افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

من 2 سال است که کنسرت نداشتم اما الان با تمام وجودم اینجا هستم و با تمام احساسم برای شما می خوانم.

  • کد خبر : 208621
من 2 سال است که کنسرت نداشتم اما الان با تمام وجودم اینجا هستم و با تمام احساسم برای شما می خوانم.

آفتاب نیوز: کنسرت امیر عظیمی خواننده پاپ کشورمان بعدازظهر یکشنبه 7 بهمن ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران و آخرین شب سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر برگزار شد. دقایقی پس از روی صحنه آمدن گروه موسیقی امیر عظیمی، این خواننده پاپ ترانه “آیا میدانی” را خواند. او با تشویق تماشاگران […]

آفتاب نیوز:

کنسرت امیر عظیمی خواننده پاپ کشورمان بعدازظهر یکشنبه 7 بهمن ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران و آخرین شب سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر برگزار شد.

دقایقی پس از روی صحنه آمدن گروه موسیقی امیر عظیمی، این خواننده پاپ ترانه “آیا میدانی” را خواند. او با تشویق تماشاگران روی صحنه رفت.

عظیمی پس از اجرای قطعه «ماه بانو جان» گفت: همگی دمت گرم. چقدر خوشحالم که دوباره میبینمت بدانید که من با تمام وجودم اینجا هستم. دو سال است که کنسرت نداشتم اما حالا با تمام وجودم اینجا هستم و با تمام احساسم برای شما می خوانم. تو بزرگترین سرمایه ای هستی که من دارم، این عشق در سینه من همانی است که به من بخشیدی. بدان که برای تو سرم را روی صحنه می گذارم.

عظیمی سپس قطعه «عشق بی احساس» را اجرا کرد، سپس یکی از مهمانان خود را معرفی کرد و گفت: امشب در این گروه یک دوست بسیار دوست داشتنی، احساسی، دوست داشتنی و نویسنده دارم که اتفاقاً قلم خوبی دارد و آهنگ های خوبی هم دارد. باعث عشقم می شود. او با تمام وجودم، او آصف آریا است.

«حیف من، حیف تو» دیگر قطعه ای بود که این خواننده پاپ اجرا کرد و سپس گفت: من و دوستانم یک هفته تمرین کردیم تا به این نقطه برسیم، از شما می خواهم هنگام اجرا در سالن برایشان تشویق کنید. ” مهرداد قاسمی نوازنده سازهای کوبه ای، مهرداد نوروزی نوازنده گیتار الکتریک، عارف محجوب و… اعضای گروه من هستند.

«نیمه دیگر»، «مجمع الناز»، «گفس» از دیگر قطعاتی بود که امیر عظیمی در این کنسرت اجرا کرد.

این خواننده جوان ادامه داد: دوست دارم این مقدمه را قبل از ارائه «لا اوترا میتاد» انجام دهم، زیرا دوستی دارم که زمانی که «لا اوترا میتاد» را اجرا می کردیم، یعنی حدود 9 سال پیش، به او گفتم. که روزی این آهنگ را می نواختم، روی صحنه اجرا کردیم و حالا اینجا روی صحنه هستیم.

وی در ادامه با اجرای آهنگ های «مجنون»، «یار تویی»، «گل» که با استقبال مخاطبان مواجه شد و سپس یکی از تهیه کنندگان موسیقی را معرفی کرد، در این مقدمه گفت: هیراد همیشه پشت من است، برادرانه و با هم. . پیچ و خم های زیادی را پشت سر گذاشته است، یکی دیگر از تهیه کنندگان بسیار خوب که در کاری که انجام می دهد شگفت انگیز است، توجه من را جلب کرد و به اینجا آمد منوچهر حسنی است.

امیر عظیمی که در قسمت هایی از این کنسرت گیتار می زد، قطعه دیگری را اجرا کرد و در معرفی خود گفت: از زمان نوشتن شعر این آهنگ تا اجرای آن 10 ساعت گذشت. این یک قطعه واقعی است که تمام حواس من را لمس می کند و من عاشق اجرای اینجا هستم. این قطعه «فیلم، سیگار، خواب و بی پولی» بود که خواننده پاپ پس از اجرای آن گفت: امیدوارم همیشه جیبتان پر از پول باشد.

عظیمی ادامه داد: امشب دو نفر هستند که دوست داشتم اینجا باشند اما نیستند. امیدوارم کنسرت بعدی در ایران باشد و آنها را ببینیم. محسن رجب پور تهیه کننده من که جایش خالی است و مهیار رجب پور آنلاین.

عظیمی پس از اجرای قطعه «توی آسمون» گفت: امشب تکه های دلم اینجاست. خداوند پدر و مادری را که با ما نیستند بیامرزد و آنها را که هستند حفظ کند. مهمترین چیز پدر و مادر هستند و هر چه داریم مال آنهاست، به نظر من باید سعی کنیم لبخند بر لبان آنها بنشانیم. امیدوارم خداوند به من عمری عطا کند تا تو را سربلند کنم. پدر و مادر من اینجا هستند.

قسمت پایانی کنسرت امیر عظیمی تکرار قطعه «حیف من، حیف تو» بود که با تشویق حضار روبرو شد.

سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به همت دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط انجمن موسیقی ایران و با همکاری بنیاد رودکی به دبیری رضا مهدوی از 23 تا 28 بهمن ماه برگزار می شود. در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی با حضور ۲۱۰۹ هنرمند همزمان در تهران و استان‌های آذربایجان شرقی، بوشهر، سمنان، فارس، گلستان، مرکزی، مازندران، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، کرمانشاه، لرستان، کرمان و هرمزگان.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=208621

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.