افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

سامانه جامع حمل و نقل بین المللی در بخش بار و مسافر راه اندازی شد

  • کد خبر : 208625
سامانه جامع حمل و نقل بین المللی در بخش بار و مسافر راه اندازی شد

به گزارش بازار، جواد هدایتی مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی این سازمان گفت: برای مدیریت تردد در مرزهای جاده ای کشور و صدور اسناد یکپارچه حمل و نقل جاده ای، سامانه جامع حمل و نقل بین المللی. عملیات در 5 جولای در سال جاری در معاونت صدور دستورالعمل و مدیریت و […]

به گزارش بازار، جواد هدایتی مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی این سازمان گفت: برای مدیریت تردد در مرزهای جاده ای کشور و صدور اسناد یکپارچه حمل و نقل جاده ای، سامانه جامع حمل و نقل بین المللی. عملیات در 5 جولای در سال جاری در معاونت صدور دستورالعمل و مدیریت و کنترل تردد از مرزهای جاده ای آغاز به کار کرد و با تکمیل تدریجی سایر ادارات از جمله معاونت مسافربری و تبادل اطلاعات با سایر سازمان ها و دستگاه ها به بهره برداری کامل رسید. در بهمن ماه سال جاری

وی افزود: در سامانه جامع حمل و نقل بین المللی، تمامی سفرهای حوزه حمل و نقل بین المللی توسط شرکت های مسافربری و باربری از طریق سامانه جامع حمل و نقل بین المللی ثبت می شود.

هدایتی با بیان اینکه امکان ثبت سفر و دریافت کد قبل از ورود ناوگان به پایانه مرزی وجود دارد، افزود: شرکت های حمل و نقل بین المللی با برنامه ریزی مناسب و در ابتدای سفر و قبل از ورود ناوگان به مرزهای پایانه ها نسبت به ثبت نام اقدام می کنند. سفر و اخذ کد رهگیری اقدامات در سامانه و مراحل مرزی نیز بر اساس کد صادر شده انجام می شود.

وی کاهش توقف ناوگان در پایانه های مرزی، روان سازی مراحل مرزی و همچنین پیش بینی تردد ناوگان در مرزها و افزایش نظارت شرکت ها بر ناوگان های تحت پوشش و امکان ایجاد سامانه نوبت دهی در پارکینگ را برشمرد. زمین های مجاور پایانه های مرزی بر اساس اطلاعات. به دست آمده از سیستم انتگرال وی مهمترین پیشرفت های این سامانه را برشمرد و افزود: پس از ورود ناوگان به نقاط کنترل مرزی، با ارائه کد سفر به نمایندگان سازمان راهداری در پایانه های مرزی، تمامی مراحل ناوگان بین المللی انجام می شود. در کمترین زمان ممکن انجام شود.

به گفته هدایتی، با اجرای این سامانه امکان تبادل اطلاعات با سامانه‌های داخلی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و سایر سازمان‌ها از جمله سامانه‌های گمرکی، مراکز بیمه، مراکز گردشگری، شرکت‌های نفتی و غیره فراهم می‌شود. صدور مجوز برای ناوگان به صورت متمرکز از طریق این سامانه جامع انجام می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=208625

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.