افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

کپی چینی ون معروف آمریکایی.

  • کد خبر : 206452
کپی چینی ون معروف آمریکایی.

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس این تصاویر، طراحی کامیون BYD بسیار یادآور فورد F150 لایتنینگ و فورد رنجر است. برخلاف رقیب اصلی خود، تسلا، که تصمیم گرفت قوانین طراحی را با Cybertruck زیر پا بگذارد، BYD طراحی بسیار معمولی تری را به دنیای پیکاپ تراک ها آورده است. به گزارش پدال، در این تصاویر سپر […]

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس این تصاویر، طراحی کامیون BYD بسیار یادآور فورد F150 لایتنینگ و فورد رنجر است. برخلاف رقیب اصلی خود، تسلا، که تصمیم گرفت قوانین طراحی را با Cybertruck زیر پا بگذارد، BYD طراحی بسیار معمولی تری را به دنیای پیکاپ تراک ها آورده است.

به گزارش پدال، در این تصاویر سپر جلوی پلاستیکی مشکی رنگ با صفحه اسکید نقره ای و چراغ هایی که به نظر می رسد از یکی از فروشگاه های قطعات فورد خریداری شده اند را می بینیم. این چراغ ها در قسمت بالایی توسط یک نوار LED به هم متصل شده اند که در این تصاویر پوشانده شده است. در کنار، محصول جدید BYD ظاهر کامیون کاملاً سنتی دارد، با گلگیرهای مربعی باز، ریل سقف، آینه های بزرگ و پدال. یک نوار اسپرت در بالای فضای بار دیده می شود که جذابیت خودرو را افزایش می دهد. با نگاهی به گذشته، می توانید چراغ های ساده و یک نوار LED را ببینید.

در حالی که طراحان بیرونی BYD هنگام طراحی این کامیون به وضوح به وب سایت فورد نگاه می کردند، فضای داخلی هیچ شباهتی به کامیون های این شرکت آمریکایی ندارد. در اینجا جلوی راننده یک صفحه نمایش تقویت کننده دیجیتال ساده قرار دارد که در کنار آن یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی بزرگ قرار دارد. علاوه بر این، فرمان D شکل، کنسول میانی عریض با دو دسته بزرگ، تعداد زیادی دکمه بزرگ، اهرم تعویض دنده بزرگ، دو شارژر بی‌سیم و دریچه‌های هوای قرمز رنگ از دیگر ویژگی‌هایی است که در داخل وانت BWD دیده می‌شود. در جلوی سرنشین، جایی که معمولا انتظار داریم کیسه هوا ببینیم، محفظه ای برای وسایل بزرگ وجود دارد.

وانت بی وای دی در نسخه های تمام برقی و پلاگین هیبریدی تولید خواهد شد. انتظار می رود نسخه پلاگین هیبریدی به دو موتور الکتریکی به همراه یک موتور 1.5 لیتری توربو مجهز شود که در مجموع 490 اسب بخار قدرت تولید می کند.

5858

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=206452

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.