افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
4

اجرای بسته بازرسی ویژه در خراسان رضوی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 206762
اجرای بسته بازرسی ویژه در خراسان رضوی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، محسن نجات صبح یکشنبه با حضور در نظرسنجی انتخابات استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه مردم ایران در مواقع حساس همیشه در صحنه حضور داشتند، اظهار داشت: مشارکت پررنگ مردم در انتخابات را شاهد خواهیم بود. انتخابات (11 مارس). رئیس هیات بازرسی انتخابات خراسان رضوی با اشاره به اینکه ماموریت […]

به گزارش خبرنگار مهر، محسن نجات صبح یکشنبه با حضور در نظرسنجی انتخابات استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه مردم ایران در مواقع حساس همیشه در صحنه حضور داشتند، اظهار داشت: مشارکت پررنگ مردم در انتخابات را شاهد خواهیم بود. انتخابات (11 مارس).

رئیس هیات بازرسی انتخابات خراسان رضوی با اشاره به اینکه ماموریت ما در هیات بازرسی استان نظارت و ارزیابی عملکرد هیات های اجرایی در انتخابات است، افزود: برای اولین بار بسته نظارتی ویژه در حوزه انتخابات انجام می شود. استان بین بازرسی وزارت کشور و شورای نگهبان در راستای هم افزایی و ظرفیت ویژه نظارتی.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت هایی برای برگزاری انتخابات رقابتی و سالم ایجاد شده است، افزود: حرکت در چارچوب قانون و بر اساس قوانین و مقررات انتخاباتی انجام می شود.

نجات با بیان اینکه برای هر شعبه یک بازرس در استان ساماندهی شد، تصریح کرد: تعداد بازرسان در استان خراسان رضوی 5 نفر در ستاد، 102 نفر در شهرستان ها، 4 هزار و 546 بازرس در استان وجود دارد.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه تعداد بازرسان ویژه به ازای هر 15 شعبه یک بازرس است و در مجموع 374 بازرس در استان داریم، اظهار کرد: بازرس ویژه در استان به ازای هر 15 شعبه یک بازرس ویژه است. در استان بازرس ویژه داریم. تعداد کل بازرسان استان 5678 نفر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=206762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.