افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » تبدیل ورزش دو و میدانی به اولین ورزش کشور دور از انتظار نیست

  • کد خبر : 207948
اسمارتک نیوز » تبدیل ورزش دو و میدانی به اولین ورزش کشور دور از انتظار نیست

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، احسان حدادی درباره شرایط برگزاری مسابقات دوومیدانی داخل سالن در سالن قهرمانی آسیا گفت: اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است و بچه ها یکی پس از دیگری مدال می گیرند. خوشحالیم که مسابقات در کشورمان برگزار می شود و امیدوارم روزی شاهد چنین اتفاقاتی در سراسر ایران باشیم. […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، احسان حدادی درباره شرایط برگزاری مسابقات دوومیدانی داخل سالن در سالن قهرمانی آسیا گفت: اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است و بچه ها یکی پس از دیگری مدال می گیرند. خوشحالیم که مسابقات در کشورمان برگزار می شود و امیدوارم روزی شاهد چنین اتفاقاتی در سراسر ایران باشیم.

وی در خصوص سطح مسابقات افزود: حضور 23 کشور برای اولین بار است که اتفاق می افتد و مایه خوشحالی است. این نشان می دهد که ایران کشوری است که اگر مسابقات برگزار شود همه می آیند و شرکت می کنند.

قهرمان سابق آسیا درباره دیدار دهلان الحمد رئیس کنفدراسیون آسیا با وزیر ورزش گفت: خوب شد دهلان الحمد را به دیدار وزیر آوردیم و الحمدالله ماندند. گفتگوهای خوب». از دهلان وعده میزبانی بیشتر و دیدن اردوهای مختلف در ایران را گرفتیم.

حدادی در دو و میدانی وضعیت خوبی ندارد و سهمیه ها کاهش یافته است، گفت: مدت هاست که نمی توانیم از تمام پتانسیل دوومیدانی استفاده کنیم و اکنون شاهد شکل گیری نسل جدیدی هستیم. بدون شک دو و میدانی پتانسیل تبدیل شدن به اولین ورزش کشور را دارد.

وی درباره حضور هاشمی در وزارت ورزش و شرایطی که معتقد است دوومیدانی در دوران تصدی وی با آن مواجه خواهد شد، گفت: هاشمی مراحل مدیریتی را به ترتیب طی کرده و در کمیته المپیک و آموزش ملی حضور داشته و اکنون وزیر ورزش شده است. فکر می کنم او تصمیمات بهتری می گیرد. او با همه ورزشکاران در ارتباط بوده و امیدوارم حضورش مایه خیر و برکت باشد و تیم درخشانی را به المپیک 2028 لس آنجلس بفرستیم، نایب قهرمانی که این روزها دارد انجام می دهد. المپیک لندن گفت: من با دو و میدانی هستم و امیدوارم که دو و میدانی موفق باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=207948

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.