افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

سکوت مقصران اصلی پرونده کوروش شرکت/نهادهای نظارتی کجا بود؟

  • کد خبر : 207117
سکوت مقصران اصلی پرونده کوروش شرکت/نهادهای نظارتی کجا بود؟

به گزارش خبرآنلاین، رضا قربانی; رئیس کمیسیون فین تک سازمان نصر تهران و کارشناس فناوری مالی می گوید: اگرچه معتقدم سلبریتی ها هم مسئول هستند، اما واقعیت این است که مسئولیت اصلی این اتفاق نهادهای نظارتی دولت و قوه قضائیه است. زیرا نهادی در قوه قضائیه مانند «معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم» وجود […]

به گزارش خبرآنلاین، رضا قربانی; رئیس کمیسیون فین تک سازمان نصر تهران و کارشناس فناوری مالی می گوید: اگرچه معتقدم سلبریتی ها هم مسئول هستند، اما واقعیت این است که مسئولیت اصلی این اتفاق نهادهای نظارتی دولت و قوه قضائیه است. زیرا نهادی در قوه قضائیه مانند «معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم» وجود دارد که اکنون باید در این حوزه پاسخگو باشد. از سوی دیگر بخشی به نام «پلیس پیشگیری» در پلیس راهور وجود دارد که در آنجا نیز باید پاسخگو باشد. این ادارات باید گزارشی از اقدامات خود برای جلوگیری از وقوع چنین جنایتی منتشر کنند.

وی در گفتگو با اکنگر ادامه می دهد: تشکل های صنفی مانند اتحادیه صنف فناوران رایانه، اتحادیه صنف شرکت های مجازی، سازمان صنفی و بسیاری دیگر مسئول این موضوع هستند. حتی اتحادیه صنف فناوران رایانه هم چند وقت پیش گفته بود که می توانیم فضای مجازی را تنظیم و مدیریت کنیم. حال این اتحادیه ها چه گزارشی در این زمینه دارند؟

سازمان تعزیرات هم بگوید چه گزارشی از این شرکت دارند و چرا نسبت به فروش، قیمت، انبار، نحوه واردات و بسیاری از مسائل دیگر این شرکت بی تفاوت بوده اند. مثلا مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت حراست کجا بود؟ به عنوان مثال اگر شرکت کوروش این مطالب را از این مرکز گرفته باشد، سوال احراز هویت و ارائه این شرکت جای سوال دارد. حتی اگر این مطالب به نحوی گرفته شده باشد، آیا این مرکز نباید بر کار شرکتی که این مطالب را به آن داده نظارت کند؟

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=207117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.