افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

بهترین گوشی های تا 9 میلیون را نباید خیلی گران یا خیلی ارزان خرید، این قیمت عالی است

  • کد خبر : 208832
بهترین گوشی های تا 9 میلیون را نباید خیلی گران یا خیلی ارزان خرید، این قیمت عالی است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز: چقدر در طول روز از گوشی خود استفاده می کنید و تا چه حد به این دستگاه بستگی دارد و این دستگاه تا چه اندازه با دقایق شما تداخل دارد؟ آنها فوراً از این دستگاه استفاده می کنند و برای چیزهای دیگر وقت ندارند و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز: چقدر در طول روز از گوشی خود استفاده می کنید و تا چه حد به این دستگاه بستگی دارد و این دستگاه تا چه اندازه با دقایق شما تداخل دارد؟ آنها فوراً از این دستگاه استفاده می کنند و برای چیزهای دیگر وقت ندارند و البته اولین کاری که باید انجام دهند این است که اینستاگرام را که مانند یک چاه است باز کرده و آن را کاوش کنید و هر چه پایین تر بروید بیشتر احساس می کنید که دوست دارید. در حال غرق شدن هستند و از طرفی استفاده از اینترنت نیز حریصانه است، اما راه هایی برای کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام وجود دارد که می توانید از آنها برای مدیریت این مشکل استفاده کنید.

حالا از این بگذریم، مدل گوشی شما چیست؟ در این روزهای بازار موبایل ایران، سامسونگ و شیائومی دو غول بزرگ در عرصه فناوری هستند که هر روز مدل های جدیدی تولید می کنند و با یکدیگر رقابت میلیونی دارند که برای کسانی که می خواهند گوشی دوم داشته باشند بسیار مناسب است. و باید اضافه کنیم که هرگز در کیفیت این گوشی ها شک نکنید زیرا با هزینه ای که خرج می کنید کیفیت بهتری خواهید گرفت. حال از این موضوع بگذریم و به سراغ موضوع مقاله امروز برویم که معرفی بهترین گوشی های 9 میلیونی است که تقریبا می توان آن ها را در میان رده ها قرار داد، پس برای این معرفی هیجان انگیز با ما همراه باشید.

گلکسی M33 5G از بهترین گوشی های تا 9 میلیون

اولین محصولی که می خواهیم معرفی کنیم گلکسی M33 5G سامسونگ است که به دلیل سادگی از نظر طراحی شبیه به تمامی گوشی های سری M است. این گوشی تماما از پلاستیک فشرده ساخته شده است و مقاومت خوبی در برابر ضربه و خط و خش دارد. سامسونگ برای این محصول از نمایشگر 6.6 اینچی استفاده کرده که نرخ رفرش 120 هرتز بر ثانیه دارد و می توانید به وضوح و روشنایی تصویر آن تکیه کنید زیرا کیفیت خوبی در این زمینه دارد.

شرکت سازنده برای پردازنده این محصول از تراشه اگزینوس 1280 استفاده کرده است که امکانات خوبی را ارائه می دهد و کار خود را به درستی انجام می دهد. در قسمت دوربین باید بگوییم که در دوربین اصلی از سنسور 50 مگاپیکسلی و در دوربین سلفی سنسور 32 مگاپیکسلی استفاده شده است که به طور کلی می توان روی کیفیت هر دو حساب کرد.

بهترین گوشی های تا 9 میلیون.

Redmi Note 12S یکی از بهترین گوشی های تا 9 میلیون است

در این معرفی به سراغ دومین محصول در بازه قیمتی نه میلیونی می رویم که گوشی ای از برند چینی شیائومی است که این روزها طرفداران بی شماری در ایران و حتی جهان پیدا کرده است و این روزها افراد زیادی مشغول تلاش برای کشف Discover هستند. کدام گوشی بهتر است شیائومی یا سامسونگ چون رقابت آنقدر تنگ است که اصلا مشخص نیست. حالا از اینها بگذریم و به سراغ Redmi Note 12S برویم که شیائومی در آن از صفحه نمایش 6.43 اینچی استفاده کرده که از نوع AMOLED است و نرخ رفرش تصویر 90 هرتز بر ثانیه و حداکثر روشنایی آن 1000 نیت است که با آن کار می کند. باعث می شود در فضای باز احساس راحتی کنید.

علاوه بر این، این صفحه نمایش از دقت رنگ و کیفیت تصویر بالایی برخوردار است. شیائومی در این محصول از تراشه هلیو G96 مدیاتک به عنوان پردازنده استفاده کرده است. در بخش دوربین از سنسور 108 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده شده است که می توانید روی آن حساب کنید.

بهترین گوشی های تا 9 میلیون.

گلکسی A15 از بهترین گوشی های تا 9 میلیون

برویم سراغ جدیدترین محصول برند سامسونگ، گلکسی A15 که این شرکت برای آن از صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED استفاده کرده است و نرخ به روز رسانی تصویر در هر ثانیه 90 هرتز است و حداکثر روشنایی که در حالت نظامی قابل مشاهده است. . محیط ها 800 نیت ارائه می دهد که قابل قبول است. در سمت پردازنده نیز از تراشه هلیو G99 مدیاتک در این محصول استفاده شده است. دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دارای سنسور 13 مگاپیکسلی است که هر دو در روز بهتر از شب کار می کنند.

بهترین گوشی های تا 9 میلیون.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=208832

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.