افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
0

برزگر: مدیران پرسپولیس فرصت را از دست دادند/اسمار نیاز به زمان دارد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 207993
برزگر: مدیران پرسپولیس فرصت را از دست دادند/اسمار نیاز به زمان دارد – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت فوتبال ایران با بیان اینکه زیرساخت های این رشته باید در کشور توسعه یابد، بیان کرد: باید زیرساخت ها را تقویت کنیم تا از رقبای خود عقب نمانیم. محمد برزگر با حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه ایران گفت: تصمیم گرفتم با حضور در این نمایشگاه از اهالی رسانه تشکر کنم. رسانه ها […]

پیشکسوت فوتبال ایران با بیان اینکه زیرساخت های این رشته باید در کشور توسعه یابد، بیان کرد: باید زیرساخت ها را تقویت کنیم تا از رقبای خود عقب نمانیم.

محمد برزگر با حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه ایران گفت: تصمیم گرفتم با حضور در این نمایشگاه از اهالی رسانه تشکر کنم. رسانه ها همیشه از ورزشکاران حمایت کرده اند، از جمله من که یکی از ورزشکاران کشور شدم. نمایشگاه واقعا برای من لذت بخش بود و از دیدن دوستانم بسیار خوشحال شدم.

وی در خصوص عملکرد تیم فوتبال با هدایت امیر قلعه نویی به ویژه در جام ملت های آسیا 2023 گفت: در بازی های اول و دوم مرحله گروهی انتقاداتی از این تیم وجود داشت اما با عبور از آل. ضمن اینکه ملی پوشان عملکرد بهتری داشتند و عملکرد ملی پوشان کشورمان در اوج بود. بازی با ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی بود. واقعاً در آن مسابقه خیلی خوب بازی کردیم و با پیروزی مقابل ژاپن به نیمه نهایی صعود کردیم.

پیشکسوت فوتبال ایران افزود: در دیدار مقابل قطر، گل سردار آزمون در دقایق ابتدایی باعث شد تا بازیکنان شادابی همیشگی برای ادامه بازی را نداشته باشند. فکر می کنم آن گل باعث افتخار بازیکنان شد و ما تیم حریف را دست کم گرفتیم. از طرفی کادرفنی قطر تیم ایران را به خوبی آنالیز کرده بود و بازیکنان ما را به خوبی می شناخت. پس از به ثمر رساندن گل اول قطر، بازیکنان ایران بازی را بسیار سست پیش گرفتند و قطری ها از شگفتی تیم ایران استفاده کردند و موفق شدند گل دوم را نیز به ثمر برسانند.

برزگر افزود: آرزوی همه ما ایرانی ها صعود تیم ملی به فینال بود اما اتفاقاتی افتاد که باعث شد یک بار دیگر پشیمان شویم و نتوانیم در این فصل به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم. در دیدار مقابل قطر موقعیت های زیادی برای پیروزی داشتیم که متاسفانه هیچ کدام به گل تبدیل نشد و با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی استرس بازیکنان را فرا گرفت و در نهایت منجر به شکست تیم ملی شد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون نباید ناامید باشیم و باید خود را برای اتفاقات آینده آماده کنیم. مسئولان باید زیرساخت های فوتبال کشور را تقویت کنند و باید به فوتبال پایه اهمیت زیادی بدهیم زیرا فوتبال پایه برای آینده فوتبال ایران بسیار مهم و حیاتی است. ورود حرفه ای ها به فوتبال پایه بسیار مهم است و باید از تجربیات آنها استفاده کرد.

وی در خصوص عدم استفاده از بازیکنان جوان در تیم ملی گفت: با توجه به بازیکنان لژیونر در تیم ملی هیچکس فکر نمی کرد که تیم در این دوره به نتیجه نرسد. میانگین سنی تیم ملی ماه ها مطرح بود اما قلعه نویی ترجیح داد از بازیکنان با تجربه تری استفاده کند. از این به بعد باید به فکر حمایت باشیم، باید از بازیکنان نخبه و مستعد لیگ استفاده کنیم، به جوانان هم میدان بدهیم تا تجربه بیشتری کسب کنند.

برزگر خاطرنشان کرد: اگر به فکر بازیابی هر چه سریعتر فوتبال در کشورمان باشیم، چون رقبای ما در حال ترمیم زیرساخت های فوتبالی خود هستند، باید هر چه زودتر تیم های پایه فوتبال ایران را تقویت کنیم و به جوانان انگیزه بدهیم.

برزگر با سابقه پرسپولیس درباره تغییراتی که در کادرفنی این تیم ایجاد شده است، گفت: فکر می کنم مدیران پرسپولیس برای انتخاب سرمربی تیمشان وقت تلف کردند. یحیی گل محمدی یکی از افراد شاخص باشگاه پرسپولیس است و حالا که اسمار ویه به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شده باید از او حمایت کنیم. اسمار بیش از یک سال است که در پرسپولیس بوده و با یحیی گل محمدی کار کرده و با بازیکنان و شرایط آنها آشناست و باید به این مربی زمان داد تا ایده هایش را در تیم پیاده کند و حداقل 3-4 مورد نیاز است. بازی هایی که باید بتوانید افکار خود را پیاده سازی کنید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و لایق بهترین ها است و برای موفقیت این تیم دعا می کنیم و بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شده اند انشالله به زودی سایر بازیکنان هماهنگ خواهند شد و ما هم دیدن پرسپولیس رویایی .

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)