افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
5

استایل هوشمند-کژوال سمانه پاکدل در کنار آقایی; دوست دختر فیلم جدید از مدلینگ تا شب های اوباش!

  • کد خبر : 20903
استایل هوشمند-کژوال سمانه پاکدل در کنار آقایی;  دوست دختر فیلم جدید از مدلینگ تا شب های اوباش!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز سمانه پاکدل بازیگر جوان ایرانی است که در ۵ اسفند ۱۳۶۶ در اصفهان به دنیا آمد. وی با بازی در سریال دلنوازان به شهرت رسید، او همسر هادی کاظمی بازیگر معروف است و از سال 1392 فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد. سمانه پاکدل در […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز سمانه پاکدل بازیگر جوان ایرانی است که در ۵ اسفند ۱۳۶۶ در اصفهان به دنیا آمد. وی با بازی در سریال دلنوازان به شهرت رسید، او همسر هادی کاظمی بازیگر معروف است و از سال 1392 فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد. سمانه پاکدل در فیلم های لب پرتگاه، معراحی و یکی از ما دو نفر ایفای نقش کرده است. و در سریال 13 شمالی، همسایه ها و پنجره. البته همانطور که می دانید این بازیگر بعد از ازدواج به جز شب های مافیایی فعالیت هنری خاصی نداشته است اما به مناسبت در زمینه مدلینگ فعالیت می کند. حال اگر بخواهیم در مورد استایل و مدل لباس پوشیدن سمانه پاکدل نظر بدهیم باید بگوییم که این بازیگر معمولا برای انتخاب لباس هایش از استایل کژوال هوشمند کمک می گیرد چرا که همیشه لباس های راحتی می پوشد که در عین راحتی کلاسیک به نظر می رسند. جالب است بدانید که سبک کژوال هوشمند برای بسیاری از طرفداران مد مبهم است که ترکیبی پیچیده از سبک های کژوال و نیمه رسمی است. ویژگی اصلی استایل کژوال هوشمند، پوشیدن لباس های راحتی است که ظاهری رسمی دارند و باید بین این دو ویژگی تعادل برقرار شود.

به طور کلی خوب است بدانید که سبک های لباس بسیار متنوع است و انتخاب لباس متناسب با هر سبکی نیاز به آگاهی و هوش بالایی دارد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از استایل های سمانه پاکدل آشنا شوید.

سمانه پاکدل

ست دو نفره سمانه پاکدل با همسرش در افتتاحیه نمایشگاه عکس.

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم سمانه پاکدل به خاطر لباس پوشیدن در کنار همسرش بسیار معروف است، بنابراین همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید این زوج هنرمند با لباس در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس هادی کاظمی غریبه نیستند. چیز. سمانه پاکدل استایلی هوشمند-کژوال می پوشد و کت و شلوار جین را می توان از نشانه های اصلی این استایل نامید. فراموش نکنید که باید در ترکیب لباس های سبک کژوال هوشمند خلاقیت و دقت به خرج دهید، زیرا این استایل رسمی تر از استایل کژوال معمولی است. پس می توان گفت کت و شلوارهای رسمی بخشی از این استایل هستند.

سمانه پاکدل

سمانه پاکدل

زوج هنرمند سیاه و سفید در اکران عمومی فیلم نمور

جالب است بدانید در کنار اکران مردمی فیلم نمور با حضور بازیگران و مهمانان سرشناس، طی مراسمی در پردیس سینمایی چارسو، سمانه پاکدل و هادی کاظمی با استایل کژوال هوشمند سیاه و سفید خود توجه همگان را به خود جلب کردند. . جالب است بدانید شکل گیری استایل اسمارت کژوال به قرن بیستم برمی گردد و یکی از ویژگی های این سبک این است که همیشه از مد روز پیروی می کند. این سبک برای مهمانی ها و جلسات غیر رسمی، سفرهای کاری و اداری، رفتن به رستوران ها و کافه ها مناسب است.

سمانه پاکدل

سمانه پاکدل

استایل رنگارنگ و جذاب زمستانی سمانه پاکدل

اگر می خواهید به ناب ترین استایل سمانه بپوشید، خوب است بدانید استایل کژوال یک استایل راحت و کاملا اسپرت است، اما اگر کمی از استایل اسپرت کژوال فاصله بگیرید، کژوال هوشمند انتخاب درستی است. برای یک ظاهر غیررسمی هوشمند، می‌توانید رنگ‌های آبی و سبز و همچنین رنگ‌های خاکستری و قهوه‌ای را بپوشید. همانطور که می بینید، سمانه پاکدل اغلب از رنگ خاکستری برای تیپ های کژوال هوشمند خود استفاده کرده است.

سمانه پاکدل

به نظر شما کاربران شایانوز چه نکات دیگری در تیپ و سبک سمانه پاکدل به چشم می خورد؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.