستند بازی را به سود خود ببندند. پرسپولیس و تراکتور در مجموع 54 بازی رسمی در لیگ های پرسپولیس، جام آزادگان، لیگ برتر و سوپرجام با یکدیگر انجام داده اند که 27 برد برای پرسپولیس و 11 برد برای تراکتور بوده و 16 بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است. در این دیدارها 123 گل به ثمر رسید که 77 گل برای پرسپولیس و 48 گل برای تراکتورسازی به ثمر رسید.

این دو تیم تاکنون 31 بار در لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته اند که حاصل آن 16 پیروزی برای سرخ پوشان پایتخت، پنج تساوی و 10 پیروزی برای هواداران تبریزی بوده است. شایان ذکر است پارسورها در سال های اخیر نتایج بسیار ضعیفی مقابل رقیب خود کسب کرده اند و پرسپولیس با پیروزی در 8 بازی از 9 بازی اخیر توانسته آمار خود را مقابل قرمزهای تبریزی بهبود بخشد. قضاوت بازی امروز بر عهده وحید کاظمی با کمک فرهاد مروجی و حسن عزیری خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=209517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.