افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
5

واکنش جنجالی به ماجرای کوروش کمپانی داریم

  • کد خبر : 208986
واکنش جنجالی به ماجرای کوروش کمپانی داریم

نماینده مردم تهران در شورای اسلامی گفت: از هنرمندان و چهره ها انتظار داریم در مورد توانایی های خود نظر کارشناسی بدهند و البته ایرادی ندارد اما ورود این افراد به عرصه های مختلف اهمیت چندانی ندارد. . مکان به جز اینکه می تواند مشکلات و انحراف ایجاد کند. گزارش کردن عرشه آنلایننماینده مردم تهران […]

نماینده مردم تهران در شورای اسلامی گفت: از هنرمندان و چهره ها انتظار داریم در مورد توانایی های خود نظر کارشناسی بدهند و البته ایرادی ندارد اما ورود این افراد به عرصه های مختلف اهمیت چندانی ندارد. . مکان به جز اینکه می تواند مشکلات و انحراف ایجاد کند.

گزارش کردن عرشه آنلایننماینده مردم تهران در شورای اسلامی گفت: حضور تبلیغاتی سلبریتی ها نباید به گونه ای باشد که حق مردم تضییع شود.

«سید مصطفی میرسلیم» نماینده مردم تهران در شورای اسلامی در خصوص مسئولیت اجتماعی هنرمندان و مفاخر در عرصه‌های مختلف و استفاده از شهرت آنها برای تبلیغات – استفاده از گروه‌های اجتماعی اعم از ورزشکار، کارگر، هنرمندان صحبت کرد. ، پزشکان و سایر گروه ها، زیرا چنین نیتی موجه نیست. مثلا ورود این افراد حتی برای کار سیاسی باید در چارچوب تشکل های سیاسی انجام شود. یک تشکل سیاسی دارای تعریف و جایگاه قانونی است و برای فعالیت خود نیاز به مجوز از وزارت کشور دارد. این حضور تبلیغاتی نباید به گونه ای باشد که حقوق مردم را تضییع کند.

نماینده مردم تهران ادامه داد: از اقشار مختلف نمی توان انتظار این نوع وظایف اجتماعی را داشت و از سوی دیگر مجوزی برای این گونه کارها صادر نمی شود چرا که برای انجام هر فعالیتی صلاحیت لازم است. هنرمندان برای فعالیت های هنری خود شایستگی های خاص خود را دارند. به عنوان مثال، من رشته هنری نیستم، بنابراین نمی توانم در این مورد اظهار نظر کنم. ورزشکاران نیز همین شرایط را دارند.

میرسلیم افزود: این افراد چهره های بسیار شناخته شده ای هستند و به هر حال رتبه ای در جامعه دارند اما همه آنها نمی توانند در موضوعات مختلف اظهار نظر کنند. البته می توانند به موضوعات ابراز علاقه کنند، اما نمی توانند نظر کارشناسی بدهند.

نماینده مردم تهران در شورای اسلامی گفت: از هنرمندان و چهره ها انتظار داریم در مورد توانایی های خود نظر کارشناسی بدهند و البته ایرادی ندارد اما ورود این افراد به عرصه های مختلف اهمیت چندانی ندارد. . مکان به جز اینکه می تواند مشکلات و انحراف ایجاد کند.

میرسلیم با بیان اینکه هنرمندان از بعد اجتماعی باید مراقب باشند که در هنگام تبلیغات ابزار دست چند نفر نشوند، گفت: همچنین وظیفه اصلی آنها تبلیغات نیست بلکه کار تخصصی خود را دارند و می توانند خود را وارد برخی کنند. مزارع و دیگران رنج می برند. باید به هنرمندان و چهره های مطرح کمک کنیم تا فضا را باز کنند تا رشته تخصصی خودشان را بسازند و بتوانند فعالیت مفیدی داشته باشند که پاسخگوی نیازهایشان باشد.

وی در مورد شورای اسلامی تاکید کرد: حتی من معتقدم سیاستمداران اگر می خواهند به سراغ هنرمندی در عرصه تبلیغات بروند نباید از این گروه های اجتماعی در دستور کار خود استفاده کنند. به طور کلی، گروه های اجتماعی، از هنرمندان گرفته تا گروه های دیگر، نباید از منوی دیگران استفاده کنند. گاهی اوقات یک هنرمند واقعاً نمی داند که با استفاده از خود به عنوان ابزاری برای اهداف تبلیغاتی، نه تنها دیگران بلکه خودش نیز متضرر می شود.

نماینده مردم تهران در شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین خارج از چارچوب و محدوده کاری چهره های شاخص و خارج از این مسیر، هر نوع استفاده از چهره ها و گروه های اجتماعی برجسته باعث انحراف می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=208986

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.