افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

ترسیم آینده بخش کشاورزی و خروج از زندگی روزمره دو استراتژی اساسی TAT هستند

  • کد خبر : 209135
ترسیم آینده بخش کشاورزی و خروج از زندگی روزمره دو استراتژی اساسی TAT هستند

به گزارش بازار، سید مجتبی خیام نکویی در سومین اجلاس سراسری نهادها، پژوهشکده ها، پژوهشکده ها، مراکز ملی و استانی سازمان تات، افزایش مشارکت در انتخابات را بیمه جمهوری اسلامی از ایران دانست. و افزود: سخنان نخبگان در جلب مشارکت حداکثری موثر است. وی بیان کرد: تبیین دستاوردها و جایگاه سازمان تات در بدنه وزارت […]

به گزارش بازار، سید مجتبی خیام نکویی در سومین اجلاس سراسری نهادها، پژوهشکده ها، پژوهشکده ها، مراکز ملی و استانی سازمان تات، افزایش مشارکت در انتخابات را بیمه جمهوری اسلامی از ایران دانست. و افزود: سخنان نخبگان در جلب مشارکت حداکثری موثر است.

وی بیان کرد: تبیین دستاوردها و جایگاه سازمان تات در بدنه وزارت جهاد کشاورزی، خارج از وزارتخانه و عرصه بین الملل، حاصل سه راهبرد سازمان تات در دو سال گذشته است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر تداوم دو راهکار برای معرفی سازمان تات در داخل و خارج از وزارتخانه، تصریح کرد: در سال آینده باید دستاوردهای این سازمان به خارج از مرزها و کشورهای منطقه منتشر شود.

خیام نکویی ارائه آمارهای مقایسه ای دقیق، تبیین رویکردها و همسطح سازی میزان انحراف از اهداف سازمان و تبادل تجربیات و نوآوری در حوزه پژوهش، آموزش، فناوری و ترویج را از دیگر اهداف برگزاری این اجلاس دانست.

رئیس سازمان تات موسسات و مراکز وابسته به این سازمان را بال‌های وزارت جهاد کشاورزی خواند و گفت: اقدامات انجام شده در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در دو سال اخیر افزایش چشمگیری داشته است.

وی حضور ریاست و سه تن از معاونان سازمان تات در دو سال اخیر را نقطه عطفی در تغییر نگاه دولت به سازمان تات و نهادها و مراکز زیرمجموعه آن دانست.

خیام نکویی از انجام 70 سفر استانی در دو سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: دیدار با استانداران و گفتگو با آنان موجب گسترش حامیان سازمان پژوهش، آموزش و ترویج کشاورزی در اقصی نقاط کشور شد. .

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های پژوهشی سازمان تات برای حل چالش های امنیت غذایی گفت: جایگاه سازمان تات در کشور باید به جایی برسد که هیچکس نتواند در کوچکترین امکانات آن دخالت کند و این باید باشد. دغدغه مسئولین نهادها و مراکز در سراسر کشور.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر راه آهن 10 ساله در بخش کشاورزی گفت: فراتر رفتن از روزمرگی و ترسیم آینده بخش کشاورزی دو راهبرد اساسی سازمان تات در افق 1413 است.

وی دانش بنیان امنیت غذایی کشور را راهبرد آتی بخش کشاورزی دانست و خاطرنشان کرد: این مهم که تاکید مقام معظم رهبری بر آن است باید در دستور کار روسای نهادها و مراکز تات قرار گیرد. سازمان.

وی از تمایل وزارت ارتباطات و سازمان فضایی کشور برای همکاری با سازمان تات برای تبادل اطلاعات و تحقق امنیت غذایی کشور خبر داد.

خیام نکویی طرح الگوی کشت را برای تحقق اهداف افق 1413 مهم دانست و گفت: برای این افق باید نقشه راه های 3، 5 و 10 ساله ترسیم شود.

رئیس سازمان TAA گفت: سازمان TAA بازوی وزیر جهاد کشاورزی خواهد بود و روسای نهادها و مراکز نیز باید دو بال روسای جهاد کشاورزی در استان های خود باشند.

خیام نکویی سازمان تات را سازمانی دانش بنیان، کارآمد و پاسخگو دانست و گفت: نقش مراکز در بهره وری و پاسخگویی به جامعه دانش بنیان مهم است که این مفهوم باید به معنای واقعی در قالب بیان شود. عمل”. .

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه سن کشاورزان افزایش یافته است، گفت: کشاورز و کشاورز سرمایه هایی هستند که نباید از دست برود و باید به فکر تربیت کشاورزان جوان باشیم.

وی رسالت اصلی این سازمان را نفوذ دانش و فناوری در بخش کشاورزی دانست که موجب افزایش ارزش افزوده و سرمایه در بخش کشاورزی شده است و گفت: امنیت غذایی با ایجاد ارزش افزوده در بخش حاصل می شود. و راه غلبه بر آن علم و فناوری است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=209135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.