افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

۳۵۰۰ اثر ارسالی به سومین جشنواره دستاوردهای دانش آموزی پیام نور – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 207810
۳۵۰۰ اثر ارسالی به سومین جشنواره دستاوردهای دانش آموزی پیام نور – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدی ظهر دوشنبه در آئین اختتامیه سومین جشنواره دستاوردها و توانمندی های دانشجویان دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه پس از شرایط کرونا و رکود مراکز فرهنگی و هنری، این جشنواره برگزار شد، گفت: یک اتفاق بزرگ: استان اصفهان استقبال را پذیرفت و بسیار متضرر شد. او گفت این […]

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدی ظهر دوشنبه در آئین اختتامیه سومین جشنواره دستاوردها و توانمندی های دانشجویان دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه پس از شرایط کرونا و رکود مراکز فرهنگی و هنری، این جشنواره برگزار شد، گفت: یک اتفاق بزرگ: استان اصفهان استقبال را پذیرفت و بسیار متضرر شد.

او گفت این پایان جشنواره است. آه تو خیر، تصریح کرد: ما اینجا جمع شده ایم تا آثار او را با شرایط جامعه پیوند دهیم و این جشنواره سرآغاز حرکت های جدید و رو به رشد او خواهد بود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه تصمیماتی برای تبدیل آثار جشنواره به ثروت و ایجاد کسب و کار خارج از جشنواره اتخاذ شده است، خاطرنشان کرد: راه هایی برای ایجاد ارتباط با کسب و کار محیط زیست، در این زمان مشتری حضور خود را برای تعامل و خرید آثار در حوزه فناوری اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه همه کارفرمایان استان ها باید موظف شوند تمامی هدایا و اقلام اداری خود را از محصولات تولیدی دانش آموزان در این جشنواره تهیه کنند، اظهار داشت: دکتر تقی زاده به دلیل برخورداری از بینش فرهنگی و اجتماعی بالا از این موضوع استقبال کردند. بسیار نگران و این جشنواره با حمایت او برگزار شد.

محمدی با بیان اینکه امیدواریم روند کار به سمت فروش و بازاریابی محصول پیش برود، اذعان داشت: در نظر داریم فضای کاری آنها را با فضای تجاری جامعه پیوند دهیم.

وی با اشاره به اینکه به دنبال مراکزی هستیم که مختص دختران و پسران باشد، خاطرنشان کرد: فضایی را برای دانشجویان فراهم می کنیم تا فعالیت اقتصادی کنند و به آنها اجازه می دهیم با برند دانشگاه فعالیت های اقتصادی را تجربه کنند تا در صورت عدم موفقیت، فرصت کوچکی داشته باشند. از دست دادن رنج می برد

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور افزود: 116 مرکز و واحد با بیش از هزار دانشجو داریم و با سازمان فنی و حرفه ای و مراکز مهارت آموزی صحبت کرده ایم. مشاورانی از مراکز نوظهور به این مراکز خواهند پیوست. و گواهی هایی را با امضای تکنسین ها و متخصصان ارائه می دهد.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی ما شناسایی استعدادها در حوزه های فرهنگی، هنری و اجتماعی و زمینه سازی برای رشد استعدادها است، گفت: بیش از 3500 اثر ارائه شد که 180 اثر برگزیده شدند.

محمدی با اشاره به مراکز و انجمن های فعال در دانشگاه پیام نور در سراسر کشور خاطرنشان کرد: 734 مرکز دارای شناسنامه در سراسر کشور، 680 انجمن علمی فعال و 260 نشریه علمی داریم که از ظرفیت آنها در این جشنواره بهره مند می شویم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=207810

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.