افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

جنگ طلا برای از بین بردن رقیب خطرناک است.

  • کد خبر : 209436
جنگ طلا برای از بین بردن رقیب خطرناک است.

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایسنا؛ محسن رضایی در همایش «انتخاب گام دوم» که توسط «جامعه گفتار انقلاب اسلامی» برگزار شد، با بیان اینکه وجود سه رکن برای اداره هر جامعه ای لازم است، اظهار کرد: رکن اول سیاست، رکن دوم قانون است. و رکن سوم اجراست و جمهوری اسلامی در قبال […]

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایسنا؛ محسن رضایی در همایش «انتخاب گام دوم» که توسط «جامعه گفتار انقلاب اسلامی» برگزار شد، با بیان اینکه وجود سه رکن برای اداره هر جامعه ای لازم است، اظهار کرد: رکن اول سیاست، رکن دوم قانون است. و رکن سوم اجراست و جمهوری اسلامی در قبال این ارکان مسئول است.

وی ادامه داد: رکن سیاست که رهبری آن را رهبری می کند، مجلس خبرگان منتخب مردم تعیین می کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: رکن قانون که راهنما و نقشه راه سیاست هاست، توسط مجمع مردمی منتخب هدایت می شود و رکن سوم یعنی اجرای قوانین نیز انجام می شود. توسط دولت منتخب مردم و اینگونه است که جمهوری اسلامی دارای تثلیث مردم از ارکان اداره جامعه است در حالی که در سایر کشورها قانون و اعمال دوگانه وجود دارد.

رضایی گفت: مثلث مردمی-اسلامی اختراع جمهوری اسلامی است که تضاد منافع را از بین می برد و هم سیاست، هم قانون و هم اجرای آن کیفیت مردمی-اسلامی دارد و بنابراین مردم از بالا کاغذ دارند. به اوج – به بالا – به سمت قله. اساس حکومت و بهترین ابزار برای این تعریف از نقش ها، انتخابات است.

وی با تاکید بر کارآمدی اداره جامعه گفت: نخبگان سیاسی و صاحب نظران باید شاخص های شایستگی را برای مردم تبیین کنند و این امر با تشکیل احزاب یا جبهه و شبکه سازی در استان ها و شهرستان ها امکان پذیر است.

رضایی ادامه داد: رقابت و انتقاد آموزنده برای معرفی شاخص های جدید اشکالی ندارد و مفید نیز هست، اما ایجاد جنگ های طلایی برای از بین بردن رقیب امری ناخوشایند و خطرناک است و از سوی دیگر افرادی که روی موج احساسات می پرند. و اشتیاق منجر به تصمیم گیری های ناکارآمد خواهد شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در تشریح وضعیت کشور و جایگاه بین المللی گفت: اکنون برهه بسیار مهم و حساسی در ابعاد جهانی و منطقه ای است و ایران در این شرایط می تواند ثمره 45 سال مقاومت و جهاد را برداشت کند.

رضایی تصریح کرد: دشمن در 45 سال گذشته بدترین شرارت ها و توطئه های خود را انجام داده و اکنون به شکست خود در برابر فداکاری بی بدیل ملت ایران اعتراف کرده و چاره ای جز تحمل و پذیرش نقش مهم خود ندارد. ایران اسلامی در منطقه».

وی بیان کرد: برگزاری انتخابات پرنشاط هم تاثیر مثبت درونی در برگزاری انتخابات خوب و کارآمد دارد و هم تاثیر بیرونی مثبتی در ارسال پیام همراهی و همبستگی مردم با نظام و دولت به دشمنان دارد. و این پیام تنها راهی است که برای رویارویی با ما باقی مانده است. در مقابل ما یعنی پذیرش قدرت و نقش ایران در حل مشکلات منطقه. آخرین استدلال در برابر دشمنان، حضور حداکثری و پرشور در انتخابات است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=209436

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.