افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

صدور شناسنامه نوزادان بدون حضور والدین/جلوگیری از جعل شناسنامه با صدور هوشمند شناسنامه

  • کد خبر : 208325
صدور شناسنامه نوزادان بدون حضور والدین/جلوگیری از جعل شناسنامه با صدور هوشمند شناسنامه

به گزارش رکنا، هاشم کارگر در مراسم افتتاح و بهره برداری از سه پروژه بزرگ ملی که با حضور وحیدی وزیر کشور برگزار شد، گفت: هدف این سازمان ارائه حداکثر خدمات در فضای مجازی ضمن ایجاد زیرساخت های لازم است. و سرویسی برای دریافت اطلاعات شناسنامه، ثبت تولد و صدور شناسنامه هوشمند نوزاد ایجاد کنید. […]

به گزارش رکنا، هاشم کارگر در مراسم افتتاح و بهره برداری از سه پروژه بزرگ ملی که با حضور وحیدی وزیر کشور برگزار شد، گفت: هدف این سازمان ارائه حداکثر خدمات در فضای مجازی ضمن ایجاد زیرساخت های لازم است. و سرویسی برای دریافت اطلاعات شناسنامه، ثبت تولد و صدور شناسنامه هوشمند نوزاد ایجاد کنید.

وی ادامه داد: در موضوع پخش شناسنامه نوزاد. زیرکانه قرار بر این شد که بدون حضور والدین و متقاضی قانونی شناسنامه صادر کنیم و درب منزل بفرستیم.

کارگر افزود: پیش از این متقاضیان با در دست داشتن شناسنامه فیزیکی برای ثبت واقعه ولادت و تنظیم شناسنامه به اداره ثبت احوال مراجعه می کردند و پس از اعلام نام مورد نظر و تکمیل فرم های مربوطه، مراحل آماده سازی آغاز می شد. . شناسنامه و صدور شناسنامه توسط ایشان انجام شد.

معاون وزیر کشور با تاکید بر اینکه این امر از جعل شناسنامه جلوگیری می کند، افزود: کاهش هزینه های چاپ شناسنامه فیزیکی و از بین بردن احتمال خطای کاربر در هنگام ورود اطلاعات از دیگر آثار این طرح است.

وی افزود: این امر در ارائه خدمات بهینه و کاهش هزینه ها بسیار موثر است و تا رسیدن به سازمان یادگیرنده تعریف شده و اهداف ناشی از آن، این مسیر را ادامه خواهیم داد.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور تاکید کرد: در فرآیند صدور شناسنامه نوزاد، متقاضی با ورود به پورتال سحیم و انتخاب خدمت، پس از وارد کردن کد رهگیری شناسنامه مربوطه، می تواند اطلاعات شما را مشاهده و سپس انتخاب کند. نام مورد نظر را تایید و اطلاعات خود را نهایی کنید.

وی افزود: پس از تایید این اطلاعات به پوشه واحد ثبت احوال مربوطه ارسال و مراحل صدور شناسنامه انجام می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=208325

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.