افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

انتخابات در جمهوری اسلامی ایران همیشه امن است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 208838
انتخابات در جمهوری اسلامی ایران همیشه امن است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر سید محمد هادی احمدیه وی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حدود 10 روز تا انتخابات 11 اسفند باقی مانده و فضای مناسب انتخاباتی در شهرستان اردستان ایجاد شده است. همچنین در این شهرستان از ابتدا با دستور وزیر کشور مسائل مربوط به تشکیل کارگروه ها و […]

به گزارش خبرنگار مهر سید محمد هادی احمدیه وی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حدود 10 روز تا انتخابات 11 اسفند باقی مانده و فضای مناسب انتخاباتی در شهرستان اردستان ایجاد شده است. همچنین در این شهرستان از ابتدا با دستور وزیر کشور مسائل مربوط به تشکیل کارگروه ها و سایر موارد فرآیندها خوب شروع شد.

و افزود: در 20 اسفندماه در 65 شعبه اخذ رای در نقاط مختلف شهرستان اردستان رای گیری از مردم انجام می شود که از این تعداد 40 شعبه ثابت و 25 شعبه سیار، 31 شعبه شهری و 34 شعبه روستایی است.

فرماندار اردستان تصریح کرد: تمامی فرآیندهای انتخاباتی به غیر از رای گیری از ابتدا به صورت الکترونیکی انجام شده است و در روز انتخابات رای گیری غیرحضوری نخواهیم داشت، تمامی رایزنی ها به صورت آنلاین انجام می شود و سامانه با وزارت کشور در ارتباط است. داخلی.

احمدیه وی خاطرنشان کرد: بیش از 1600 عامل اجرایی، انتظامی و امنیتی در 65 شعبه اخذ رای فعالیت می کنند و زیرساخت های مربوط به مخابرات و فرآیند الکترونیکی انتخابات در شهرستان اردستان در سطح قابل قبولی قرار دارد.

وی بیان کرد: حضور جوانان و رای اولی ها در واقع ساختمان و کادرسازی آینده برای استفاده از حضور آنها در دیگر انتخابات در شهرستان اردستان خواهد بود و در حوزه عوامل اجرایی، نمایندگان استانداری مورد استفاده قرار می گیرد. و آن. کاربران

فرماندار اردستان با اشاره به جلسات خود با اقشار مختلف به معنای مشارکت حداکثری، ادامه داد: اقشار مختلف نفوذ دارند و سه جلسه کمیته مشارکت حداکثری با نمایندگان اقشار برگزار شد، بسیاری از موضوعات مطرح و رسیدگی شد و اردوهای فرهنگی برگزار شد. در قالب پوستر و آثار اطلاع رسانی انتخاباتی شکل گرفت.

احمدیه وی با اشاره به اینکه سلامت، شایستگی، امنیت و مشارکت چهار مولفه اساسی انتخابات از منظر رهبری است، افزود: افزایش تعداد کاندیداهای واجد شرایط در شهرستان اردستان نسبت به دوره قبل می تواند با حداکثر توان موثر باشد. مشارکت. در این عرصه نمایندگانی از مردم و نقاط مختلف شهر و روستا حضور دارند و بر موضوع مشارکت حداکثری رهبری نیز تاکید شده است.

وی تاکید کرد: تمامی قوانین و اطلاعیه های انتخاباتی به اطلاع کاندیداهای انتخاباتی رسیده است و یکی از موارد مصوب در این زمینه عدم استقرار ستاد انتخابات شورای اسلامی در چهار میدان شهر است.

فرماندار اردستان تصریح کرد: جلسات زیادی در چارچوب کمیته امنیت انتخابات و ستاد پیشگیری از وقوع جرم انتخاباتی برگزار شده و آمادگی بسیار خوبی برای برگزاری انتخابات 20 اسفندماه وجود دارد.

احمدیه وی با اشاره به اطلاعیه های انتخابات شورای اسلامی در روز سوم اسفند و برنامه های شبکه تلویزیونی، یادآور شد: اطلاعیه های انتخابات مجلس خبرگان رهبری از روز پنجشنبه آغاز شد و بنرهای نامزدهای انتخابات در در نقاط مختلف شهر، انتخابات مجلس خبرگان رهبری و همچنین برنامه های رادیویی و تلویزیونی نامزدهای انتخابات نصب می شود، مجلس خبرگان رهبری هم اکنون آغاز شده است.

وی گفت: باید حداکثر تلاش شود تا مشارکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری افزایش یابد چرا که با وظیفه این مجلس همواره نسبت به این موضوع حساسیت وجود داشته است.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: 45 سال است که انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود و خود مردم بر انتخابات نظارت می کنند و انتخابات همیشه امن بوده و هیچ آسیبی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد نشده است. صداقت انتخابات

احمدیه وی یادآور شد: نامزدهای انتخابات باید برای مسائل مختلف شهرستان اردستان برنامه و ایده داشته باشند و این شهرستان می تواند در حوزه های مختلف از جمله گردشگری و… پیشرفت های زیادی داشته باشد.

وی گفت: نامزدهای انتخاباتی باید به بیانات رهبر انقلاب در دیدارهای اخیر توجه داشته باشند چرا که این فرمایشات یک راهبرد بزرگ انتخاباتی است و بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری نامزدهای انتخابات باید از توهین و تخریب خودداری کنند.

فرماندار اردستان تصریح کرد: در دوره گذشته میزان مشارکت مردم اردستان در انتخابات بیش از 91 درصد بود و پیش بینی می شود در انتخابات آینده بیش از 95 درصد مشارکت در شهرستان داشته باشیم. بنابراین باید برای مشارکت حداکثری مردم تلاش بیشتری صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=208838

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.