افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

ارزش واقعی انتخابات حضور مردم و مشارکت گسترده است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 208191
ارزش واقعی انتخابات حضور مردم و مشارکت گسترده است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر عبدالله افراضه شاهوند وی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان خوزستان اظهار داشت: بر اساس قانون جدید انتخابات، سالن ها و امکانات عمومی دستگاه ها در اختیار داوطلبان تبلیغات انتخاباتی خواهد بود. . نامزدها و بر اساس اطلاعیه های مربوطه برنامه ریزی های […]

به گزارش خبرنگار مهر عبدالله افراضه شاهوند وی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان خوزستان اظهار داشت: بر اساس قانون جدید انتخابات، سالن ها و امکانات عمومی دستگاه ها در اختیار داوطلبان تبلیغات انتخاباتی خواهد بود. . نامزدها و بر اساس اطلاعیه های مربوطه برنامه ریزی های لازم برای این فرآیند انجام خواهد شد.

وی افزود: مولفه های چهارگانه انتخابات (مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت) تأثیرات متقابلی بر یکدیگر دارند. در میان این چهار مولفه، مشارکت مهمترین مؤلفه انتخابات است. ارزش واقعی انتخابات حضور پرشور مردم در صحنه و مشارکت گسترده آنان است.

ترشح آن شاهوند وی ادامه داد: همه احزاب و جریان های سیاسی قانونی و همه اقشار و قومیت ها در صحنه رقابت حضور دارند و در جریان انتخابات، گروه های اصلاح طلب، اعتدال گرا و اصولگرا لیست نامزدهای مورد حمایت خود را منتشر خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: نهادهای حقوقی و مسئول در کنار همه مخاطبان وظیفه تشویق مردم به حضور در انتخابات را دارند. از این حیث، تدوین محتوای جذاب، مختصر و کامل برای تبیین خدمات ارائه شده توسط دستگاه ها باید در دستور کار روابط عمومی قرار گیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان افزود: مردم نسبت به حقی از ما توقعاتی دارند که احیاناً ادا نشده است، دلایلی در این زمینه باید ذکر شود و قول مشخص و صادقانه در این زمینه داده شود و باید متقاعد کردن را انجام دهید.” تا حد امکان.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: باید تلاش های لازم برای جلب رضایت و اعتماد مردم از طریق روابط عمومی با انتشار عملکرد در فضای مجازی و رسانه ای و ایجاد بستر گفت و گوی مسئولان با مردم و رسانه ها انجام شود. تشویق افراد بلاتکلیف به شرکت در انتخابات.

وی با بیان اینکه بی شک انتخابات در سرنوشت همه ما اعم از رای دهندگان و رای دهندگان تاثیرگذار است، تصریح کرد: روابط عمومی زبان مردم است و رسالت ویژه ای در انتخابات دارد که در حال حاضر مهم ترین موضوع در جامعه است. جهان. کشور

امیر طرابیانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان با اشاره به لزوم روابط عمومی دستگاه های اجرایی برای برگزاری هر چه بهتر کنگره شهدای کشور اظهار داشت: از این نظر روابط عمومی سازمان سنجش دولت و تمامی روابط عمومی ها برای اعلام تمایل و استفاده از توانمندی های خود پیگیری های لازم را برای برگزاری کنگره انجام داده اند.

تربیانی تصریح کرد: با توجه به حجم تولید خبر، اهمیت اطلاع رسانی و گستردگی انتشار اخبار، انتظار می رود روابط عمومی ها پای کار بیایند و اخبار را در کانال های خبری خود منتشر کنند.

وی با اشاره به نزدیک بودن رویداد مهم کنگره شهدا گفت: روابط عمومی ها پوستر مربوط به کنگره را چاپ و در کنار درب دفاتر خود نصب کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان تاکید کرد: روابط عمومی ها باید با توجه به انتخابات پیش رو برنامه ریزی و تمهیدات لازم را برای تبیین اهمیت حضور در انتخابات انجام دهند و در این راستا مجموعه استانداری با که بودن.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=208191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.