افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

آیا خون شما به اندازه کف دست شما کوچک است؟ / نگران نباشید با این سبک طراحی پلان باز جداست.

  • کد خبر : 206895
آیا خون شما به اندازه کف دست شما کوچک است؟  / نگران نباشید با این سبک طراحی پلان باز جداست.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز: امروزه پلان طبقات باز در نقشه ها بسیار رایج شده است، زیرا این سبک از پلان ها در واقع با به حداقل رساندن موانع، ستون ها و دیوارهای اضافی فضا را بزرگتر و بزرگتر می کند که تاثیر بصری نیز دارد. بسیار مهم است و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز: امروزه پلان طبقات باز در نقشه ها بسیار رایج شده است، زیرا این سبک از پلان ها در واقع با به حداقل رساندن موانع، ستون ها و دیوارهای اضافی فضا را بزرگتر و بزرگتر می کند که تاثیر بصری نیز دارد. بسیار مهم است و امکان استفاده بهتر از محیط وجود دارد. همه ما می دانیم و من در خانه مادربزرگمان دیدم که قبلاً فضاهای داخلی خانه های قدیمی مانند اتاق خواب، آشپزخانه و حتی اتاق نشیمن و پذیرایی از هم جدا بوده و با دیوارهای اضافی که در مورد آن صحبت کردیم از هم جدا شده اند. اگرچه امروزه دیگر این سبک پلان رواج ندارد و از آنجایی که اندازه خانه ها کوچکتر شده است، طراحی پلان باز ایده منطقی و جذاب تری است.

البته این را هم بگوییم که علم پیشرفت کرده است و اکنون از راه حل های جذاب برای جداسازی فضاهای داخل خانه استفاده می شود و دیوارها یا پارتیشن های متحرکی وجود دارند که این مشکل را به شکلی زیبا و ساده حل می کنند.

جدا از این، اگر طرح باز داشتیم، چگونه باید آن را ساماندهی کنیم؟ مطمئناً ترفندهایی دارد که همه نمی دانند! که با مطالعه و مشاهده این مقاله به آگاهی های لازم دست خواهید یافت.

از مبلمان برای جداسازی فضا استفاده کنید

در طراحی پلان باز، اغلب جداسازی بصری یک قسمت از دیگری دشوار است. قرار دادن مبلمان و موکت در قسمت های مختلف خانه باعث وسعت بیشتر آن می شود و به این ترتیب می توان فهمید که جای نشستن و جای مطالعه وجود دارد. در واقع با به حداقل رساندن شلوغی بصری، از درهم و برهم به نظر رسیدن محیط جلوگیری شده است.

پلان طبقه باز

در Doorways خلاق باشید

همانطور که در بالا گفته شد، در چیدمان های باز از در برای جداسازی فضاها استفاده نمی شود، بلکه می توانید مانند عکس از ایده های خلاقانه برای جداسازی قسمت های مختلف خانه استفاده کنید. برای مثال می توانید این قفسه کتاب را ببینید که در اطراف فضایی قرار گرفته است که دو اتاق را از هم جدا می کند و به صورت بصری آنها را از یکدیگر جدا می کند.

پلان طبقه باز

دیوار را به انباری تبدیل کنید

از طرفی دیوارهایی که در قسمت اصلی تردد خانه قرار ندارند، مکان مناسبی برای افزودن انواع قفسه ها و کشوها هستند، در حالی که نمی توانند مانع بصری برای فضاهای دیگر ایجاد کنند. با این ترفند می توانید از فضای استفاده نشده دیوار برای ذخیره هر آنچه که می خواهید استفاده کنید.

پلان طبقه باز

فضای ذخیره سازی را زیبا کنید

در طرح های باز می توانید قسمت های مختلف خون را مشاهده کنید. در واقع این بدان معناست که فضا را باید به گونه ای طراحی کنید و فضای ذخیره سازی نیز به گونه ای باشد که باعث به هم ریختگی و به هم ریختگی شما نشود. خانم خان می تواند به جای ظروف پلاستیکی از قفسه های چوبی زیبا استفاده کند و آشپزخانه را با زیباترین کابینت ها تزئین کند و کابینت های اپن را به محلی برای نمایش قطعات دکوری رنگارنگ تبدیل کند.

پلان طبقه باز

عوامل حواس پرتی را اعمال کنید

طرح باز از تقسیم اتاق ها جلوگیری می کند. این کار می تواند نقطه ضعفی برای مناطق بهم ریخته مانند گلخانه ها باشد. بهتر است به جای تخریب کامل آن فضا، فضاهای ناخوشایند آن قسمت را پیدا کنید و از آنها برای ایجاد فضای ذخیره سازی برای لوازم مختلف استفاده کنید، تبدیل به محلی برای قرار دادن کمد نگهداری شود که بسیار کاربردی است.

پلان طبقه باز



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=206895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.