افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

زیبایی خیره کننده بازیگر نقش یونگم در کودکی در سن 27 سالگی! / با کیفیت و جذاب! + عکس

  • کد خبر : 208153
زیبایی خیره کننده بازیگر نقش یونگم در کودکی در سن 27 سالگی!  / با کیفیت و جذاب!  + عکس

جو جونگ اون بازیگر نقش یک کودک یانگوم : بازیگر کره ای جو جونگ یون (به کره ای: 조정은 به انگلیسی: Jo Jung-eun) در ۱۰ مارس ۱۹۹۶ در سئول به دنیا آمد. او ابتدا کار خود را از سال 1382 آغاز کرد و با بازی در نقش یونگم کوچولو در سریال جواهری در قصر به […]

جو جونگ اون بازیگر نقش یک کودک یانگوم : بازیگر کره ای جو جونگ یون (به کره ای: 조정은 به انگلیسی: Jo Jung-eun) در ۱۰ مارس ۱۹۹۶ در سئول به دنیا آمد. او ابتدا کار خود را از سال 1382 آغاز کرد و با بازی در نقش یونگم کوچولو در سریال جواهری در قصر به شهرت رسید و سپس در فیلم ها و سریال های زیادی ظاهر شد و در سریال ها و فیلم های مختلف به ایفای نقش پرداخت و به کار خود ادامه داد.

جو جونگ اون همچنین در درام جونگ میونگ در نقش نوجوان کیم گی شی ظاهر شد.

جو جونگ اون بازیگر نقش یانگ گوم در کودکی

در زیر عکس‌های جدید جو جونگ اون که نقش پسر یانگ گوم را در سریال جواهر در قصر بازی می‌کرد، ببینید. جو جونگ اون بعدها در فیلم ها و سریال های زیادی ظاهر شد و با ایفای نقش های مختلف در سریال ها و فیلم های مختلف به کار خود ادامه داد و همچنین در سریال جونگ میونگ در نقش نوجوان کیم گی شی ظاهر شد. او در سریال پادشاه ابدی با لی مین هو همبازی شد.

سری جواهرات در قصر.

مجموعه جواهری در قصر، پشتکار یانگوم و فرهنگ سنتی کره ای، از جمله غذاهای درباری و طب سنتی کره ای را به تصویر می کشد. داستان آشپزی یتیم در آشپزخانه دربار را روایت می کند که اولین پزشک پادشاه می شود. در روزگاری که زنان نفوذ کمی در جامعه دارند، او تلاش می کند تا اسرار غذاهای کره ای و پزشکی را بیاموزد تا خانواده پادشاه را از بیماری های مختلف درمان کند. جواهری در قصر بر اساس داستان واقعی سو یانگوم، اولین پزشک زن خانواده سلطنتی سلسله چوسون ساخته شده است. این مجموعه نشان‌دهنده استقامت یانگوم و فرهنگ سنتی کره‌ای، از جمله غذاهای درباری و طب سنتی کره‌ای است.

سو یانگگئوم (به کره‌ای: 장금، هانجا: 長今، تلفظ: یانگ‌گئوم) با نام واقعی تائه جانگیوم، اولین پزشک زن سلطنتی در تاریخ کره است. نام این شخص که در قرن شانزدهم می زیسته است در ده بند از اسناد پادشاهی چوسان و دفتر خاطرات پزشکی خانواده ذکر شده است که منابع تاریخی و معتبری هستند. همانطور که از این نوشته های پراکنده پیداست، او شاه چونگونگ را با دانش پزشکی خود شگفت زده کرد و پزشک ویژه پادشاه و خانواده اش شد. یانگوم سومین مقام عالی را در دربار کره کسب کرده بود و با لقب “یانگوم بزرگ” (خط هانگول: 대، هانجا: 大) مفتخر شد. سریالی با نام جواهری در قصر درباره این دکتر ساخته شد.

یانگوم

یونگم در تاریخ

نام یانگوم (Janggeum) که در قرن 16 میلادی می زیسته است، در ده پاراگراف از اسناد پادشاهی چوسان و مجله پزشکی سلسله یی که منابع تاریخی و معتبری هستند، آمده است. همانطور که از این نوشته های پراکنده پیداست، او پادشاه جونگ جونگ را با دانش پزشکی خود شگفت زده کرد و پزشک ویژه پادشاه و خانواده اش شد.

یانگوم به سومین مقام عالی در دربار کره رسیده بود و با نام مستعار دای جانگگئوم “یانگوم بزرگ” (خط هانگول: 대، هانجا: 大) مفتخر شد. علاوه بر این، یانگوم در نوشته های روزانه در زمان سلطنت پادشاه جونگ جونگ ذکر شده است. متن زیر ریشه ها و دستاوردهای جانگئوم (یانگوم) را که در مجله پزشکی سلسله یی ثبت شده است، بازگو می کند: «دکتر جانگئوم، که منشاء او قابل ردیابی نیست.

با فرمان یازدهمین پادشاه کره، جونگجونگ، در هجدهمین سال سلطنت خود. [۱۵۲۴-۱۵۲۵] صادر شده است، حق نامیده شدن “Dae Janggeum = یانگوم بزرگ” را دریافت کرد. در آن زمان غیرقابل شنیده بود که یک پزشک زن پادشاهی را درمان کند، اما پادشاه به روش جانگ گئوم برای درمان بیماری ها با غذا اعتماد کرد. جانگ گئوم با حق استفاده از “دائه” (بزرگ) به نام خود، مطمئناً یک بانوی حماسی است که نامش در کتاب های تاریخ ثبت خواهد شد.”

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=208153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.