افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

چمران: خودروهای پلاک شهری در تهران تردد نکنند/ معاینه فنی این خودروها در سایر شهرها با معاینه فنی استاندارد تهران مطابقت ندارد.

  • کد خبر : 206723
چمران: خودروهای پلاک شهری در تهران تردد نکنند/ معاینه فنی این خودروها در سایر شهرها با معاینه فنی استاندارد تهران مطابقت ندارد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): سایت شهر: رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه خودروهای پلاک شهری نباید در تهران تردد شوند، گفت: معاینه فنی این خودروها در شهرهای دیگر مطابق با معاینه فنی استاندارد تهران نیست. مهدی چمران در حاشیه دویست و شانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

سایت شهر: رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه خودروهای پلاک شهری نباید در تهران تردد شوند، گفت: معاینه فنی این خودروها در شهرهای دیگر مطابق با معاینه فنی استاندارد تهران نیست.

مهدی چمران در حاشیه دویست و شانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه افرادی که در شب عید کاری ندارند و می خواهند از این موقعیت سوء استفاده کنند، باعث انبساط و انسداد جاده ها می شوند، گفت: این کار باعث می شود تا در شب عید از موقعیت استفاده کنند. در دو فضای این شهرک جهت سکونت قرار داده شده است؛ البته به شرط موقت و دائمی نبودن.

وی با بیان اینکه دستفروشی شغلی نیست که مجوز کسب کند، یادآور شد: کسانی که در تنگنا قرار می گیرند مجبور به دستفروشی می شوند و در مواردی مردم را مورد آزار و اذیت قرار می دهند. البته مردم از دستفروشان هم خرید می کنند.

چمران با تاکید بر اینکه خودروهای پلاک شهرداری نباید در تهران تردد کنند، خاطرنشان کرد: برخی افراد در خودروهای خود استراحت می کنند و تعداد زیاد این خودروها باعث ازدحام می شود. همچنین معاینه فنی این خودروها در سایر شهرها با معاینه فنی استاندارد تهران مطابقت ندارد. به همین دلیل خودروهایی که در این شهرها دود می کنند، معاینه فنی می شوند و در تهران تردد می کنند. بنابراین، توصیه می شود به طور خاص روی این موضوع کار کنید.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه انتقال فناوری و کمک به تسریع در ساخت مسکن ایرادی ندارد، گفت: برای تسریع در ساخت و ساز مدتی از نیروهای ترکیه استفاده شد. ما برای ساخت خانه نیازی به کشورهای دیگر نداریم و فقط می توان از فناوری استفاده کرد. البته زمانی بود که وزارت دفاع سریع ساخت و ساز انجام داد که متاسفانه پیگیری نشد.

وی ادامه داد: قرارداد مالی ساخت مسکن بین شهرداری و چینی ها باید در شورا تصویب شود اما ساز و کار استفاده از این ظرفیت باید توسط سازمان های متولی پیگیری شود.

چمران با بیان اینکه نشان دادن جنایات داعش خوب است اما اینکه در مترو باید انجام شود یا خیر، گفت: باید سنجیده شود و شاید اجرای جنایات داعش به همین صورت درست نباشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=206723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.