افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

بهترین رستوران های بندرعباس عکس، آدرس و موقعیت.

  • کد خبر : 206053
بهترین رستوران های بندرعباس عکس، آدرس و موقعیت.

سفر به بندرعباس یکی از شهرهای اصیل جنوب کشور با غذاهای خوشمزه و در بهترین رستوران های بندرعباس یکی از بی نظیرترین تجربه های شما خواهد بود. نمی توان به این شهر سفر کرد و از خوردن غذاهای محلی و دریایی لذت نبرد. در واقع بخش مهمی از سفر شما به این شهر قطعا بازدید […]

سفر به بندرعباس یکی از شهرهای اصیل جنوب کشور با غذاهای خوشمزه و در بهترین رستوران های بندرعباس یکی از بی نظیرترین تجربه های شما خواهد بود. نمی توان به این شهر سفر کرد و از خوردن غذاهای محلی و دریایی لذت نبرد. در واقع بخش مهمی از سفر شما به این شهر قطعا بازدید از رستوران ها و امتحان طعم های جدید خواهد بود. اگر قصد سفر به بندرعباس را دارید، فصل پاییز و زمستان ایده آل ترین زمان است. در این مقاله از مجله گردشگری اسمارتک نیوز، 12 تا از بهترین رستوران های بندرعباس را که مورد توجه مسافران هستند به شما معرفی می کنیم.

رستوران های مدرن و معروف بندرعباس.

اگر می خواهید بهترین رستوران های بندرعباس را که در رده مدرن ترین است از بین گزینه های مختلف انتخاب کنید، حتما به سراغ گزینه های زیر بروید.

رستوران امپراطور

در بین رستوران های مجلل بندرعباس، رستوران امپراطور یکی از گزینه های خاص است. این رستوران از دو قسمت داخلی و خارجی تشکیل شده است و در آن می توانید انواع غذاهای ایرانی، ملی، دریایی و … را امتحان کنید.

آدرس رستوران امپراطور: بندرعباس، الرسالت شمالی، نبش آزادشهر
تلفن: 07633755914

رستوران هایدا یکی از بهترین رستوران های دریایی بندرعباس.

اگر می خواهید یکی از بهترین رستوران های بندرعباس را بشناسید، هایدا یکی از این گزینه هاست. این رستوران نیز مانند رستوران امپراطور دارای دو بخش داخلی و خارجی است. این رستوران قطعا یکی از بهترین رستوران های دریایی بندرعباس است. بازی با طعم ها و مواد اولیه، هایدا را به یکی از خاص ترین و محبوب ترین رستوران های بندرعباس تبدیل کرده است.

رستوران هایدا

آدرس رستوران هایدا: بندرعباس، بلوار صیادان، جنب بازار ماهی فروشان.
تلفن: 07633555005

رستوران پرلا یکی از رستوران های مدرن بندرعباس

این رستوران واقع در هتل هما بندرعباس یکی از رستوران های مدرن این شهر است که خدمات 24 ساعته دارد. در این رستوران می توانید غذاهای ایرانی و بین المللی را با کیفیت عالی سفارش دهید. دسرهای جدید و خوش طعم در کنار انواع پیش غذاها از ویژگی های خاص آن است. از این رو رستوران مروارید به یکی از بهترین رستوران های بندرعباس تبدیل شده است.

رستوران مروارید

آدرس رستوران مروارید: بندرعباس، بلوار پاسداران، خیابان معراج، هتل هما
تلفن: 07633553080

رستوران ستاره دریایی رستوران هما هتل بندرعباس

این رستوران نیز در مجموعه باز است. هتل هما بندرعباس در کنار استخر این هتل می توانید غذاهای جنوبی سرو کنید. ساعات سرویس دهی در این رستوران فقط در شب می باشد.

رستوران ستاره دریایی

آدرس رستوران ستاره مریا: بندرعباس، بلوار پاسداران، خیابان معراج، هتل هما
تلفن: 07633553080

رستوران سبز

این رستوران با دکوراسیون سبز خاص در ساحل نیلگون خلیج فارس واقع شده است و غذا یکی از زیباترین تجربه هاست. منوی رستوران سبز بندرعباس تنوع غذایی بسیار بالایی دارد. اما پیشنهاد می کنیم حتما سوپ مخصوص رستوران گرین را امتحان کنید.

رستوران سبز

آدرس: میدان الخبال، مرکز شهر بندرعباس، ساحل خلیج فارس
تلفن: 07633342200

رستوران مرجان یکی از بهترین رستوران های بندرعباس.

در لیست بهترین رستوران های بندرعباس، مرجان یکی از بهترین گزینه هاست. این رستوران با ظرفیت 100 نفر و دکوراسیون مدرن بخشی از هتل هرمز می باشد. حضور در این رستوران لحظات خاطره انگیزی را برای شما رقم خواهد زد.

رستوران مرجان

آدرس رستوران مرجان: میدان الخبال، مرکز بندرعباس، ساحل خلیج فارس
تلفن: 07633342200

رستوران های لوکس بندرعباس

اگر دوست دارید انواع غذاها را امتحان کنید و هزینه آن برایتان مشکلی ندارد، باید از رستوران های مجلل این شهر نیز دیدن کنید. در این رستوران ها علاوه بر تجربه غذاهای باکیفیت، می توانید از فضای مدرن، مجلل و متفاوت آن ها نیز لذت ببرید.

