افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
4

تجلیل از اتاق بازرگانی البرز در شانزدهم کنگره روابط عمومی الکترونیک

  • کد خبر : 206320
تجلیل از اتاق بازرگانی البرز در شانزدهم کنگره روابط عمومی الکترونیک

به گزارش بازار به نقل از اتاق البرز، در شانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک که با محوریت هوش مصنوعی، اپلیکیشن ها، فناوری و فلسفه و با حضور پیشکسوتان، مدیران و صاحب نظران حوزه روابط عمومی در تهران برگزار شد. از هتل المپیک پرهام رضایی در بخش شناخت برندگان، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی […]

به گزارش بازار به نقل از اتاق البرز، در شانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک که با محوریت هوش مصنوعی، اپلیکیشن ها، فناوری و فلسفه و با حضور پیشکسوتان، مدیران و صاحب نظران حوزه روابط عمومی در تهران برگزار شد. از هتل المپیک پرهام رضایی در بخش شناخت برندگان، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز به عنوان برترین مروج روابط عمومی کشور تجلیل شد.

رئیس اتاق بازرگانی البرز در حاشیه این مراسم با اشاره به جایگاه مهمی که هوش مصنوعی و سایر رویدادهای عصر دیجیتال در حوزه ارتباطات و روابط عمومی به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: از ابتدای ورودم به بازار کار و زمانی که در میان انبوه بازاریابان بودم، نگاه آنها به روابط اجتماعی و حوزه ارتباطات باعث شد بر پذیرش مسئولیت های اجتماعی بیشتر و فعالیت های تعاونی و سازمانی و در نتیجه حضور در اتاق بازرگانی و خدمت به بخش خصوصی تمرکز کنم.

پرهام رضایی که در دوره های سوم و چهارم اتاق بازرگانی البرز ریاست مجلس بخش خصوصی را برعهده داشت، گفت: حضور در کنار پیشکسوتان عرصه تولید و صنعت خدمت بزرگی است، رویدادهای اتاق البرز دکومرسیو ما یک استودیوی رادیویی در این زمینه ایجاد کردیم تا اخبار و رویدادهای تولیدکنندگان و صنعتگران استان را به وضوح منعکس کند.

وی با اشاره به فعالیت های موثر انجام شده در استودیو فاتح اتاق بازرگانی البرز که منجر به کسب جایزه مهم رویداد گراف در آبان ماه سال جاری شد، گفت: تمام اهداف ما از جمله فعالیت های رسانه ای تسهیل امور است. مربوط به بخش خصوصی و تقاضای آنها در تعامل با دولت متمرکز است.

رئیس اتاق بازرگانی البرز با توجه به اهمیت جایگاه روابط عمومی الکترونیک در عصر کنونی ارتباطات و استفاده از فناوری هایی مانند هوش مصنوعی گفت: کسب جایزه از شانزدهم کنفرانس الکترونیکی روابط عمومی کشور چندین برابر می شود. رسالت اتاق بازرگانی البرز در این زمینه است و قطعاً به طور جدی در حوزه روابط عمومی دیجیتال با توجه به هوشمندی بسیاری از شرکت ها بیشتر کار خواهیم کرد.

رضایی درباره استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت استودیو رادیو و تلویزیون فاتح اتاق بازرگانی البرز برای انعکاس اخبار و رویدادهای مرتبط با فعالان بخش خصوصی گفت: تاکنون برنامه های موثری در این پژوهش ضبط و تولید کرده ایم، در سال آینده. ما بیشتر از آن استفاده خواهیم کرد. طرح ویژه ای مبتنی بر هوش مصنوعی در تولید برنامه های مختلف بر اساس آن برای معرفی شرکت هایی با حدود 4000 کارگر مولد و صنعتی در البرز خواهیم داشت.

وی با توجه به اهمیت ارتقای کیفیت فعالیت های روابط عمومی و معرفی فناوری در این حوزه با معرفی محصولات بخش خصوصی برای خدمت رسانی بهتر به مردم و بهبود معیشت جامعه گفت: هر ساله شاهد رویدادهای مهمی در بخش های مختلف هستیم. به ویژه اقتصاد کشور که با عملکرد مناسب در حوزه روابط عمومی می تواند به طور دقیق و شفاف مردم را از این اتفاقات آگاه کند و امید به زندگی و رونق کسب و کار را در جامعه نهادینه کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=206320

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.