افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
1

زنان فعال در امر امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه تهران / «منشور اخلاقی دانشگاه تهران» نتیجه توصیه به امر به معروف و نهی از منکر است.

  • کد خبر : 206622
زنان فعال در امر امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه تهران / «منشور اخلاقی دانشگاه تهران» نتیجه توصیه به امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش رکنا: «مهدی شهبازی» معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در تشریح آخرین مصوبات شورای امر به معروف و نهی از منکر گفت: دانشگاه تهران به عنوان دانشگاهی که منشور اخلاقی را تصویب و منتشر کرد. بار اول، معتقد است که این مقررات باید کاملاً رعایت و اعمال شود. رئیس فرهنگی و اجتماعی دانشگاه […]

به گزارش رکنا: «مهدی شهبازی» معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در تشریح آخرین مصوبات شورای امر به معروف و نهی از منکر گفت: دانشگاه تهران به عنوان دانشگاهی که منشور اخلاقی را تصویب و منتشر کرد. بار اول، معتقد است که این مقررات باید کاملاً رعایت و اعمال شود.

رئیس فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران تصریح کرد: این منشور اخلاقی در اختیار دانشجویان، معلمان و کارمندان قرار گرفته و در ورودی ها و مکان های مختلف دانشگاه قابل مشاهده است زیرا همه می دانند که منشور اخلاقی شامل چه مواردی می شود.

رویکرد دانشگاه تهران در برخورد با دانشجویان قانع کننده است

شهبازی افزود: منشور اخلاقی دانشگاه تهران تنها مربوط به پوشش نیست، بلکه موضوعات متعددی را شامل می شود و یکی از موضوعات آن پوشش دانشجویان است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه رویکرد دانشگاه تهران در برخورد با دانشجویان، اقناع، گفتگو و مشورت است، ادامه داد: البته در برخورد با معلمان و کارکنان آن جایگاه را نداریم. . یعنی از آنجایی که ما موضع نرمی در قبال دانش آموزان اتخاذ کرده ایم و معتقدیم باید با آنها صحبت کنیم، باید به دانش آموزان تذکر و توصیه های مناسب داده شود، برخورد با کارکنان و معلمان بسیار جدی و کاملا قانونی است و به آنها ارجاع داده می شود. حوزه تخلفات و انتخاب پرسنل

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران گفت: همچنین کارگروهی زیر نظر شورای امر به معروف و نهی از منکر برای رعایت، رصد و ارزیابی شرایط واحد به واحد و در صورت نیاز تذکر و تذکر تعیین شده است. مراجعین، این مسیر از طریق کارگروه طی می شود.

شهبازی در ادامه با تاکید بر اینکه عموماً در امر به معروف و نهی از منکر ابتدا ارزیابی از وضعیت موجود انجام می شود سپس بر اساس آنچه از ارزیابی ها به دست می آید تصمیمات و تحلیل های متناسب با موضوع ارائه می شود، گفت: کد اخلاق ارائه شده توسط دانشگاه تهران، نتیجه این توصیه حاصل توصیه به معروف و نهی از منکر و تحلیل هایی بود که در مورد مسائل، موضوع زنان حاضر در دانشگاه انجام شد. در راستای امر به معروف و نهی از منکر نیز از طریق همین کانال ایجاد شد تا به نیازمندان مشاوره و مشاوره اقدام شود.

قبل از کمیته انضباطی از دانشجویان برای دریافت مشاوره دعوت می شود.

رئیس فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران افزود: ما بر امر امر به معروف و نهی از منکر چه در قالب مسائل مربوط به پوشش مردم و چه در حوزه منشور اخلاقی تاکید کرده ایم که افرادی که نیاز به این مشاوره‌ها دارند، قبل از فعال شدن سازوکار کمیته انضباطی و گزینش، دعوت به مشورت می‌شوند و گفت‌وگوی بین آن‌ها برقرار می‌شود که معمولاً پایان خوبی دارد و نیازی به مراجعه به مراحل بعدی نیست.

وی خاطرنشان کرد: از مهرماه مسئولیت اجتماعی دانشگاه با عنوان «دیوانه» شروع به فعالیت کرد و افرادی از حوزه، دانشگاه معارف و اندیشه اسلامی و روانشناسان در قالب کارگروهی به ما کمک می کنند.

شهبازی در پاسخ به سوالی مبنی بر ارزیابی نتایج عملکرد زنان فعال در امر امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه تهران نیز اظهار داشت: از فعالیت آنها و دانشجویان راضی هستیم به ویژه از این منظر که زن. با آنها مقابله می کند، هیچ شوالیه ای راضی نیست. ضمناً این افراد عهد دارند و بسیار آرام عمل می کنند و طبیعتاً ما از افراد بالغ استفاده کرده ایم و به همین دلیل است که آنها به خوبی می دانند چگونه با دختران و دانش آموزان جوان صحبت کنند و با دانش آموزان همانطور رفتار می کنند که با دختران خودشان صحبت می کنند. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=206622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.