افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
1

ازدواج مرد اعدامی با عشق سابقش او را از چوبه دار پایین آورد/ کار زیبای پدر و مادر قاتل پسرشان قبل از تولد پسرشان

  • کد خبر : 206560
ازدواج مرد اعدامی با عشق سابقش او را از چوبه دار پایین آورد/ کار زیبای پدر و مادر قاتل پسرشان قبل از تولد پسرشان

به گزارش رکنا، این اتفاق در تابستان سال 90 رخ داد. درگیری مرگبار وی در یکی از شهرهای شمال کشور به پلیس آگاهی معرفی شد. زمانی که مأموران به پارک محل وقوع این حادثه رفتند، متوجه کودکی با چوب شدند. آدم کشی از قبل رسیده است. جسد با دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل […]

به گزارش رکنا، این اتفاق در تابستان سال 90 رخ داد. درگیری مرگبار وی در یکی از شهرهای شمال کشور به پلیس آگاهی معرفی شد. زمانی که مأموران به پارک محل وقوع این حادثه رفتند، متوجه کودکی با چوب شدند. آدم کشی از قبل رسیده است.

جسد با دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد و خیلی زود هویت مقتول به نام آرش به دست آمد. در تحقیقات میدانی یکی از شاهدان گفت: زن و مرد جوانی در پارک مشغول صحبت با مقتول بودند. اما چند دقیقه ای نگذشته بود که مقتول با مرد جوان درگیر شد. وقتی او روی زمین افتاد، مرد جوان و زن فرار کردند.

هویت متهم.

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان برای شناسایی عامل این جنایت و همدستش وارد عمل شدند. در بررسی تلفن همراه مقتول مشخص شد که وی آخرین بار با دختری به نام پریسا آشنا شده و به همین دلیل پریسا شناسایی شد. دستگیر شد تبدیل شود.

زن جوان ابتدا منکر اطلاع از قتل شد اما وقتی با مدارک پلیسی مواجه شد لب به اعتراف گشود و گفت: من فروشنده مغازه هستم، مقتول مدتی قبل از من خواستگاری کرده بود تا اینکه یک رابطه با یک دکتر، من اسم کروش را می دانستم و قرار بود با هم ازدواج کنیم. من به مقتول نه گفتم اما او اصرار کرد که با هم ازدواج کنیم. سرانجام کوروش این ماجرا را فهمید و به قربانی گفت که قصد ازدواج با مرا و برداشتن پای او را دارد. اما او به ما توجهی نکرد تا اینکه روز حادثه با او در پارک ملاقات کردیم تا در این مورد با او صحبت کنیم. ما قصد کشتن نداشتیم اما نمی دانم چه شد که با هم درگیر شدند و کوروش روی زمین افتاد و تصادفاً با چوب به سرش زد و بعد فرار کردیم.

با اطلاعاتی که پریسا در اختیار تیم جنایی قرار داد، پزشک جوان دستگیر شد و در مراحل اولیه به قتل اعتراف کرد و از پدر و مادرش طلب بخشش کرد. پریسا و کروش پس از تکمیل تحقیقات به پای میز دادگاه رفتند و با اعترافات متهم به درخواست متهمان والدین کروش، صحنه جنایت، شهادت شهود و مدارک پرونده بازسازی شد. انتقام گرفتن و زن جوان به 5 سال زندان محکوم شدند.

ازدواج در زندان

پریسا پس از 5 سال حبس آزاد شد. اما این پایان راه نبود، زن جوان پس از آزادی برای کوروش که هنوز در زندان بود درخواست ازدواج را به دادگاه ارسال کرد.

به این ترتیب زن جوان با موافقت مسئولان با مردی که محکوم به قصاص بود ازدواج کرد و دو بار به دار آویخته شد.

اما هر بار با تلاش نیروهای حافظ صلح و واحد صلح و سازش دادستانی در محل حادثه موفق به گرفتن مهلت از پدر و مادر شد. در پایان دوره قرار بود چیرو برای سومین بار پای چوبه دار برود و حکمش اجرا شد. اما پریسا که بارها پیش اولیای دم رفته بود و طلب بخشش کرده بود برای آخرین بار آمد. زن جوانی که باردار بود از اولیای دم خواست که کوروش را برای کودکی که در راه است ببخشند.

سرانجام پدر و مادر دم به عشق خدا و به خاطر این مادر باردار، انتقام قاتل پسرشان را بخشیدند.

با درگذشت وی و از آنجایی که کروش حدود 12 سال در زندان به سر می برد، به زودی با حکم قاضی آزاد می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=206560

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.