افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

در یک کیف زنانه شیک و شیک چه چیزی باید باشد؟ / به نظر نمی رسد، واقعاً همه چیز تمام شده است.

  • کد خبر : 206638
در یک کیف زنانه شیک و شیک چه چیزی باید باشد؟  / به نظر نمی رسد، واقعاً همه چیز تمام شده است.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خب کیف اکسسوری مهمی است و می تواند در زیباتر شدن ظاهر خانم ها بسیار موثر باشد، در این شکی نیست اما از طرفی از نظر کاربری می توان گفت کیف هم کم اهمیت نیست. از کفش و باید با هر زن باشد. چون وقتی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خب کیف اکسسوری مهمی است و می تواند در زیباتر شدن ظاهر خانم ها بسیار موثر باشد، در این شکی نیست اما از طرفی از نظر کاربری می توان گفت کیف هم کم اهمیت نیست. از کفش و باید با هر زن باشد. چون وقتی می خواهید حتی در خیابان بیرون بروید، باید کیف پول، عینک و خیلی چیزهای دیگر را با خود حمل کنید و کافی است حتی یک بار هم کیف نکنید، آن وقت احتمالا به همه چیز نیاز خواهید داشت! اما جدا از این، وسایلی که در کیف قرار می گیرند اصول خاص خود را دارند.

مثلا خانمی که کلاس و استایل دارد قطعا همه چیز را در کیفش نمی گذارد و از طرفی همیشه تعدادی اکسسوری با خود می برد. چرا این را می گوییم؟ چرا که یک خانم شیک پوش به این موضوع آگاه است که چه بپوشد و چه نپوشد و چه اکسسوری لازم است و همیشه باید همراهش باشد. آیا می خواهید بدانید این لوازم جانبی چیست؟ پس با ما همراه باشید.

کیف پولت را با خودت ببر

خب واضح است که اولین و مهمترین چیزی که هر خانمی باید در کیفش داشته باشد یک کیف پول جادار برای نگهداری پول و کارت و جلوگیری از پراکنده شدن آنهاست.

لوازم جانبی کیف زنانه

آیا کیف لوازم آرایشی در کیف خود دارید؟

یکی دیگر از ضروری ترین وسایلی که باید در کیف هر خانمی وجود داشته باشد، کیف آرایش است که البته یکی از آن کیف های بسیار بزرگ با هفتاد قلم آرایش است. نه. در عوض، کیفی با اندازه متوسط ​​که می تواند لوازم جانبی مانند ریمل، خط چشم، رژ لب و مرطوب کننده را در خود جای دهد تا بتوانید هر زمان و هر کجا که می خواهید سریع و آسان آماده شوید.

لوازم جانبی کیف زنانه

خانم شیک پوش خوشبو کننده دهان را فراموش نکنید.

بوی بد دهان انسان چه مرد و چه زن اصلا خوشایند نیست. پس فراموش نکنید که همیشه در هر مکان دئودورانت هایی مانند آدامس یا اسپری داشته باشید تا بتوانید بوی غذا را به خصوص بعد از صرف غذا کنترل کنید. به این ترتیب می توانید بدون نگرانی به راحتی لبخند بزنید و زیبا صحبت کنید.

باید عطری وجود داشته باشد

در واقع امروزه بوی خوب یکی از معیارهای اصلی شخصیت است. این که شما چیزی را بو نمی کنید اصلا خوب نیست و تنها منفی آن این است که بوی نامطبوعی ندارد! بلکه همیشه سعی می کردی بوی خوشی از خودت به مشام دیگران برسانی. به همین دلیل باید گفت که کادو وسیله مهمی است که باید در کیف هر خانمی باشد. برای جلوگیری از بوی عرق، همیشه در کیف خود عطر داشته باشید تا در مواقع لزوم از آن استفاده کنید و همیشه بوی خوبی داشته باشید.

لوازم جانبی کیف زنانه

عینک آفتابی و جعبه آنها.

عینک آفتابی در حال حاضر یک ابزار فوق العاده ضروری است، هم برای زیباتر کردن استایل شما و هم برای روزهای آفتابی که در معرض نور خورشید هستید، که شاید خیلی ها به آن توجهی نداشته باشند، اما خانم های شیک و متفکر حتما باید عینک آفتابی در کیف خود داشته باشند. اما این نکته را فراموش نکنید که در مواقعی که نیازی به عینک ندارید، آن را روی سرتان نبینید، آن را در جعبه بگذارید و در کیفتان نگه دارید.

لوازم جانبی کیف زنانه

الکل ژل

مواد ضدعفونی کننده دست را به لیست وسایلی که در کیف خود قرار می دهید اضافه کنید، زیرا وجود این وسیله در کیف و استفاده از آن در صورت نیاز به بوی بد دست ها و حذف میکروب ها از دستان شما کمک می کند.

لوازم جانبی مو، کش مو، برس یا شانه.

از دیگر وسایلی که هر خانمی باید در کیف خود داشته باشد، شانه و کش مو است. وقتی موهایتان شل است و قرار است شما را اذیت کند، مخصوصاً در هوای گرم که باعث تعریق شما می شود، اگر کش مو و بند شانه ای در کیفتان دارید، می توانید به راحتی موهایتان را عقب بکشید و با کش ببندید.

لوازم جانبی کیف زنانه



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=206638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.