افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » فول بانک!

  • کد خبر : 207529
اسمارتک نیوز » فول بانک!

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، طارمی که در این فصل نسبت به سال های اخیر عملکرد ضعیف تری داشته و در 16 بازی ثابت یا تعویضی لیگ برتر پرتغال در 102 بازی ممکن سه گل زده و یک پاس گل داده است. در سه فصل از آخرین فصل لیگ برتر پرتغال او تنها در […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، طارمی که در این فصل نسبت به سال های اخیر عملکرد ضعیف تری داشته و در 16 بازی ثابت یا تعویضی لیگ برتر پرتغال در 102 بازی ممکن سه گل زده و یک پاس گل داده است. در سه فصل از آخرین فصل لیگ برتر پرتغال او تنها در 3 بازی به دلیل محرومیت شرکت نکرد و 99 بازی برای پورتو انجام داد که در آن 58 گل به ثمر رساند و 29 پاس گل داد، اما در فصل 2023-2024 موفق به انجام این کار شد. خوب پیش نرفت و جلسه هم به این موضوع با استرلا دامن زد.

وی به دلیل همراهی تیم ایران در جام ملت‌های آسیا نتوانست در یک بازی حذفی جام حذفی و پنج بازی لیگ برتر پرتغال شرکت کند اما در بازگشت از قطر به عنوان بازیکن تعویضی در جریان بازی تیمش وارد زمین شد. مقابل آروکا شکست خورد و خوش شانس بود که گل زد. طارمی که در این فصل لیگ برتر پرتغال در دو بازی متوالی نیمکت نشینی را تجربه نکرده بود، حالا با این اتفاق مواجه شد اما عجیب ترین نکته این است که او حتی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین نشد تا اینکه موقعیتی غیرمنتظره را تجربه کرد. تصمیم Concessão درست پس از شش سال.

آخرین باری که طارمی در یک بازی لیگ باشگاهی نیمکت نشینی را تجربه کرد، در هفته هجدهم فصل 18-2017 لیگ ستارگان قطر و در جریان پیروزی 3-0 الغرافه مقابل المرخیه بود. طارمی در آن زمان برای الغرافه به میدان نمی رفت، زیرا پنج روز قبل از آن در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل تراکتورسازی عملکرد درخشانی داشت و دو گل به ثمر رساند اما این بار مشکل خاصی داشت. . یا خستگی بازی قبلی در پرتغال وجود نداشت، بنابراین این احتمال نیز وجود دارد که در بازی بعدی مقابل آرسنال روی نیمکت بنشیند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=207529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.