افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

تحویل فوری مسکن مهر بدون برق! / آیا تحلیل آماری دخیل است؟

  • کد خبر : 209204
تحویل فوری مسکن مهر بدون برق!  / آیا تحلیل آماری دخیل است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسکن مهر بار دیگر حاشیه ساز شد. این پروژه که از نظر مکان، نحوه تامین مالی، کیفیت ساخت و زمان تحویل مورد انتقاد مردم و کارشناسان قرار گرفت، با انتشار خبر تحویل بدون امکانات واحدها بار دیگر بر سر زبان ها افتاد. تجارت نیوز در گزارشی نوشت: همانطور که مالکان مسکن […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسکن مهر بار دیگر حاشیه ساز شد. این پروژه که از نظر مکان، نحوه تامین مالی، کیفیت ساخت و زمان تحویل مورد انتقاد مردم و کارشناسان قرار گرفت، با انتشار خبر تحویل بدون امکانات واحدها بار دیگر بر سر زبان ها افتاد.

تجارت نیوز در گزارشی نوشت: همانطور که مالکان مسکن مهر پردیس اعلام کرده اند، واحدهایی که حداقل 6 ماه از تحویل آنها می گذرد همچنان برق ندارند و عملا امکان اسکان در آنها وجود ندارد. به گزارش تسنیم، مالکان مسکن مهر پردیس به این رسانه گفته اند که پیمانکار واحدهای بدون در، تلمبه، مخزن و آسانسور را تحویل مردم می دهد و از عمران پردیس نیز خواستار توجیه این اقدام هستند. این در حالی است که شرکت ساختمانی اعلام کرده است که هیچ بدهی به پیمانکاران ندارد.

مسکن مهر از ناهماهنگی دستگاه های دولتی رنج می برد

وضعیت مجتمع مسکن مهر پردیس همیشه محل بحث بوده است. البته تعداد انگشت شماری از آن ها خروار است و مشکلات مسکن مهر پردیس مختص این منطقه نیست. تقریباً تمامی پروژه های مسکن مهر کشر در سال های اخیر با چالش های زیادی مواجه بوده اند.

چالش‌هایی مانند ناتوانی دولت در ارائه تسهیلات اولیه به شهرک‌های مسکن مهر ساخته‌شده و ناهماهنگی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی از بزرگ‌ترین مشکلات پیش روی دولت محمود احمدی‌نژاد است. مردم.

چالش های مسکن مهر پردیس ادامه دارد

تا پایان دی ماه سال جاری وضعیت مجتمع مسکن مهر پردیس حاشیه ای شده بود. به نظر می رسد این پروژه با اختلاف پیمانکاران و شرکت سازنده مواجه شده است. همانطور که گفته شد، مالکان واحدهای مهر می گویند که پیمانکار اعلام کرده که از شرکت ساختمانی مطالبه دارد و در نتیجه واحدها را بدون امکانات اولیه تحویل داده است.

خلیل محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران پردیس از اولتیماتوم به 13 پیمانکار کم کار مسکن مهر در این شهرستان در آذرماه امسال خبر داد و گفت: پیمانکاران به جای پروژه سازی، با پول متقاضیان مسکن مهر اقدام به خرید مسکن و خودرو کردند. .

وی همچنین به پروژه ای اشاره کرد که پیمانکار آن «تخیم ساختمانی» است که به تعهدات خود در خصوص پروژه ها عمل نکرده است. این پیمانکار که در حال ساخت واحدهای مسکن مهر در فاز هشتم پردیس است، واحدهای بدون آسانسور، پمپ، مخزن، درب ورودی بلوکی و درب داخل واحد را به مردم تحویل می دهد.

۲۲۳۲۲۳

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=209204

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.