افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

ابوالقاسم پور: کنعانی ها باید آرامش خود را حفظ کنند/ پرسپولیس در هر شرایطی باید تراکتور را بگیرد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 207856
ابوالقاسم پور: کنعانی ها باید آرامش خود را حفظ کنند/ پرسپولیس در هر شرایطی باید تراکتور را بگیرد – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است هواداران پرسپولیس باید از این تیم حمایت کنند و فشار زیادی به بازیکنان وارد نکنند. بهنام ابوالقاسم پور در گفت وگو با ایسنا، هنگام ارزیابی عملکرد پرسپولیس در اولین بازی با عثمار مقابل آلومینیوم در شانزدهم لیگ برتر فوتبال که با شکست یک بر صفر قرمزها همراه بود، گفت: در […]

بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است هواداران پرسپولیس باید از این تیم حمایت کنند و فشار زیادی به بازیکنان وارد نکنند.

بهنام ابوالقاسم پور در گفت وگو با ایسنا، هنگام ارزیابی عملکرد پرسپولیس در اولین بازی با عثمار مقابل آلومینیوم در شانزدهم لیگ برتر فوتبال که با شکست یک بر صفر قرمزها همراه بود، گفت: در اولین بازی بعد از جام ملت ها پرسپولیسی ها باید 3 امتیاز می گرفتند، بازی را بردند اما متاسفانه عملکرد خوبی نداشتند، تصور می کنم فشار و خستگی ای که بازیکنان در بازی جام ملت ها متحمل شدند هنوز نداشته است. بدن بازیکنان را رها کرد تا به شرایط ایده آل برسند.

وی گفت: پرسپولیس در شرایطی که تماشاگر ندارد در خانه تراکتورسازی به میدان می رود و این تا حدودی برای پرسپولیس ضرر دارد و باید در هر شرایطی بتواند 3 امتیاز بگیرد تا فاصله خود از بالای جدول را کاهش دهد. . البته هنوز برای اسمار به عنوان مربی روزهای اولیه است و باید به او فرصت داد تا هر چه زودتر تیم را به شرایط ایده آل برساند.

این پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: تراکتورسازی تیم بسیار خوبی است و قطعا پرسپولیس رقابت سختی مقابل این تیم خواهد داشت. آنها باید در این دیدار 3 امتیاز اضافه کنند تا از قهرمانی عقب نمانند.

ابوالقاسم پور درباره نیمکت نشینی بعد از بازی با آلومینیوم و درگیری حسین کنعانی زادگان با یکی از هواداران تصریح کرد: رفتار دو طرف هوادار و کنعانی زادگان درست نبود. البته کنعانی زادگان از آنجایی که در جام ملت ها بازیکن ثابتی بود، فشار زیادی روی او بود و هنوز نتوانسته به آرامش لازم برسد. کنعانیان باید آرام باشند و کلمات ناخوشایند به زبان نیاورند.

وی گفت: هر بازیکنی که بخواهد به صحبت های هواداران واکنش نشان دهد آسیب می بیند و این درست نیست و باید آرامش خود را حفظ کند. امیدوارم با اضافه شدن امید عالیشاه، وحید امیری و سروش رفیعی که از بازیکنان باتجربه این تیم هستند آرامش به پرسپولیس برگردد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: هواداران پرسپولیس می خواهند این تیم از قهرمانی عقب نماند و از این موضوع ناراحت هستند. پرسپولیس در دیدار بعدی مقابل تراکتورسازی باید برای کسب 3 امتیاز تلاش کند تا دوباره به شرایط ایده آل خود برسد. هواداران باید از این تیم حمایت کنند و فشار زیادی به بازیکنان وارد نکنند تا کارشان را انجام دهند. اگر انتقادی هست در پایان فصل و بعد از اتمام بازی ها که نتیجه مشخص شد، آن را اعلام کنند. نه الان که تیم نیاز به آرامش داشته باشد و با تمرکز بالا با حریفان خود رقابت کند تا به قهرمانی نزدیک شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)