افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
4

شهادت حداقل 6 نفر در جریان بمباران شدید رفح توسط رژیم صهیونیستی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 206417
شهادت حداقل 6 نفر در جریان بمباران شدید رفح توسط رژیم صهیونیستی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه خبر المنار لبنان بامداد یکشنبه اعلام کرد در حمله صهیونیست ها به این منطقه دست کم 6 فلسطینی از جمله دو کودک و یک زن کشته شدند. خراب عدساسکان پناهندگان واقع در شمال شهر رافا شهید شدند. از سوی دیگر برخی منابع فلسطینی گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی با […]

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه خبر المنار لبنان بامداد یکشنبه اعلام کرد در حمله صهیونیست ها به این منطقه دست کم 6 فلسطینی از جمله دو کودک و یک زن کشته شدند. خراب عدساسکان پناهندگان واقع در شمال شهر رافا شهید شدند.

از سوی دیگر برخی منابع فلسطینی گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی با پهپاد گروهی از فلسطینی ها را در نزدیکی قبرستان به هلاکت رساند. دیرالبلاح دست کم دو نفر در مرکز نوار غزه کشته شدند.

پیشتر رسانه های فلسطینی از کشته شدن 66 فلسطینی و زخمی شدن ده ها تن دیگر در حملات روز شنبه ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب و مرکز نوار غزه خبر داده بودند.

به گزارش ایرنا، گروه های مقاومت فلسطین در 15 اکتبر 1402 برابر با 7 اکتبر 2023، عملیات غافلگیرانه موسوم به “طوفان الاقصی” را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی آغاز کردند. یک آتش بس موقت چهار روزه بین اسرائیل و حماس یا توقفی برای تبادل اسرا بین حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ به مدت 7 روز ادامه یافت و سرانجام در صبح روز جمعه 10 دسامبر 2023 آتش بس موقت پایان یافت و رژیم اسرائیل حملات خود را به غزه متوقف کرد. از سر گرفته شد. این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرانه طوفان الاقصی و جبران شکست آن و توقف عملیات مقاومت، تمامی گذرگاه های نوار غزه را بسته و این منطقه را بمباران می کند. وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که از 7 اکتبر تاکنون تعداد شهدای غزه به بیش از 28 هزار نفر رسیده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=206417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.