افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

تعامل با مردم در شبکه های اجتماعی یکی از شروط نامزدهای «اطفال امانه» است.

  • کد خبر : 208713
تعامل با مردم در شبکه های اجتماعی یکی از شروط نامزدهای «اطفال امانه» است.

محمدرضا میرشمسی، رئیس هیئت اجرایی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (امنا) گفت: شورای مرکزی ائتلاف آمنا چند شاخص از حضور مردم در لیست این ائتلاف را مشخص کرده است. به گزارش ایسنا، محمدرضا میرشمسی در تشریح این شاخص ها گفت: با توجه به اینکه تخصص برای اعضای ائتلاف آمنا از اهمیت ویژه ای برخوردار است، همه […]

محمدرضا میرشمسی، رئیس هیئت اجرایی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (امنا) گفت: شورای مرکزی ائتلاف آمنا چند شاخص از حضور مردم در لیست این ائتلاف را مشخص کرده است.

به گزارش ایسنا، محمدرضا میرشمسی در تشریح این شاخص ها گفت: با توجه به اینکه تخصص برای اعضای ائتلاف آمنا از اهمیت ویژه ای برخوردار است، همه اعضا تاکید کردند که حاضران در لیست آمنا باید دارای تحصیلات عالی در سطح مورد نظر باشند. رشته ها و داشتن سابقه کاری متناسب با این تخصص و تحصیلات نیز از دیگر ویژگی های مورد توجه اعضا می باشد.

وی افزود: همه افرادی که قرار است از طریق آمنا به عزیزان معرفی شوند باید از افراد خوشنام باشند و در آنها تردیدی وجود نداشته باشد.

میرشمسی کارزانی را از دیگر مولفه های مورد نظر ائتلاف آمنا معرفی کرد و ادامه داد: طبیعتا کسانی که قرار است در مجلس آینده ایفای نقش کنند باید شجاعت تصمیم گیری و عقلانیت لازم را داشته باشند تا بتوانند اقدامات لازم را انجام دهند. . در زمینه قانون گذاری و نظارت.

رئیس هیئت اجرایی ائتلاف آمنا تصریح کرد: فردی که مسئولیت نمایندگی مردم را بر عهده می گیرد باید فردی خستگی ناپذیر با عزمی جهادی باشد تا بدون وقفه در مسیر خدمت به مردم گام بردارد.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که پیش از این با آن مواجه بودیم این بود که برخی از نمایندگان آگاهی لازم را از مشکلات موجود در کشور نداشتند بنابراین یکی از مولفه هایی که متولیان امر برای انتخاب افراد در نظر گرفتند این است که فرد، ضمن آگاهی از مشکلات، این توانایی را نیز دارد که از ظرفیت های موجود کشور برای رفع این مشکلات استفاده کند.

میرشمسی ادامه داد: آمنا معتقد است نماینده مردم باید مدبر باشد و بتواند با برنامه ریزی های لازم اقدامات موثری برای پیشرفت کشور انجام دهد.

وی بیان کرد: کاندیدای مجلس علاوه بر داشتن پایگاه اجتماعی باید دارای سوابق تشکیلاتی و اجرایی باشد و البته اگر سابقه نمایندگی مجلس در کارنامه فرد باشد قطعا در دوران نمایندگی کمک بیشتری به وی خواهد کرد.

میرشمسی لزوم تعامل با عموم مردم بویژه از طریق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی را از دیگر مولفه های مورد توجه عنوان کرد و گفت: استقلال و روحیه عدم وابستگی، عدالت خواهی، همسویی با آرمان ها و اولویت دادن به منافع ملی. در مورد مسائل دیگر شاخص های دیگری هم وجود دارد: او در نظر دارد ائتلافی از معتمدین برای انتخاب نامزدها داشته باشد.

وی با بیان اینکه در بین کاندیداهای مد نظر کارفرمایان، پژوهشگران و دانشمندان و نویسندگان آثار و نشریات مختلف نیز حضور خواهند داشت، تصریح کرد: به دغدغه های معیشتی مردم توجه داشته باشید و برای رفع این دغدغه ها برنامه داشته باشید و به مقاومت ایمان داشته باشید. اقتصاد و منویات رهبری در حوزه اقتصاد یکی دیگر از موضوعات مهم برای کارفرمایان است.

رئیس هیئت اجرایی ائتلاف آمنا ادامه داد: نماینده مردم علاوه بر شفافیت باید فردی متعهد و ضد فساد باشد و مواضع خود و انقلاب را با زبانی روشن و رسا بیان کند.

میرشمسی تصریح کرد: ایثارگری ها در ائتلاف آمنا در کنار جوانان جایگاه ویژه ای دارد و همچنین برخورداری از ویژگی هایی مانند استکبار ستیزی، سادگی، امانت داری، مردمی بودن و بینش سیاسی و انقلابی نیز برای این ائتلاف حائز اهمیت است. تعیین نامزدها

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=208713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.