افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

متاسفانه اگر این گوشی سامسونگ را داشته باشید اندروید 15 نخواهید داشت!

  • کد خبر : 207264
متاسفانه اگر این گوشی سامسونگ را داشته باشید اندروید 15 نخواهید داشت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گوگل رسما اولین پیش نمایش این سیستم عامل را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد تا با اندروید 15 بیشتر آشنا شوند. جدیدترین سیستم عامل Mountain View قرار است هماهنگی بین سخت افزار و نرم افزار گوشی های اندرویدی را به حداکثر برساند و جذب شود. کاربران آیفون به گوشی های […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گوگل رسما اولین پیش نمایش این سیستم عامل را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد تا با اندروید 15 بیشتر آشنا شوند. جدیدترین سیستم عامل Mountain View قرار است هماهنگی بین سخت افزار و نرم افزار گوشی های اندرویدی را به حداکثر برساند و جذب شود. کاربران آیفون به گوشی های اندرویدی هنگام خرید گوشی.

به گزارش زومیت، یکی از شرکت هایی که در سال های اخیر خیلی سریع آپدیت های اندروید را منتشر کرده، سامسونگ است. در سال های نه چندان دور، حتی پرچمداران این شرکت نیز در نهایت سه نسخه اندروید را دریافت خواهند کرد. اما اکنون همه چیز تغییر کرده است و گوشی های سامسونگ از نظر پشتیبانی نرم افزاری حرف های زیادی برای گفتن دارند.

سامسونگ در مراسم معرفی سری گلکسی اس 24 اعلام کرد که گوشی های این خانواده تا هفت نسخه اندروید را دریافت خواهند کرد. در میان بهترین گوشی‌های موجود در بازار، تنها سری پیکسل 8 عملکردی مشابه جدیدترین گوشی‌های گلکسی سامسونگ دارد. با همه این حرف ها بی شک دوره پشتیبانی نرم افزاری گوشی ها روزی به پایان می رسد و این دستگاه ها به تدریج از بازار خارج می شوند.

لیست گوشی های سامسونگ که اندروید 15 را دریافت نمی کنند

اکثر گوشی های میان رده سامسونگ و برخی گوشی های مقرون به صرفه به لطف پشتیبانی نرم افزاری پنج ساله در لیست بهترین گوشی های میان رده و بهترین گوشی های ارزان قیمت قرار گرفته اند و به احتمال زیاد اندروید 15 را دریافت خواهند کرد.

گوشی های میان رده و مقرون به صرفه سامسونگ در سال های اخیر در بهترین حالت سه نسخه اندروید دریافت کردند و احتمال عرضه اندروید 15 برای آن ها بسیار کم است. برخی از پرچمداران قدیمی سامسونگ دیگر به طور رسمی به روز رسانی اندروید را دریافت نخواهند کرد. با توجه به مطالب گفته شده، می توانید لیست گوشی های سامسونگ که بعید است اندروید 15 دریافت کنند را مشاهده کنید.

گوشی های سامسونگ اندروید 15 را دریافت نمی کنند

گلکسی اس 20

گلکسی اس 20 پلاس

گلکسی اس 20 اولترا

گلکسی A04

گلکسی A04s

گلکسی A22

گلکسی A32

گلکسی A52

گلکسی A52 5G

گلکسی A52s 5G

گلکسی A72

گلکسی A13

گلکسی A13 5G

گلکسی A23

گلکسی A23 5G

گلکسی A32 5G

گلکسی M04

گلکسی M13

گلکسی M13 5G

گلکسی M23

گلکسی M33

گلکسی M53

گلکسی تب اس 8

گلکسی تب اس 8 پلاس

گلکسی تب اس 8 اولترا

گلکسی زد فولد 3

گلکسی زد فلیپ 3

متاسفانه اگر این گوشی سامسونگ را داشته باشید اندروید 15 نخواهید داشت!

لطفا توجه داشته باشید که لیست بالا در حال حاضر رسمی نیست و ممکن است تغییر کند و ممکن است برخی از گوشی های ذکر شده به اندروید 15 مجهز شوند. اندروید 15 در اواخر تابستان یا اوایل پاییز 1403 به صورت عمومی عرضه می شود و جدیدترین مدل های گوشی های پیکسل اولین کسی باشید که آن را دریافت می کنید ویژگی‌های جدید اندروید 15 شامل بهینه‌سازی اعلان‌ها، بهبود امنیت، بهبود شارژ، تمرکز بر پلتفرم سلامت، بازخورد لمسی جدید و نمایش نسبت HDR به SDR است.

227323

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=207264

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.