افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

اجرای بیش از 100 درصدی طرح تولید در شرکت نفت و گاز کارون

  • کد خبر : 206121
اجرای بیش از 100 درصدی طرح تولید در شرکت نفت و گاز کارون

به گزارش بازار، علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در نشست پنج ساله پیش بینی چاه های نفتی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه شرکت کارون در صنعت نفت و گاز. بیان کرد: مطالعات و کارهای مهمی برای توسعه میدان های اهواز، منصوری و آبتی […]

به گزارش بازار، علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در نشست پنج ساله پیش بینی چاه های نفتی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه شرکت کارون در صنعت نفت و گاز. بیان کرد: مطالعات و کارهای مهمی برای توسعه میدان های اهواز، منصوری و آبتی مور در حال انجام است که تحقق آن مستلزم تخصیص منابع در بخش های مختلف و اراده مناطق نفتی است. جنوب نیز بر این اساس است.

وی با اشاره به ضرر تاخیر در اجرای پروژه ها در صنعت نفت افزود: این پروژه ها و نقش آنها در مدیریت تولید آنقدر مهم است که نباید بگذاریم چیزی روی زمین بماند. اکنون کشور در جنگ اقتصادی به سر می برد و ما خود را سربازان جبهه صنعت و اقتصاد می دانیم، به همین دلیل باید برنامه زمان بندی پروژه را رعایت کرد و در زمان مشخص شده کار را انجام داد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ایجاد ارتباط عرضی بین مدیران و تعاملات شرکتی را یکی از موفقیت های تیم مدیریتی جدید دانست و از آنان خواست تا اهداف بالادستی سازمان را پیش ببرند.

دانشی افزود: برنامه های شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب باید برای 100 سال آینده کشور باشد، آراستگی محیط های شرکتی و انضباط اداری، محیط سازمان را به محل زندگی کارکنان تبدیل می کند.

وی با اشاره به اهمیت آموزش به ویژه آموزش زبان های رایج و کاربردی دنیا افزود: زبان آموزی در بحث آموزش نیروی انسانی ضروری است و یکی دیگر از نیازهای نیروی انسانی شناسایی نخبگان برای تشکیل حلقه های نخبگان است. برای توسعه سرمایه انسانی شرکت.

بر اساس این گزارش، در ادامه این جلسه حسن شاهروی مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون در خصوص تحقق برنامه های تولیدی این شرکت اظهار داشت: کارگران خط مقدم شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون هر روز توانستند کار کنند. و شبانه در بخش تولید نفت 67 درصد، تولید گاز 23 درصد و مایعات گازی 17 درصد افزایش تولید نسبت به سال گذشته داشته است.

وی بیان کرد: در زمینه اقدامات احیای چاه نیز توانستیم ظرفیت تولید خود را نسبت به سال گذشته 130 درصد افزایش دهیم که اقدامی شگفت انگیز و قابل توجه بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=206121

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.