افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
4

بیش از 37 هزار خانه در همدان در حال ساخت است

  • کد خبر : 208595
بیش از 37 هزار خانه در همدان در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری اخبار آنلاین استان همدان علیرضا قاسمی فرزاد در مراسم افتتاحیه سایت اداری بنیاد مسکن ملایر با اعلام این خبر افزود: به منظور تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر 50 هزار نفر جمعیت بسیار خوب است. در شهرهای بالای 100000 نفر نیز اقداماتی انجام شده است. بیش از […]

به گزارش خبرگزاری اخبار آنلاین استان همدان علیرضا قاسمی فرزاد در مراسم افتتاحیه سایت اداری بنیاد مسکن ملایر با اعلام این خبر افزود: به منظور تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر 50 هزار نفر جمعیت بسیار خوب است. در شهرهای بالای 100000 نفر نیز اقداماتی انجام شده است. بیش از 37 هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در استان همدان در حال ساخت است.

استاندار همدان در ادامه با اشاره به اینکه امسال در مجموع 6 هزار و 460 مسکن روستایی در استان نوسازی و تحویل شد، گفت: برای تحویل این واحدها به مساحت 228 هزار و 325 مترمربع، چهار هزار و 900 میلیارد ریال تسهیلات بانکی نیاز است. . آنها نیز حقوق دریافت کردند.

وی گفت: امروز با آغاز عملیات فوق اجرایی طرح 515 هکتاری نهضت ملی مسکن شاهد اتفاق بسیار بزرگی هستیم که می تواند تحول بسیار خوبی در جهت تامین مسکن ایجاد کند.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه پروژه نهضت ملی مسکن ملایر در قالب 2 روستای ایمان و امید به وسعت یک شهر بزرگ و با طراحی بسیار خوب زیربنای توسعه شهری مدرن است، افزود: در فاز اول از این پروژه 9. هزار قطعه 200 متری ویلا به متقاضیان تحویل داده می شود که از این تعداد هشت هزار واحد در طرح نهضت ملی مسکن و یک هزار واحد در طرح جمعیت جوان است.

وی نهضت ملی مسکن در ملایر را پیشتاز و نقطه عطفی در تاریخ ملایر دانست و افزود: در دهه فجر امسال پروژه هایی به ارزش 140 هزار میلیارد ریال در شهرستان ملایر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد که بیش از 100 میلیارد ریال به طرح نهضت ملی اختصاص یافت. این خانه در تاریخ Milair بی نظیر است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه اجرای این پروژه ها برای مردم ملایر منشأ خیر و برکت خواهد بود، گفت: مردم این شهرستان یک هزار و 100 شهید والامقام را برای پایداری انقلاب اسلامی تقدیم کرده اند. و در یازدهم اسفندماه مردم شهید پرور با حضور پرشور و حضور حداکثری خود در انتخابات ماندگاری و تداوم انقلاب اسلامی را به ثبت خواهند رساند.

به زودی زمین در شهرهای ازندریان و جوکار تحویل داده می شود

مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان نیز گفت: 13 روستای شهرستان ملایر که از ابتدای انقلاب تاکنون از نعمت آسفالت، عملیات عمرانی و بهسازی بی بهره اند، با عدالت از نعمت آسفالت برخوردار شده اند. دید جهت دار دولت سیزدهم

ˈمسعود رضاییˈ با بیان اینکه در محدوده طرح هادی 42 روستا بهسازی شد، افزود: انقلابی در اجرای آسفالت روستایی در این شهرستان رخ داد که با حمایت فرماندار ملایر در 79 روستای طرح اجرا شده است. “

وی گفت: در طرح نهضت ملی مسکن روستایی ساخت 4 هزار و 455 واحد مسکونی روستایی آغاز شده و در شهرهای زیر 25 هزار نفر نیز شرایط برای اجرای نهضت ملی مسکن فراهم شده است و از روز چهارشنبه بخش هایی از شهرستان های ازندریان و جوکار و 2 شهر دیگر تحویل داده می شود که کار در مراحل پایانی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان ادامه داد: طرح نهضت ملی مسکن و پروژه 502 میلیون واحدی در وضعیت خوبی قرار دارد و رو به رشد است و سقف سوم در حال اجراست و امیدواریم کارها طبق برنامه پیش برود. .

رضایی همچنین درباره ساخت سایت اداری بنیاد مسکن ملایر گفت: این ساختمان در سه طبقه با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 1620 متر مربع در شهرداری ولیعصر برای خدمت رسانی به مردم شهر ساخته می شود. ملایر.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی ما این است که این پروژه ظرف 18 ماه ساخته و به بهره برداری برسد.

۴۶

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=208595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.