افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
5

معرفی آخرین ترندهای کت لنین; در تابستان از بالا تا جلوی مانتو کتانی بپوشید.

  • کد خبر : 20677
معرفی آخرین ترندهای کت لنین;  در تابستان از بالا تا جلوی مانتو کتانی بپوشید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز مانند تو چی میدونی مانتو یکی از اجزای اصلی استایل زنانه است، پس فراموش نکنید که همیشه باید مانتو را با توجه به فصل و استایل کلی خود انتخاب کنید. جالب است بدانید کتان ماده ای خنک و بادوام است که گاهی با هنرهایی مانند […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز مانند تو چی میدونی مانتو یکی از اجزای اصلی استایل زنانه است، پس فراموش نکنید که همیشه باید مانتو را با توجه به فصل و استایل کلی خود انتخاب کنید. جالب است بدانید کتان ماده ای خنک و بادوام است که گاهی با هنرهایی مانند سوزن دوزی و خامه دوزی بر زیبایی آن افزوده می شود. همینطور می توان گفت پارچه کتان بسیار راحت و نرم بوده و همچنین مانند متریال اسلپ خنک است که آن را برای فصول گرم سال بسیار مناسب می کند. بنابراین اگر برای روزهای گرم سال به دنبال یک کت خنک، شیک و مد روز هستید، پیشنهاد می کنیم یک کت کتان کوتاه را انتخاب کنید، زیرا شورت کتان یکی از ترندهای جذاب فصل تابستان است که می تواند به زیبایی اضافه کند. و جذابیت را به استایل شما آوردند مون لینن یکی از بهترین مانتوها و پارچه ها برای بهار و روزهای گرم تابستان است. بافت این پارچه که به اشتباه کتان تلفظ می‌شود، دارای منافذی است که اجازه می‌دهد هوا به راحتی تبادل شود و در نهایت پوست را خنک نگه می‌دارد و به پوست اجازه تنفس می‌دهد.

البته فراموش نکنید که یکی از معایب این پارچه این است که به راحتی چروک می شود. برای انواع تیپ های تابستانی با کت لنین تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

کت لنین

از کوه لنین استفاده کنید. شما و این کت ترند سال هستید

فریم ها در واقع همان کت های پارچه ای هستند که با کمی تفاوت در طرح وارد بازار شده اند. پس در چند کلمه می توان گفت پیشنهاد ما به شما انتخاب مانتو کتان لنین است. می توانید برای ست شدن با این کت شلوار جین مامان یا حتی شلوار تنگ بپوشید و در نهایت با نخ نخی تیپ خود را کامل کنید. فراموش نکنید که قد مانتو برای این گونه استایل ها نباید خیلی بلند باشد، زیرا شلوارهای نسبتا کوتاه برای این مدل بیشتر مناسب هستند. جالب است بدانید که در سال 1402 کت تابستانی با پارچه کتان خیلی سریع توانست به کمد لباس زنان جوان یا حتی میانسال راه پیدا کند.

ezgif.com-webp-to-jpg (2)

photo_2021-06-21_02-08-57

یک کت لنین دوزی بپوشید. ترند بهار را فراموش نکنید

جالب است بدانید یکی از ترندهای پرطرفدار و جذاب بهار 1402 را می توان مانتو دوزی نامید. این کت به استایل شما رنگ و روح می بخشد و ظاهری شیک و تا حدودی رسمی به شما می بخشد. حالا با شروع فصل تابستان و گرم شدن روزها، می توانید مانتوهای مدل لباس لنین را برای خود بپوشید، البته مراقب باشید این مانتوها را با شلوارهای همجنس خود ترکیب کنید تا ظاهر شیک تری داشته باشید. البته اگر به فکر خرید یا دوخت لباس با پارچه کتان هستید باید به این نکته مهم توجه کنید که با توجه به نخی بودن این پارچه باید قبل از دوخت یک بار پارچه را آبکشی کنید تا آب از روی پارچه گرفته شود.

کت لنین

کت مشکی خاص لنین

روزنامه لنین در مقابل بسته است. به روشی مینیمال و شیک به استقبال تابستان بروید.

استایل مینیمال یعنی داشتن حداقل لباس در کمد یعنی نیازی نیست محیط خود را با انواع لباس های متنوع و رنگارنگ پر کنید. در سبک مینیمالیستی، باید به اندازه کافی لباس بخرید تا فرصتی برای توجه و لذت بردن از همه آنها داشته باشید. یکی از ویژگی های استایل مینیمال پرهیز از لایه بندی است، پس فراموش نکنید که پیراهن های کتان جلو بسته می توانند گزینه مناسبی برای این استایل باشند. زیرا این مدل لباس ها شما را از انتخاب یک مورد اضافی برای زیر کت نجات می دهند.

مانتو+لنین (3)

مانتو+لنین (2)

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.