افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
4

اعتماد به نفس کاذب بیرانوند سمی شده است/احساس خطر برای شماره یک – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 206132
اعتماد به نفس کاذب بیرانوند سمی شده است/احساس خطر برای شماره یک – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تنها گل سه امتیازی امیر نوری برای آلومینیوم اراک در دیدار با پرسپولیس زمانی رقم خورد که علیرضا بیرانوند به اشتباه دروازه را ترک کرد. سرخپوشان باعث فروپاشی دروازه این تیم شد. عملکرد نامطلوب دروازه بان پرسپولیس نسبت به مدت مشابه فصل گذشته علاوه بر دریافت هفت گل در جام ملت […]

به گزارش خبرنگار مهر، تنها گل سه امتیازی امیر نوری برای آلومینیوم اراک در دیدار با پرسپولیس زمانی رقم خورد که علیرضا بیرانوند به اشتباه دروازه را ترک کرد. سرخپوشان باعث فروپاشی دروازه این تیم شد.

عملکرد نامطلوب دروازه بان پرسپولیس نسبت به مدت مشابه فصل گذشته علاوه بر دریافت هفت گل در جام ملت های آسیا 2023 باعث شد. ژلر تیم ایران با انتقاداتی مواجه است.

محسن سیدی گفت ما میرویم وی با اشاره به شناخت چندین ساله از شخصیت شخصی و حرفه ای علیرضا بیرانوند به تحلیل و بررسی عملکرد وی در فصل جاری و همچنین وضعیت دروازه بانان در لیگ برتر با خبرنگار مهر پرداخت تا شاید بتواند در این زمینه تاثیرگذار باشد. بهبود عملکرد آنها مانند زمانی که بیرانوند در نفت تهران کشف شد.

شماره یک زیبایی آن است، اما…

سرمربی سابق بیرانوند با تمجید از او گفت: قبل از هر چیز باید از شخصیت جذاب او صحبت کنیم. در هر صورت ممکن است اتفاقات زیادی برای یک فوتبالیست در طول دوران حرفه ای اش بیفتد اما همیشه این دروازه بان است که بیش از هر پست دیگری مورد توجه و انتقاد قرار می گیرد. من قطعا می گویم بیرانوند هنوز هم بهترین است. ژلر این لیگ دسته اول ایران است، اما باید ساختار فکری و ذهنی و همچنین تصمیمات خود را در هدف بهبود بخشد.

اعتماد به نفس کاذب

سیدی یکی از مهم ترین دلایل ضعف شخصیت بیرانوند را دانست و گفت: اعتماد به نفس کاذب بیرانوند مسموم شده است. او قطعاً عملکرد بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده است، جایی که به راحتی می تواند بدون هیچ ترسی پاس های کوتاه به مدافعانش بدهد. این برای هر مربی بسیار خوبی است، اما وقتی اشتباهات فردی در یک دروازه بان حرفه ای تکرار می شود، نشان دهنده عدم تمرکز و اعتماد به نفس کاذب است.

مربی دروازه بان های تیم های پایه فوتبال کشور تاکید کرد: این مسائل باید از ابتدای فصل فوتبال با بازیکنان رسیدگی شود. الان در تیم های پایه ای که روی آنها کار می کنم همین کار را می کنم. ذهن بازیکن باید برای هر شرایطی آماده باشد. بیرانوند کمی دیرتر از بقیه بازیکنان پایه با فوتبال ملی آشنا شد و باید روی روحیه فردی و تمرکزش بیشتر کار کند.

یک مدافع خوب ربطی به دروازه بان ندارد

وی در پاسخ به اینکه آیا عملکرد بیرانوند تحت تاثیر مدافعان پرسپولیس قرار گرفت، تاکید کرد: این دو موضوع هیچ ربطی به هم ندارند. همه کسانی که بازی پرسپولیس و آلومینیوم را تماشا کردند متوجه شدند که این اشتباه بیرانوند بوده است. قطعا بهترین است ژلر فعلی است اما برای بهتر ماندن باید تمرکز بیشتری داشته باشد.

نسل بعدی به اندازه نسل فعلی اهمیت دارد.

سیدی با اشاره به کشف و پرورش استعدادهای دروازه بانی برای فوتبال حرفه ای کشور خاطرنشان کرد: تمام تلاشم این است که بتوانم به نسل آینده فوتبال باشگاهی و ملی خوبی ارائه دهم. نسل بعدی که اکنون نوزادان و نوجوانان هستند، به اندازه نسل کنونی اهمیت دارند. ما باید حمایت کنیم تا دیگر مجبور نباشیم پول زیادی درب منزل بپردازیم. ممنوعیت سلام خارجی های بی کیفیت نداشته باشید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=206132

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.