افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

بررسی 20 شرکت هرمی و بازاریابی غیرقانونی در تهران/ جوانان با رویاهای خود پول به جیب می زدند.

  • کد خبر : 206094
بررسی 20 شرکت هرمی و بازاریابی غیرقانونی در تهران/ جوانان با رویاهای خود پول به جیب می زدند.

به گزارش رکنا؛ سرهنگ عبدالله چولکی امروز شنبه 28 بهمن 1402 اظهار داشت: با توجه به طرح شناسایی و پلمپ شرکت های بازاریابی شبکه ای و شرکت های هرمی غیرمجاز، مرحله هفتم این طرح با استفاده از امکانات و حداکثر ظرفیت پرسنل و ظرفیت نیروهای متخصص انجام شد. پلیس. وی با بیان اینکه این طرح […]

به گزارش رکنا؛ سرهنگ عبدالله چولکی امروز شنبه 28 بهمن 1402 اظهار داشت: با توجه به طرح شناسایی و پلمپ شرکت های بازاریابی شبکه ای و شرکت های هرمی غیرمجاز، مرحله هفتم این طرح با استفاده از امکانات و حداکثر ظرفیت پرسنل و ظرفیت نیروهای متخصص انجام شد. پلیس.

وی با بیان اینکه این طرح از نیمه بهمن ماه سال جاری به مدت 6 روز در سراسر کشور اجرا شد، افزود: با تلاش کارآگاهان در این زمینه 178 نفر دستگیر و همچنین 10 شرکت بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و 10 شرکت داخلی دستگیر شدند. . طرح های هرمی مهر و موم شده اند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری تصریح کرد: بیشترین تعداد دستگیری و کشفیات مربوط به استان های غرب تهران، تهران بزرگ، البرز و خراسان رضوی است.

وی با بیان اینکه فعالیت شرکت های هرمی ممنوعیت قانونی دارد، تصریح کرد: وعده پرداخت سودهای کلان برای معرفی زیرگروه از سوی مدیران (رهبران) این گونه شرکت ها، پوچ و گمراه کننده است و جویندگان کار نباید در دام بیفتند. از این قبیل کلاهبرداران

وی گفت: همچنین شرکت های مجاز به فعالیت بازاریابی شبکه ای دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت به آدرس www.enamad.ir می باشند که هموطنان گرامی می توانند به این آدرس مراجعه کنند. برای اطلاعات بیشتر.

سرهنگ چولکی در پایان از هموطنان خواست از شرکت در فعالیت هایی که منوط به جذب اعضای جدید است خودداری کرده و موارد مشکوک را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=206094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.