افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

واکنش سردار آزمون به گلزنی رم و خوشحالی ساده او

  • کد خبر : 207471
واکنش سردار آزمون به گلزنی رم و خوشحالی ساده او

آفتاب نیوز: شب گذشته در روز بیست و پنجم سری آ ایتالیا، تیم فوتبال رم با نتیجه 3 بر صفر میزبان فروزینونه را شکست داد. آزمون که از ابتدا تا انتها در ترکیب جالوروسی حضور داشت در پایان گفت: بازی بسیار سختی به خصوص در نیمه اول انجام دادیم. در بین دو نیمه از نظر […]

آفتاب نیوز:

شب گذشته در روز بیست و پنجم سری آ ایتالیا، تیم فوتبال رم با نتیجه 3 بر صفر میزبان فروزینونه را شکست داد.

آزمون که از ابتدا تا انتها در ترکیب جالوروسی حضور داشت در پایان گفت: بازی بسیار سختی به خصوص در نیمه اول انجام دادیم. در بین دو نیمه از نظر تاکتیکی و نحوه بازی تغییراتی داشتیم و خیلی خوب کار کردیم. گلزنی هم کار من است و از انجام آن خوشحالم.

وی ادامه داد: هواداران حریف خوشحالی هویسن بعد از گل اول را دوست نداشتند و تصمیم گرفتم به سادگی جشن بگیرم. می خواستم عذرخواهی کنم و فکر می کنم بیش از هر چیز احترام متقابل مهم است. می دانم بازی در زمین مقابل سخت است اما باید خود را با شرایط وفق دهیم و به پیروزی برسیم.

مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم تصریح کرد: از کودکی از رم حمایت می کردم. من همیشه مسابقات بزرگ ایران را دنبال می کردم. “ده روسی” به عنوان یک فوتبالیست در زمین بسیار تهاجمی بود، اما قلب خوبی داشت و به عنوان مربی نیز. او همیشه سعی می کند به ما کمک کند و خواهان جو خوب در تیم است و فکر می کنم این را در زمین هم می توان دید. می خواهم از این فرصت استفاده کنم و از مورینیو به خاطر تمام کارهایی که برای ما انجام داده تشکر کنم. امیدوارم با سرمربی جدید اوضاع بهتر شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=207471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.