افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

واگذاری مدیریت پل های مکانیزه پایتخت به نماینده فنی شهرداری / ورود 60 پله برقی جدید در تهران

  • کد خبر : 208603
واگذاری مدیریت پل های مکانیزه پایتخت به نماینده فنی شهرداری / ورود 60 پله برقی جدید در تهران

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، محمد آخوندی در بررسی لایحه بودجه 1403 شهرداری تهران با بیان اینکه در بند ب 5 تبصره داریم که در تبصره 1 آورده ایم، اظهار داشت: درآمد حاصل از تبلیغات بازرگانی. و تبلیغات محیطی و … به حساب متمرکز واریز و سپس 60 درصد به حساب سازمان زیباسازی […]

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، محمد آخوندی در بررسی لایحه بودجه 1403 شهرداری تهران با بیان اینکه در بند ب 5 تبصره داریم که در تبصره 1 آورده ایم، اظهار داشت: درآمد حاصل از تبلیغات بازرگانی. و تبلیغات محیطی و … به حساب متمرکز واریز و سپس 60 درصد به حساب سازمان زیباسازی واریز می شود که نوسازی و نگهداری پل های عابر پیاده نیز بر عهده سازمان زیباسازی خواهد بود.

امانی در پاسخ به وضعیت پل های مکانیزه تاکید کرد: مدیریت پل های مکانیزه باید باشد. سازمان حمل و نقل بازگشت و این وظیفه هنوز محقق نشده است.

مهدی چمران در پاسخ به این سخنان گفت: هیچ تعصبی برای حفظ مدیریت پل ها در یک سازمان واحد نداریم و این مهم باید در جلسات مشخص شود.

هاشمی با قدردانی از وضعیت این پل ها اظهار داشت: سازمان زیباسازی و سازمان ترافیک سازوکاری برای بررسی و نظارت دارند. پل های مکانیزه ندارند، تصریح کرد: پیشنهاد می شود مدیریت پل های مکانیزه به مناطق واگذار شود.

علیرضا زاکانی شهردار تهران نیز با بیان اینکه وقتی تعمیر و نگهداری پل ها تزیین به این دلیل بود که هزینه تبلیغات هیئت مدیره هزینه تعمیر و نگهداری را می داد، اما مشکل داشتیم، گفت: البته مشکل به این دلیل بود که ده ها نوع پل مکانیزه داریم و فرسودگی باعث آسیب جدی شد.

وی ادامه داد: 60 دستگاه پل مکانیزه ساخته شده و به زودی تحویل داده می شود و بهترین سازمانی که مسئولیت آن را بر عهده می گیرد، معاونت فنی و عمرانی در شرکت عمران منطقه است و اکنون این معاونت پل های بتنی را برای تردد عابران پیاده طراحی کرده است. با حداقل شیب پیشنهاد دوم معاونت حمل و نقل و سپس سازمان زیباسازی است.

چمران در پاسخ به این سخنان گفت: چرا شورا باید مشخص کند که مدیریت پل ها بر عهده کدام نماینده مجلس است و شهرداری بعد از بررسی خودش تصمیم بگیرد که مدیریت پل ها به کدام سازمان سپرده شود؟

آخوندی با رد پیشنهاد چمران گفت: 60 درصد از این درآمد باید به حساب زیباسازی واریز شود و در صورت تغییر سازمان نگهداری، این مبلغ از حساب زیباسازی کسر شود.

اعضای شورای شهر تهران به مدیریت پل های مکانیزه رای مثبت دادند معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران همچنین سپرده و بودجه نگهداری پل را از سازمان زیباسازی کسر و به بودجه معاونت فنی اضافه کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=208603

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.