افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

حمام رویایی انگار یکی داره ماساژت میده/حالا چی؟ با انواع دوش ها آشنا شوید

  • کد خبر : 208699
حمام رویایی انگار یکی داره ماساژت میده/حالا چی؟  با انواع دوش ها آشنا شوید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- نه تنها آب و غذا در زندگی مهم است. برخی چیزها مانند حمام کردن بسیار مهم هستند. اگر بدن خود را به مدت دو هفته، فقط دو هفته نشویید، چه اتفاقی می افتد؟ بدون شک یک فاجعه! حمام کردن یک کار بسیار مهم در زندگی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- نه تنها آب و غذا در زندگی مهم است. برخی چیزها مانند حمام کردن بسیار مهم هستند. اگر بدن خود را به مدت دو هفته، فقط دو هفته نشویید، چه اتفاقی می افتد؟ بدون شک یک فاجعه! حمام کردن یک کار بسیار مهم در زندگی است و با توجه به پیشرفت علم، این بخش از زندگی ما پیشرفته تر شده است. به عنوان مثال، اگر به یاد داشته باشید که حمام های خانه مادربزرگ ما چقدر ترسناک بودند، در حالی که امروزه مانند پذیرایی و نشستن به آن ها اهمیت داده می شود و ایده هایی برای زیباتر شدن آنها وجود دارد.

دوش عنصر اصلی سرویس بهداشتی است که با توجه به پیشرفت های علمی که در مورد آن صحبت کردیم مورد توجه قرار گرفته است و عملکرد آن با گذشته بسیار متفاوت است و البته ظاهر شیک و جذاب تری دارد.

حمام کردن همچنین می تواند صبح ها ما را از خواب بیدار کند و خوابی آرام به ما بدهد. از سوی دیگر، آنها می توانند شب قبل از خواب ما را آرام کنند و در واقع به ما کمک کنند تا بهترین خودمان را به دنیا نشان دهیم. قبول داری وقتی آدم دوش میگیره به بدنش جوون اضافه میکنه؟ از طرف دیگر، تنها حمام کردن مهم نیست، بلکه دوش است که می تواند خستگی را از پوست و گوشت شما دور کند و آن را با آب دمنده و گرمای آن مانند ماساژور یا دوش حمل کند. حال بد و قدیمی یک فرد را به انرژی منفی تبدیل کنید! چه سبک دوش گرفتن را ترجیح می دهید؟ بهتر است بگوییم ابتدا باید با انواع مدل های دوش آشنا شویم تا بهتر به این سوال پاسخ دهیم.

دوش برقی محبوب ترین است.

در واقع دوش برقی یکی از محبوب ترین و رایج ترین مدل های دوش است که آب را از طریق پمپ برقی کشیده و از طریق شیر آب به بدن افراد می ریزد.

اکثر دوش‌های برقی قابلیت تنظیم دما و کنترل‌کننده شدت آب را دارند، بنابراین می‌توانید یک حمام جذاب را تجربه کنید.

انواع مدل های حمام

بارانی مثل باران تو را نوازش می کند

یکی دیگر از سبک های دوش حمام، مدل دوش بارانی است که بسیار لوکس به حساب می آید. در این سبک دوش آب به صورت بارانی ملایم و ملایم روی بدن شما می ریزد که حس استحمام در طبیعت را القا می کند! اکثر این دوش ها دارای سیستم تنظیمی هستند که می تواند شدت جریان آب و اندازه قطرات را تا حد مطلوب تنظیم کند و تجربه واقعی آب را در یک فضای مصنوعی ایجاد کند.

انواع مدل های حمام

دوش ماساژ خستگی را از پوست شما برطرف می کند

این دوش های ماساژ دارای سر و شیر اضافی هستند که برای ماساژ بدن استفاده می شوند و به این دلیل که قطعا با یک یا دو ضربه نمی توان همه کارها را انجام داد. این دوش ها معمولا به گونه ای طراحی می شوند که دارای شیرهای قابل تنظیم هستند تا بتوانید نوع ماساژ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

انواع مدل های حمام

دوش دستی چند منظوره است

دوش دستی یکی از سبک هایی است که دریچه دستی دارد و شما دوست عزیز می توانید آب را به دلخواه تنظیم کنید و روی بدن خود بریزید. این سبک از دوش دارای یک لوله انعطاف پذیر است که به شیر آب متصل می شود و به این ترتیب آب به دسته دوش می رسد. دوش های دستی نیز معمولاً قابلیت تنظیم شدت جریان آب و نوع آب را دارند. منظور ما از نوع آب به صورت نهر یا باران است!

انواع مدل های حمام

دوش ترکی

دوش ترکی به حمام آب گرم نیز معروف است زیرا نوعی دوش دارد که از یک سری چشمه آب می فرستد و به سمت من و شما می پرد. این سبک دوش گرفتن سنتی است و در کشورهایی مانند ترکیه استفاده می شود که باعث طراوت و آرامش بدن می شود.

انواع مدل های حمام



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=208699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.