رستوران bandgiran از رستوران های لوکس بندرعباس

برای یافتن این رستوران باید به مجموعه گردشگری بندرعباس بروید. شما می توانید لذت غذا خوردن را در یکی از زیباترین و خلاقانه ترین رستوران های بندرعباس تجربه کنید. در این فضا با دکوراسیون خاص و کلاسیک، منوی متنوعی از غذاهای ایرانی و بین المللی ارائه می شود.

رستوران بادخیز

آدرس رستوران بادگیران: بندرعباس، ابتدای جاده میناب، جنب فونداسیون بتن
تلفن: 07633685842

رستوران ایتالیایی راجرز بهترین رستوران بندرعباس.

این رستوران از بسیاری جهات می تواند عنوان بهترین رستوران بندرعباس را به خود اختصاص دهد. این رستوران مجلل انواع غذاهای ایتالیایی و بین المللی را برای مهمانان خود سرو می کند. درست قبل از ورود به این رستوران باید بدانید که هزینه های این رستوران زیاد است.

رستوران قرمز

آدرس: بندرعباس، رسالت شمالی، چهارراه پردیس، به سمت خیابان طلوع

رستوران سامیکو تجربه غذاهای دریایی در بندرعباس

می توانید بهترین غذاهای دریایی را با طعمی جدید در این رستوران تجربه کنید. طراحی خاص و زیبایی که برای سرو غذا با سس های مختلف ارائه می شود، قطعا نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. در این رستوران علاوه بر ماهی کبابی و میگو، می توانید انواع ساندویچ ها را نیز سفارش دهید.

رستوران سامکو بندرعباس

آدرس: بندرعباس، بلوار امام حسین، خیابان الهیه جنوبی.

رستوران های سنتی بندرعباس

اگر به غذاهای سنتی و محلی علاقه دارید، می توانید رستوران های خوبی در بندرعباس پیدا کنید. از رستوران های معروف بندرعباس که در آن غذاهای محلی و سنتی سرو می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد.

رستوران پالم گاردن غذاهای محلی بندرعباس را تجربه کنید.

این رستوران را برای کسانی که در آن هستند باز کنید هتل هرمز بندرعباس دارای اقامتگاه است، دسترسی خوبی دارد. غذای این رستوران روی تخت های فرش شده و کپرهای حصیری سرو می شود و برای زیباتر شدن فضا همیشه موسیقی زنده پخش می شود. در این رستوران می توانید طعم خوبی داشته باشید. بهترین غذای بندرعباس. تجربه کردن

رستوران پالم گاردن

آدرس: میدان الخبال، مرکز شهر بندرعباس، ساحل خلیج فارس
تلفن: 07633342200

رستوران استرلا دل سور رستوران بندرعباس با موسیقی زنده

این رستوران در طبقه سوم مجتمع خرید ستاره جنوبی قرار دارد فضای آن سنتی و بسیار زیبا و چشمگیر است. در دکوراسیون این رستوران انواع صنایع دستی و لوازم سنتی بندرعباس را می بینید. موسیقی زنده زیبایی و لذت حضور در این محیط را دو چندان می کند.

رستوران ستاره جنوبی

آدرس: بندرعباس، مجتمع تجاری ستاره جنوبی، طبقه سوم
تلفن: 07632235031

رستوران داریوش از دکوراسیون زیبا تا غذاهای محلی بندر

رستوران داریوش در کنار هتل داریوش قرار دارد و طعم کباب های آن زبانزد است. تنوع و خلاقیت در دکوراسیون این رستوران فضا را برای مشتریان دلنشین می کند. در این رستوران می توانید انواع غذاهای سنتی بندرعباسی را سفارش دهید. پس از بازدید از این رستوران قطعا از انتخاب خود راضی خواهید بود.

رستوران داریوش

آدرس: بندرعباس، بزرگراه شهید رجایی، جنب هتل داریوش
تلفن: 07633592076

رستوران سنتی زارون یکی از بهترین کافه ها و رستوران های بندرعباس.

این رستوران در کابین های چوبی در باغی زیبا با تخت های سنتی و تشک های زیبا طراحی شده است. انواع غذا و نوشیدنی در رستوران زرون سرو می شود. زرون یکی از معروف ترین کافه ها و رستوران های بندرعباس است.

رستوران سنتی زارون

آدرس: بندرعباس، راه آهن، بلوار شهدا
تلفن: 093809816636

خوشمزه ترین غذاهای دریایی را در بهترین رستوران های بندرعباس تجربه کنید.

در سفر به بندرعباس بخش قابل توجهی از سفر خود را به گشت و گذار در میان رستوران های محبوب و محبوب این شهر اختصاص دهید. این تجربه قطعا سفر شما به بندرعباس را خاطره انگیزتر خواهد کرد. لذت غذا خوردن در ساحل خلیج فارس، چشیدن عطر غذاهای دریایی با ادویه های خاص و معطر، تنها در این شهر معنا پیدا می کند. پس حتما لذیذترین غذاهای جنوبی را در بهترین رستوران های بندرعباس امتحان کنید.

اگر غذاهای خوشمزه جنوبی را در بهترین رستوران های بندرعباس تجربه کرده اید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول درباره بهترین رستوران های بندرعباس

بهترین رستوران های لوکس بندرعباس کجاست؟

رستوران های روژه، بادگیران و سامکو را می توان از مجلل ترین رستوران های بندرعباس دانست.

گران ترین رستوران بندرعباس کدام است؟

روژه، بادگیران و امپراطور از گران ترین رستوران های بندرعباس هستند.

رستوران های مدرن بندرعباس کدامند؟

امپراطور، هایدا، رستوران هتل هما و رستوران هتل هرمز از رستوران های مدرن بندرعباس هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=206053

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.