افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
8

معرفی شلوار ترند 1402; برای استایل متفاوت، شلوار باربری را یاد بگیرید

  • کد خبر : 20586
معرفی شلوار ترند 1402;  برای استایل متفاوت، شلوار باربری را یاد بگیرید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز شلوار کارگو یکی از شلوارهای پرطرفدار در سال های اخیر است که به یکی از مدل های شلوار محبوب هم برای خانم ها و هم آقایان تبدیل شده است. جالب است بدانید یکی از شلوارهایی که در ابتدا برای استایل نظامی استفاده می شد، شلوار […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز شلوار کارگو یکی از شلوارهای پرطرفدار در سال های اخیر است که به یکی از مدل های شلوار محبوب هم برای خانم ها و هم آقایان تبدیل شده است. جالب است بدانید یکی از شلوارهایی که در ابتدا برای استایل نظامی استفاده می شد، شلوار باربری یا شلوار شش جیب است. بنابراین می توان گفت که شلوار باربری یا همان شلوار باری در ابتدا برای محیط های کاری خشن و نظامی طراحی شده بود. بنابراین با داشتن جیب های بزرگ، با استفاده از انواع پارچه های قوی در شلوار شش جیب، برای قرار دادن ابزار کار طراحی شده است. حالا نکته جالب اینجاست که این شلوارها به یکی از ترندهای مورد علاقه دنیای مد کنونی هم برای مردان و هم برای زنان تبدیل شده است. مهمترین کاربرد شلوار باربری یا شلوار باربری تحرک زیاد و بدون محدودیت آنهاست; بنابراین پیشنهاد می کنیم از این شلوارها برای استایل های کژوال یا اسپرت استفاده کنید، البته امسال ست هایی از این شلوارها را با کت دیده ایم.

اما فراموش نکنید که انتخاب مدل مناسب شلوار باربری یا شلوار شش جیب کار ساده ای نیست زیرا به راحتی می تواند مد و استایل زنانه شما را خراب کند. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با مدل های مختلف شلوار باربری آشنا شوید.

شلوار

تفاوت شلوار کارگو با شلوار شش جیب؟

شاید کمی عجیب باشد اما شلوار باربری همان شلوار شش جیب است و هیچ تفاوتی با شلوار شش جیب ندارد. به غیر از دو جیب استاندارد در جلو و دو جیب در پشت، شلوار باری دارای دو جیب در ناحیه ران و کمی نزدیکتر به زانو است که مجموعاً شش عدد است و به همین دلیل این شلوارها نیز شناخته می شوند. . مثل شلوار شش جیب دو جیب مخصوص این شلوار که جیب های باری نامیده می شوند، جیب های بزرگ و مربعی هستند که با گیره یا چسب بسته می شوند. جالب است بدانید در قدیم در این جیب ها یک پلیسه می دوختند که وقتی وسایل را داخل آن می کردید باز می شد و فضای بیشتری مخصوصا برای وسایل بزرگتر ایجاد می کرد.

شلوار

شلوار

شلوار باری با مانتو; چرا سبک های مختلف را ترکیب نمی کنید؟

شاید برای شما عجیب و یا حتی نامناسب باشد که بدانید یکی از ترندهای دنیای مد در سال جدید، مانتو با شلوار باربری است. درست است که این دو مورد هر کدام دارای سبک های متفاوتی هستند، اما به جرات می توان گفت که ترکیب این دو در کنار پنبه یکی از جذاب ترین استایل های سال 1402 را می سازد. اگر فکر نمی کنید، پیشنهاد می کنیم این ست را در در همان زمان حداقل یک بار و یک روسری کوتاه یا باندانا بپوشید تا ظاهر جذاب خود را کامل کنید. البته کیف های شیب دار کوچک یا اکسسوری های ورزشی نیز می توانند به زیباتر شدن استایل شما کمک کنند.

شلوار

شلوار

کت کتان و شلوار باری; لباس راحتی و مدرن بپوشید.

برای ترکیب با این مدل شلوارها چون گشاد و گشاد هستند بهتر است از مانتوهای کوتاه استفاده کنید زیرا در این صورت استایل جذاب تری خواهید داشت. در نتیجه اگر از آن دسته خانم هایی هستید که به مانتوهای بلند علاقه دارید، هرگز یک کت خیلی بلند یا رسمی را با باری ست نکنید. برای این مدل شلوار هر چه مانتو اسپرت تر باشد بهتر است. به عنوان مثال می توانید یک کت کتان یا یک ژاکت هماهنگ با شلوار خود بپوشید و استایل اسپرت خود را با تونیک یا ون تکمیل کنید. همچنین می توانید یک تاپ یا تی شرت برای قسمت پایین بپوشید.

شلوار

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.