افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

افشای روابط سیاه شقایق نوروزی در سینمای ایران! / سریال ترنگ در دام مردان بی شرم سینما بیدار می شود!

  • کد خبر : 207359
افشای روابط سیاه شقایق نوروزی در سینمای ایران!  / سریال ترنگ در دام مردان بی شرم سینما بیدار می شود!

شقایق نوروزی مرضیه نوروزی با نام واقعی، متولد ۱۳۶۳ در شهر شیراز، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شقایق نوروزی فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سوره است. شقایق نوروزی در خانواده ای هنرمند بزرگ شد و شقایق نوروزی با بازی در نقش ترنگ وارد دنیای سینما شد. شقایق نوروزی بازیگری که بیش از همه […]

شقایق نوروزی مرضیه نوروزی با نام واقعی، متولد ۱۳۶۳ در شهر شیراز، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شقایق نوروزی فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سوره است. شقایق نوروزی در خانواده ای هنرمند بزرگ شد و شقایق نوروزی با بازی در نقش ترنگ وارد دنیای سینما شد. شقایق نوروزی بازیگری که بیش از همه با بازی در نقش ترنگ در سریال بیدار به یاد می‌آید، این روزها در فرانسه زندگی می‌کند و عکس‌های بدون حجاب دارد، صفحه‌ای مجازی منتشر کرده است.

آغاز فعالیت هنری شقایق نوروزی با سریال بیداری

نوروزی اولین کار هنری او در سریال بیداری بود، او در این سریال نقش ترنگ را بازی کرد و البته بعد از این سریال این بازیگر کمتر فعال شد و سال هاست که در عرصه بازیگری فعالیتی نداشته است.

زمانی که در تئاترهای دانشجویی مختلف اجرا می کرد، هرگز فکر نمی کرد که روزی به عنوان یک بازیگر تلویزیونی حضور داشته باشد و حتی ممکن است نقش اول را در اولین تجربه سینمایی اش برایش عجیب باشد. اما اتفاق و به قول خودش یک اتفاق به او اجازه داد تا در سریال بیداری تجربه خوشایندی داشته باشد. شقایق نوروزی در سریال بیداری نقش ترنگ را بازی کرد.

شقایق وحی نوروزی آزار جنسی

شقایق نوروزی در اسفند 1395 در مصاحبه ای در شبکه های ماهواره ای گفت که در 12 سالی که به عنوان هنرمند به ویژه در کارهای اولیه خود مورد آزار و اذیت مردان در عرصه هنری قرار گرفته است و از یک باند سازمان یافته صحبت کرده است. در این زمینه در زمینه هنر.

این بازیگر پس از تایید اقامت خود در مارس ۲۰۱۸، خود را به عنوان یکی از قربانیان معرفی کرد.

بیداری (بهرام عظیم پور) کارگردان سریال در پاسخ به اتهامات آزار جنسی شقایق نوروزی قدامت گفت: هر کس دیگری جای شما بود، بعد از آن نقش فردی به جایگاه اول می رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=207359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.